Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חנן' date=' מה עשית בסוף עם האופנוע שלך, אני לא זוכר?:roll:--הוא נמכר לפני כשלוש שנים.[/quote']

 

זמן עובר מהר כשנהנים...

תמשיך להנות

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
KITT, יש לך סימוכין לעניין? כי גררתי במשך תקופות ארוכות בחיי אופנועים וטרקטורונים עם הפרייבטים שלי, כולל עם רנו5 עם משקל עצמי של 770 ק"ג. אני לא מכיר שום בעיה עם זה.

 

אני חושב שאתה מתבלבל עם העובדה שאסור, ברכב עם משקל נמוך מהמשקל שנקבת, לגרור רכב מנועי בגרירה על הקרקע. לא מדובר בגרירה על נגרר. על הנגרר אין הבדל בין רכב מנועי ובין בטונדה, עד כמה שאני יודע.

 

הסימוכין שלי הוא בחנ"א הערב אני אחפש בדיוק את הקטע שעליו אני מדבר, ייתכן ואני מפרש לא נכון את העבירה, אבל כך גם יכול לפרש אותה השוטר, כך שעדיין אתה תקוע עם דו"ח.

פורסם

הטיעון על פיו השוטר עשוי לפרש את החוק לא נכון איננו מחזיק מים.

השוטר גם עשוי לפרש את האיסור לנסוע 40 קמ"ש מעל המהירות המותרת כאיסור לנסוע 40 קמ"ש, אז מה?

מה שרלוונטי לעניין זה החוק נטו, ואם שוטר בודד מבצע פרשנות יצירתית, מתמודדים עם זה באמצעות תכתובת עם אגף התנועה במקרה הטוב, והפרקליטות במקרה הרע. עדיין, אין שום סיבה לשים לעצמינו סייגים שאין להם אחיזה בחוק או במציאות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

גש ל א.ג נגררים אשר ממוקמים באיזור התעשיה בכפר סבא

יש להם את כל סוגי הנגררים למכירה והשכרה .

http://נגררים.com/

 

המון הצלחה

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

×
×
  • תוכן חדש...