Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם לא מבינים דבר אחד, אף אחד לא בא לפה לעשות השוואות בין תקיפות בני אדם לבין תקיפות חיות כאלו ואחרים

העניין הוא שכלב שכזה, עלול להיבהל מתנועה שילד עושה או רעש כלשהוא ואף על פי שעד כה ההיסטוריה המרשימה של השלוש שנים בלי נשיכה אחת תשתנה... תבינו גם שזה לא מרשים אף אחד שכלב לא נשך, תמיד יש פעם ראשונה גם אם הכלב מחונך הוא עלול לנשוך ולכן כמו בכל מדינה מתוקנת ישנו חוק שאומר שכלב לא מסתובב לו לבד ברחובות בלי בעלים ולא קשור!

זה לא כזה סיפור, אם יש לכם כלב יש לכם גינה סגורה אין בעייה שהכלב יהיה משוחרר אבל ברגע שהכלב מתחיל להסתובב לו בחופשיות בלי אף אחד זה כבר נהיה איום כלפיי עוברי אורח

 

אבי.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדיון גלש להאם אמסטף רע או הבעלים רע או שניהם וזה לא ממש קשור, יש חוק שאומר שכלב צריך להיות קשור ברצועה ומחסום בפה וכפליים כלב כמו אמסתף שאולי לא יותר תוקפן מפודל אבל אם יתקוף אז זה יהיה חמור הרבה יותר מתקיפת פודל.

אני אוהב כלבים ואין לי שום דבר נגד שום גזע אבל צריך לשמור על כללי בסיס מינימליים.

לפותח שרשור אולי תצלם אותו (עדיך על מצלמת פילם) ותתלונן בעירייה אולי בעלים יקבל לפחות איזה אזהרה.

פורסם
טקט?

 

האם רשום שהכלב תקף ילדים?

 

והכלב הזה תקף ילדים עד אותו מקרה?

http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-48395-00.html?tag=16-32-39

 

ואולי זה זה שתקף ילדים עד המקרה הזה?

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/601/415.html

 

או שזה בטח זה

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/599/774.html

 

או זה?!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3102996,00.html

 

או כל התוצאות בגוגל תחת צמד המילים "אמסטף תקף"

http://www.google.co.il/search?q=%D7%90%D7%9E%D7%A1%D7%98%D7%A3+%D7%AA%D7%A7%D7%A3&hl=iw&start=0&sa=N

 

זכור לי אפילו מקרה שכלב מאולף של משפחה כלשהי תקף את אחת מבנות המשפחה, לא זוכר איזה כלב זה היה, יכול להיות

שאמסטף ויכול להיות שלא, ואולי זה אפילו הלינק הראשון שנתתי פה אבל אני לא בטוח אז לא אגיד שזה המקרה.

 

כלב זה לא בן אדם ואין לו שיקול דעת של בן אדם, מה לעשות, זאת עובדה.

 

וכן, גם לי יש כלב כבר 11 שנה. אז אל תשייכו אותי לקבוצות שאני לא משתייך אליהן.

פורסם

אתה מזכיר לי בדיחה

 

בוקר אחד חוזר הבעל מעוד יום של דייג ומחליט לחטוף תנומה.

אשתו המשועממת מחליטה לקחת את הסירה ולשוט באגם למרות שלא הכירה אותו.

היא שטה קצת, ואז- מניחה עוגן והחלה לקרוא בספרה. זמן קצר אחרי כן מגיע שוטר משמר החופים ועוצר לידה.

' בוקר טוב גברתי, מה את עושה?'

'קוראת ספר' היא נאנחה ('זה לא ברור?' חשבה לעצמה)

'את באזור האסור לדייג' הוא הודיע לה .

'אני מצטערת שוטר, אבל אני לא דגה, אני קוראת ספר'

'כן אבל מבחינתי את יכולה להתחיל לדוג בכל רגע, יש לך את כל הציוד...אני אצטרך לקחת אותך לתחנה ולמלא טופס תלונה'

'כן אבל אם תעשה זאת אני אצטרך להגיש נגדך תלונה על הטרדה מינית' משיבה האישה.

'אבל אני אפילו לא נגעתי בך!!' אמר השוטר...

'כן זה נכון, אבל יש לך את כל הציוד, ומבחינתי אתה יכול להתחיל כל רגע'

' שיהיה לך יום טוב גברתי' אמר השוטר והלך.

מסקנה : לעולם אל תתווכח עם אישה שקוראת !!! סביר להניח שהיא יכולה גם לחשוב

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בדיחה חמודה

אבל העניין הוא שבניגוד לבדיחה יש חוקים לגבי החזקה של כלבים מסוג זה.

ולמיטב ידיעתי (בציניות גמורה) חייבים ללכת איתם קשורים בדיוק מאותם סיבות ומקרים שכתבתי למעלה.

פורסם

הנקודה היא שכל כלב יש לו אפשרות לנשוך, גם פינצ'ר יכול, ואני לא רואה מישהו אוכף את החוק הזה לגבי כל הפינצ'רים שתוקפים אותך בשניה שאתה רק נכנס לרחוב שהם גרים בו.

 

ויאשה, מה זה "ב-ס-ד-ר", מה אתה בחורה צפונית כזה? :wink:

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לא זכור לי מקרים שפינצ'ר תקף או הרג ילד. הרי זאת השורה התחתונה של כל הדיון הזה.

 

חוץ מזה שבמקרה והכלב תוקף אותך:

אם תבעט בפינצ'ר הוא יעוף 10 מטר באוויר

אני לא צריך להסביר מה יקרה אם תבעט באמסטף

 

אתה יכול להתווכח מהיום ועד מחר וגם יותר מזה. אבל הכל עובדות.

וכן גם אני חולה על כלבים אבל לא מגן עליהם (מבחינת צדק) בכל מחיר.

וגם אם אתה לא אומר את זה, אתה יודע שאני צודק.

 

וחוץ מזה שבמקרה הספציפי הזה נראה שהבעלים לא בדיוק אדם חביב כ"כ (לפי התיאור של פותח השירשור) ואני מתאר לעצמי שזה גם אופן גידול הכלב.

פורסם

אם אתה לא ראית פינצ'ר שתוקף, אתה חי באיזו בועה.

 

כל פינצ'ר שני תוקף מהסיבה שזה כלב פחדן

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אם אתה לא ראית פינצ'ר שתוקף, אתה חי באיזו בועה.

 

כל פינצ'ר שני תוקף מהסיבה שזה כלב פחדן

 

 

כן אבל פינצ'ר שיתקוף אותך ישאיר לך מקסימום "היקי" על הרגל. אמסטף- תגיד תודה אם ישאיר לך רגל...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

פותח השרשור- ניסית לדבר עם בעל הכלב?

ביקשת ממנו לקשור אותו ו/או לשים לו מחסום?

הבנתי שהבעלים לא מסוג האנשים המתחשבים (לפי הודעתך) אך עדין מגיע לו אזהרה בטרם אתה פונה לרשויות.

אני חושב שכל אדם שמשחרר את כלבו ללא השגחה מסכן גם את הסביבה וגם את הכלב שחשוף עכשיו לכל מני סכנות.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
כן אבל פינצ'ר שיתקוף אותך ישאיר לך מקסימום "היקי" על הרגל. אמסטף- תגיד תודה אם ישאיר לך רגל...

 

לא מעניין אותי מה הוא ישאיר לי, מעניין אותי מראש שהכלבים האלה ילכו עם מחסום כי הם מאוד תוקפניים.

 

פינצ'ר של ידידה שלי כבר נשך את הוטרינר וזה נגמר בתפרים לוטרינר, אצל ילד זה היה נגמר בצורה חמורה יותר, אין קשר לגודל הכלב, נשיכה זה נשיכה, אני מצפה שכל חוק שחל על פיטבול ואמסטף יחול גם על שאר הכלבים כי גם להם יש את "הציוד" לנשוך כל רגע.

 

הכלב שלי לא פושע ולא מוקצה ואין סיבה לסרס אותו וללכת איתו עם רסן רק בגלל קומץ פחדנים שמעבירים חוקים מטופשים בגלל קומץ של עבריינים שעושים שימוש לרעה בכלבים האלה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תומר- חוק זה חוק ואף אחד לא שואל אותך אם אתה רוצה לקיים אותו או לא.

זה לא בקשה. זה הוראה.

גם אם אתה לא מבין מאיפה זה בא, זה לא משנה.

 

ברגע שעברת על החוק - אתה עבריין ופתוח לעונשים הקבועים בחוק.

 

כמובן שבמקרה הנ"ל - אין אכיפה, זה לא מעניין אף אחד, כי הרבה יותר טוב לערייה לדפוק רפורטים על קקי של כלבים ועל חנייה בלי לשים כסף במדחן.


×
×
  • תוכן חדש...