Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור סיויק ויטק


שימו לב! השרשור הזה בן 5818 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מצטער... אבל אין לך מושג על מה אתה מדבר. כיוונת פעם רכב בכלל?

 

 

יש אולי 10 אנשים בעולם שהחליטו להיות יצירתיים והרכיבו מגהסקווירט על הונדה... (למה? כי זה מיותר,)

 

 

לא ראילי לגדוש על מחשב מקורי? בוא תסביר לנו למה וכמה?

 

מחשב מקורי שולט על הרבה יותר ממה שאתה חושב שאתה יודע.(ECTUNE)

בטח משעמם לך בבית ואין מה לעשות חוץ מלהיכנס לאינטרנט ולריב,בוא נחסוך אתה צודק אני לא יודע כלום, אני אמשיך לשפר את הרכב שלי איך שאני מוצא לנכון ,אני גם אתן את דעתי אם יתחשק ,אתה כנראה סוג של אותם "טרולים" שבאים להציק במקום להציע,

אני אשמח לראות את הרכב שלך יום אחד ולהיווכח שעם מחשב מקורי וצ'יפ אפשר לגדוש.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח האשכול חשבת אולי להרכיב מחשב רכב אחר ,מתקדם יותר שבעזרתו תוכל להפיק הרבה יותר ,תוכל להתחבר אליו בעזרת מחשב נייד ולבנות מפות דלק חדשות.תאמין לי הרבה יותר בריא מכל צ'יפ שתשים.

משם כמובן בעתיד תוכל לשים משאבת דלק חזקה יותר ,מזרקים חזקים יותר אין סוף דברים

 

אף אחד לא יסביר לך כלום.

אחרי מה שרשמת, המסך מתחיל לקצר.

 

למה שלא תעמוד עם דלי דלק, ותשפוך הכול ישירות לצילינדרים.

 

מה עם האוויר?

Omnia mea mecum porto

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא באתי לכתוב פה הרצאה על איך משפרים,ואין לי ברכב 500 כוח סוס שיעידו על הניסיון הרחב שיש כי אין לי ,אני רק התחלתי .

כל מה שאמרתי היתה המלצה בריפרוף משם הדרך ארוכה ובמקרה אני יודע את היחס אוויר/דלק .

בחיי ממש קשה איתכם כל דבר צריך להצתדק.

 

אני המלצתי משהו שלדעתי נראה נכון ואני יודע שזה עובד,אתם "כנראה" ניסיתם גם ולא עבד לכם,אנשים תגיבו לגופו של עניין ,חבל שדף שלם הולך על דברים שלא קשורים, במקום לתת עזרה לפותח האשכול.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את התשובה בחור קיבל כבר מזמן.

אתה פשוט לא מתייחס למה שכבר נכתב.

 

לא פעם אחד הוא אמר, שאין תקציב, לא רוצה להתעסק, לא רוצה להסתבך.

 

לא צריך להמליץ דברים שלא קשורים, ועוד לא נכונים. זה הכול.

Omnia mea mecum porto

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח משעמם לך בבית ואין מה לעשות חוץ מלהיכנס לאינטרנט ולריב,בוא נחסוך אתה צודק אני לא יודע כלום, אני אמשיך לשפר את הרכב שלי איך שאני מוצא לנכון ,אני גם אתן את דעתי אם יתחשק ,אתה כנראה סוג של אותם "טרולים" שבאים להציק במקום להציע,

אני אשמח לראות את הרכב שלך יום אחד ולהיווכח שעם מחשב מקורי וצ'יפ אפשר לגדוש.

 

 

בוא נסגור על זה שאתה לא יודע כלום.

 

תפסיק לתת עצות!!

קו---------------------------------------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נסגור על זה שאתה לא יודע כלום.

 

תפסיק לתת עצות!!

אתה צודק,אבל אין ספק שאתה יודע הרבה.:?

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני אני לא רוצה להכנס ולהרחיב את הוויכוח, אבל אתה טועה.

 

סה"כ אל תשכח גם שלמהנדסים של הרכבים יש תקציב עצום והתפקיד שלהם לחשוב על כל דבר קטן.

המחשב המקורי של הרכב תכננו אותו כך שהוא יגרום מעט בלאי למנוע, ויתן צריכת דלק נורמאלית, זה בגדול.

אך כמו כל מחשב, יש תוכנה כמו שRACEPEAK ציין, שניתן לשנות בה דדברים, ובנאדם מקצועי שמבין בזה יכייל לך את המחשב הרבה יותר טוב ממחשב חברה של APEXI או כל החברות הללו.

 

אף אחד לא מאשים אותך, אבל ישנם עשרות מאמרים בפורומים בחו"ל על הנושא הזה, ובמקום להתווכח אני ממליץ לך לקרוא קצת, ולהבין את טעויותך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכלל לא עשיתי סלט, הבחור פשוט לא כל כך סגור מה הוא רוצה, ואתם תמיד מדליקים אותו עם משהו חדש, אחד כלל הציע לו לשים נייטרוס?! ברכב רגיל?! בישראל?!.

 

אחד צועק טורבו והשלישי מחשב ניהול מנוע, לדעתי הבחור צריך להתאפס, לבנות תקציב מוגדר, לבחון את המצב הרכב ולהבין איזה שיפור הוא רוצה בדיוק רק אז להחליט.

 

 

למה לא לשים נייטרו?

מה הבעייה דווקא בישראל?

מה בעייה לשים ברכב רגיל?

 

לרוני פ.: דווקא הבחור שאיתו אתה מתווכח יודע לא מעט, בטח ובטח בכל הקשור להונדה.

אל תזלזל במי שאתה לא מכיר, אתה מוזמן לעשות חיפוש שלו ואחר כך לפרסם הודעת היתנצלות (גם בה"פ זה בסדר :-P)

רמז- אתה יכול להתחיל את החיפוש בדביק :wink:

אני אישית לא מתבייש להגיד ששאלות על ההאצ'בק שלי ישר היו מופנות אליו ובצדק! (למרות שהלוח שעונים שלו מזייף :twisted:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ראיתי את המחשב הזה בפעולה ואיזה דברים מדהימים אפשר לעשות איתו.

 

אין מה לראות. יש הוכחות.

 

שים את הרכב ה"מדובר" (אני יודע על איזה רכב אתה מדבר) על דיינו, ואז יהיה על מה לדבר.

 

לשים ראש מנוע של מאזדה "בימבה" 121 על לאנטיס ואז לשחק עם הלפטופ והמגה סקווירט - בלי נתונים מגובים בדיינו... זה לא זה.

 

תקרא את הפיסקה האחרונה של Shif, יש לו "טיפה'לה" מושג.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה:

א.אין לי בעיה ,אני לא טוען להיות מבין גדול,אני הצעתי את שלי ,יכול להיות שמה שאני מכיר לא תקף למנועי הונדה סבבה.

ב.גם אם אמרתי משהו שנראה למישהו שטותי יש דרך להסביר .

ג.קונדסון אתה צודק אנחנו מדברים על אותו בן אדם אבל לא זכור לי ראש מנוע של בימבה ,הייתי בטוח שאתה מעודכן במה קורה מתחת למכסה מנוע הזה אבל כנראה שלא כל כך,לא חשוב.

ד.הכי אני אוהב זה שלפי מונה ההודעות מחליטים מה הידע.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה כותב ל- RACEPAK דבר כזה:

 

אתה כנראה סוג של אותם "טרולים" שבאים להציק במקום להציע,

 

אל תצפה שמישהו יתייחס אלייך ברצינות.

 

הבנאדם מסוגל לרתך סעפות תוך כדי שינה, ולדקלם לך איזה טורבו יעבוד ויעמוד באיזו גדישה תוך כדי הליכה לאחור וקריאת עיתון.

 

ואתה מוזמן לבדוק שוב, ל"חבר המדובר" שלך יש ראש של מאזדה 121 ובידוד לפילטר האויר שעשוי מקרטון.

 

אבל הכי חשוב - יש לו מגה סקווירט וקלאץ' STAGE 3 על מנוע סטנדרטי.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5818 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...