Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאב מתנתק ביום כשחם


tony212
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

כמו שכתוב בכותרת ביום כשחם הסאב מתנתק חוזר לעבוד לשניה ושוב פעם מתנתק

בערב כשהחום יורד הסאב חוזר לחיים ועובד כרגיל זה מאוד מוזר לי ואין לי מושג ממה זה קורה

 

אולי מישהו יודע למה זה קורה????וממה הבעיה המגבר או הסאב????

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המגבר מיתחמם וניכנס לפרוטקשיין

באיזה מגבר מדובר ואיפה הוא מותקן???

מאוורים יכולים לעזור ליפתור את הבעייה

::FEEL THE {XS} power::

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יגיד לך שאצלי שחם הוא יותר רוצח,בערב אבל יש פחות באס,הממברנה והסליל מתחמים ולכן הוא זז יותר טוב,אבל אם הסאב שלך לא עומד בעומסים הוא יכול להישרף,וזו הסיבה שהסאב מתנתק,יכול להיות שהמגבר בפרוטקשן כמו ש junior ציין,תהיה זהיר,ותשאל גם בחור בשם אליקו הוא הספץ לסאבים,אולי נוא יסביר לך יותר נכון

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון כאשר מגבר נכנס לפרוטקשן הוא מנתק את כל הערוצים.

אם לא כך המצב אצלך יש לבדוק שני דברים:

1. האם נדלקת נורת פרוטקשן כאשר הסאב "נעלם"?

2. אם התשובה היא לא, כנראה שיש בעייה בסאב. קרה לי עם טוויטרים שעבדו מצויין בערבים וביום פעם עבדו ופעם לא בגלל נתק פנימי שהיה להם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום בבוקר שמתי לב שהבאס נשמע שונה כשאני לוחץ יותר על הגז

יכול להיות שזה בגלל שהמנוע רק???או שפשוט כל החשמל באוטו הולך למות??

 

ותודה על התגובות המהירות:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה יכול להיות האלטרנטור או המצבר שלך שהם כנראה לא במצב טוב.

 

המצבר יתכן והוא כבר ישן או יחסית ריק והוא לא פורק טוב, מתבטא במערכת חשמל פחות יציבה וחלשה יותר.

 

או שהאלטרנטור שלך לא עובד טוב, יכול להיות משהו בווסת.

 

הייתי הולך במקומך לחשמלאי רכב, שיעשה בדיקת עומס ובדיקת טעינה, לראות אם אחד מהשניים בר-מינן.

 

הדבר השני - הייתי בודק את החיווט אצל מתקין כי נראה שמהגבר שלך נכנס לפרוטקשן.

 

אם אחרי כל זה הכל תקין - הייתי מנסה להחליף מגבר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חח ***חחח היא לא מילה תקנית, קרא את כללי הפורום*** לאנס פורס הרגת אותי אולי אחד מהם הלך בר מינן :lol:

 

החשמל תלך לחשמלאי לבדוק החיווט זה החיווט של המגבר והסאב לא קשור לחשמל אבל תבדוק אולי במינוס של המגבר חיברת אותו למרכב הרכב ולא שייפת דבר שעלול לגרום לפרוטקשיין ויש עוד כל מיני דברים שרבים וטובים לפני כבר הזכירו מקווה שעזרנו ותחזור לומר מה הייתה הבעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...