Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פול גז ב307


T-Maxximum
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

למרות שעות נהיגה מעטות ה307 מתנהגת באופן מוזר כשאני מגיע לפול גז.

נניח ואני לוחץ עוד ועוד גז, וב3,500 אני מגיע לפול גז.

אז המנוע יורד ב500 סל"ד (ל3,000), אך אין שינוי בגיר, ואפילו נדמה שכוח המנוע חלש יותר אך התאוצה היא פחות או יותר באותו קצב.

חשבתי על "חצי הילוך" כתופעה שאני מתאר, אבל לא רשום לגבי זה שום דבר בספר רכב או באינטרנט.

 

אם כבר 307 אז מותר להגיד שיש לה חרא של תיבה? :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שעות נהיגה מעטות ה307 מתנהגת באופן מוזר כשאני מגיע לפול גז.

נניח ואני לוחץ עוד ועוד גז, וב3,500 אני מגיע לפול גז.

אז המנוע יורד ב500 סל"ד (ל3,000), אך אין שינוי בגיר, ואפילו נדמה שכוח המנוע חלש יותר אך התאוצה היא פחות או יותר באותו קצב.

חשבתי על "חצי הילוך" כתופעה שאני מתאר, אבל לא רשום לגבי זה שום דבר בספר רכב או באינטרנט.

 

אם כבר 307 אז מותר להגיד שיש לה חרא של תיבה? :roll:

 

 

למרות שהניסוח שלך מעט מעורפל אני לא חושב שאתה מתאר מצב תקין של עבודה.

אני אומר זאת אחרי קרוב לשנה נסיון עם 307 אוט' אז כדאי ללכת למוסך לבדיקה של המחשב/התיבה או לשקול נסוח יותר ברור במידה ואתה חושב שלא הובנתה.

 

לחיצת דושה עד הריצפה בצורה נחושה צריכה להוריד הילוך אם אפשר (3500 אפשר ורצוי :wink: ). לחיצה עדינה אמורה להמשיך בהאצה של הרכב והסל"ד בהילוך הנוכחי עד המנתק בתאוריה (כשהדושה ברצפה). ממה שאני מבין ממך יש בעיה שבגללה המחשב מוריד את הסל"ד (ככל הנראה מקטין את ה-DC במזרקים) ולא משנה הילוך, אף על פי שהוא היה צריך להמשיך להעלות סל"ד בנחישות וללא הורדת הילוך.

ב-307 אין "חצי הילוך" בממיר המומנט ואין מצב שלחיצה על הדושה תגרום להילוך לעלות.

 

אגב ל-307 תיבה נהדרת אחרי שלמדתה אותה ובהנחה שאתה אוהב לנהוג ולא אוהב שהרכב לוקח אותך. אנשים שמקובעים מדי בהרגלי נהיגה ברכב אוטומתי ואינם אוהבים ידני, לא יאהבו את הגיר הזה כלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה מתאר הוא נעילת ממיר המומנט בתיבה האוטומטית

ה-307 מצוידת בתיבץ AL4 , נעילת הממיר מתבצעת כבר מהילוך 2.

 

מעולם לא חשתי בתופעה בצורה כה חריפה. 500 סל"ד זה ממש הרבה.

אולי עניין של סגנון נהיגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה מתאר הוא נעילת ממיר המומנט בתיבה האוטומטית

ה-307 מצוידת בתיבץ AL4 , נעילת הממיר מתבצעת כבר מהילוך 2.

 

מעולם לא חשתי בתופעה בצורה כה חריפה. 500 סל"ד זה ממש הרבה.

אולי עניין של סגנון נהיגה.

 

לא סגור על 500 סל"ד אבל זה בהחלט מורגש ומשתקף גם במד הסל"ד

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה מתאר הוא נעילת ממיר המומנט בתיבה האוטומטית

ה-307 מצוידת בתיבץ AL4 , נעילת הממיר מתבצעת כבר מהילוך 2.

 

מעולם לא חשתי בתופעה בצורה כה חריפה. 500 סל"ד זה ממש הרבה.

אולי עניין של סגנון נהיגה.

 

לא סגור על 500 סל"ד אבל זה בהחלט מורגש ומשתקף גם במד הסל"ד

 

אני מכיר את ההרגשה אבל זה דוקא תחושה חיובית (יותר כח עובר לגלגלים) ולא הרגשה של חצי הילוך. לגבי הסל"ד המחוג מגיב במכה עדינה למטה שמהר מאד מתקזזת. התחושה דומה קצת לזריקת קלאץ' אחרי שמעלים הילוך, אבל בצורה עדינה בהרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי באופן אישי זה לא מפריע, אבל זה די מורגש ולא בפאן החיובי

אני אבדוק היום בדקדקנות את הסטייה במד הסל"ד, אם לא הובן עד עכשיו אני מדבר על ה-C3.

 

מאד יתכן וב-307 התיבה מכוילת אחרת

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב ל-307 תיבה נהדרת אחרי שלמדתה אותה ובהנחה שאתה אוהב לנהוג ולא אוהב שהרכב לוקח אותך. אנשים שמקובעים מדי בהרגלי נהיגה ברכב אוטומתי ואינם אוהבים ידני, לא יאהבו את הגיר הזה כלל.

 

אחרי שמונה מאות ומשהו קילומטרים עם ה 307 החדשה שלי אני יכול רק להסכים בחום אין כמו להיות בהילוך הנכון ביציאה מסיבוב בלי לצפות להפתעות מגיר טיפש.

מצורפת תמונה שלי בנסיעה בגשם הראשון :wink:

307production_0022 small.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה מתאר הוא נעילת ממיר המומנט בתיבה האוטומטית

ה-307 מצוידת בתיבץ AL4 , נעילת הממיר מתבצעת כבר מהילוך 2.

 

צודק בהחלט

הילוך ראשון הדבר לא קורה, רק בשני ומעלה

רק אם אפשר קצת הסבר מהו ממיר מומנט?

 

 

לגבי התיבה של ה307 - היא מושכת ומושכת... עקב היותי "תקוע" עם חונך לא נעים לי למשוך לידו והבחירה הטובה ביותר היא להרפות קצת מהגז והתיבה עוברת הילוך, או להשתמש בטיפטרוניק (טריק חמוד, חבל שהזמן תגובה איטי).

אני לא מבין מדוע כשאני נותן גז "מכובד" על 3000 בהילוך שני הוא מוריד לי את ההילוך לראשון, מקפיץ את הסלד ל4,5 ומעבר לשאגה וקפיצה, אין הבדל במהירות ורק התאוצה נפגמת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב ל-307 תיבה נהדרת אחרי שלמדתה אותה ובהנחה שאתה אוהב לנהוג ולא אוהב שהרכב לוקח אותך.[/quot

 

אז מהי הדרך הנכונה להשתמש בתיבה?

 

ישר ושמאלה חזק :twisted:

:wink:

 

לא ניתן לתת מרשם פשוט לשימוש נכון.

הדבר היחיד שהייתי ממליץ הוא לותר על מצב ידני בתיבה כי אפשר להגיע לתגובות מהירות יותר של שינוי הילוך ע"י משחקים בגז במצב D.

מעבר לכך זה רק עניין של רגש ברגל, להיות עירני לאיך שהתיבה מגיבה במצבים שונים ולזכור שכמו שאתה לומד אותה היא גם לומדת אותך. לי לקח בערך יומיים להתרגל לתיבה ועוד מספר שבועות עד שפיתחתי את הרגש הנכון ברגל לקבלת תוצאות אופטימליות.

 

ועוד דבר שניזכרתי :!: אם נתקעים אחרי רכב איטי ורוצים בנקודה מסויימת לתת קיק, מומלץ להרפות מהדושה לפני הלחיצה עד הסוף. תנועה מהירה של לחיצה ארוכה של הדושה מעבירה לתיבה את המסר.

 

אגב אני מדבר על תחילת דגמי 2003 ללא עדכון תוכנה. ייתכן והתיבות האלו עברו שינויי תוכנה אחרי תלונות רבות של נהגי אוטומת שלא ממש הבינו את העניין עם התיבה שלא מעלה הילוך כשמרפים מהגז. ( :x אגוזים למי שאין שיניים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב אני מדבר על תחילת דגמי 2003 ללא עדכון תוכנה. ייתכן והתיבות האלו עברו שינויי תוכנה אחרי תלונות רבות של נהגי אוטומת שלא ממש הבינו את העניין עם התיבה שלא מעלה הילוך כשמרפים מהגז. ( :x אגוזים למי שאין שיניים)

 

נכון ללפני חודש בערך (כשקיבלתי את ה 307 שלי) התיבה עדיין מתנהגת ככה :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...