Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

קניתי תרכב שלי עם המערכת מובנית כבר והכול

עכשיו יש לי קומפוננט של חברת xtant

ליפני כמה זמן הרמקול נישרף ובחנות שבדקו עם באמת נישרף הרמקול המתקין שם ראה שהרמקול מחובר ביחד עם החיבור שהולך למגבר והטוויטר מחובר במקום שלו ככה זה ניראה

\http://i31.tinypic.com/nva2bb.jpg

הגעתי למי שהתקין את המערכת והוא אמר לי שככה זה צריך ליהיות

ביגלל שזה קרוסאובר אקטיבי חיצוני לא הבנתי מה זה

 

ואני שואל אותכם עם ככה זה באמת צריך ליהיות

ועם זה יכול ליהיות שבגלל שזה מחובר ככה הרמקול נישרף

ועל הדרך איך החברה הזאת ביכלל XTANT טובה לא טובה

ומה מחיר של סט כזה

תודה מראש

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

מה? :shock:

 

ברור שהחיבורים לקרוס לא נכונים. בכניסה (איפה שרשום Amplifier) יש שני חוטים, אחד אני מאמין מהמגבר והשני בטח הולך לוופר. זה לא צריך להיות ככה.

 

הקרוס הנ"ל הוא קרוס פאסיבי, והוא שייך ל XTANT-של-פעם, מה שאומר שזה מורל בתחפושת (שים לב שקרוס דומה לקרוס של הדוטק הישן). סביר להניח שמדובר בסט ברמה די גבוהה, וחבל שככה הוא נהרס.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בושה לקרוא לבחור שכזה "מתקין"

התקנה לקויה וחאפריות לשמה.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

מי שהתקין את המערכת היה חבר של מי שקניתי ממנו תרכב

אני לא יודע מי זה לא מכיר ולא כלום והוא התקין לא אני

וכול החיבורים ברכב כול העבודה ממש יפה אני לא יודע למה את זה הוא חיבר ככה

http://i26.tinypic.com/24vjw28.jpg

הכול מותקן ממש יפה

והרמקול שנישרף לי שלחתי אותו לתיקון החליפו לי סליל אמרו לי שהוא יהיה כמו חדש עלה 250 שקל תיקון

ויש לי גם סט קומפוננט מאחורה גם של XTANT וגילתי אתמול שגם וופר אחד לא עבד וגם שם הקרוס מחובר ככה

זה הגיוני שבגלל שזה מחובר ככה הרמקול נישרף?

ומה אתם ממליצים לעשות לחבר את הוופר במקום שלו בקרוס?פשוט להוציא ולהכניס למקום שלו?

ועוד הפעם האם הסטים שיש לי טובים וכמה הם שווים

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

בטח שהגיוני שישרף לך עדיף שתנתק את כולם ותחבר אותם למקום שלהם אומנם התקנה יפה אבל למה הקומפוננט מאחורה יושב ככה על המגש כמו free air

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

מה זה אומר אני לא כול כך מבין יש לך תמונה או משהו שאני יראה איך זה אמור לשבת מאחורה

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

תבדוק שאכן בקרוס מה שמחובר ליציאה לטוויטר אכן מחובר לטוויטר ולא למיד:shock:

עכשיו, תבדוק מי מבין החוטים הולכים לוופר הכחול או החום ואותו תחבר איפה שמסונן וופר

זה הכל

 

דני

nva2bb.jpg

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

תודה אחי ***אם הוא אחיך דבר איתו בבית. קרא את כללי הפורום*** את זה אני יודע

יתעסקתי פעם בכול הדברים האלה ואני לומד לאט לאט מאנשים כמוך שמסבירים

יתכוונתי לזה שרשם הודעה מעלי שאמר על איך שהרמקולים מחוברים מאחורה על המגש ומה זה אומר free air הבנתי שזה אויר חופשי אבל לא הבנתי מה זה אומר

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

הקומפוננט יושב על מקום עם נפח גדול יחסית, הוא אמור כנראה לשבת בדלת ששמה יש נפח מוגדר ולשמה בד"כ הרמקול מיועד, יש אלמנטים שאמורים לשבת בפריאייר (נפח לא מוגדר) כמו הרבה 6X9 ויש סאבים שבנויים לFREEAIR... מקווה שהבנת.

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

מה שרצו להגיד לך זה שקומפ' מיועד לנגן בחלל קטן יחסית בדומה לדלת, בבגאז' הקומפ' לא

מנוצל מכיוון שהוא עובד בחלל שהוא לא יועד עליו.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם
מי שהתקין את המערכת היה חבר של מי שקניתי ממנו תרכב

אני לא יודע מי זה לא מכיר ולא כלום והוא התקין לא אני

וכול החיבורים ברכב כול העבודה ממש יפה אני לא יודע למה את זה הוא חיבר ככה

http://i26.tinypic.com/24vjw28.jpg

זה אמור לענות

::FEEL THE {XS} power::

×
×
  • תוכן חדש...