Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא מפתיע שלברדורים נושכחים הכי הרבה, זה הכלב הכי נפוץ...

 

בעבר קרה אותו הדבר עם הקוקר ספאנייל.

גזע מסויים נהייה פופלארי.

מתחילים בהרבעות המוניות במטחנות גורים. מזווגים צאצאים עם הורים, אחים ואחיות, לא עושים שום סינון, לא של בעיות בריאות ושלא של בעיות אופי. מגדלים את הגורים בחודשים הראשונים בתנאים לא טובים שפוגמים בהתפתחות ו/או מפרידים אותם מהאמא והאחים בגיל מוקדם מדיי.

 

תוסיף לזה מרביעים שעיקר עיסוקם זה למכור ולא לסנן לקוחות ו/או להדריך אותם איך מגדלים כלב ואז יש פרטים רבים עם בעיות התנהגות, בגלל ההרבעה הלא סלקטיבית ובגלל שגידלו אותם לא נכון - והגזע מקבל שם רע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בגלל זה בדיוק, כנראה, ממליצים בארה"ב לקנות כלבים ממגדלים פרטיים ולא מכלביות. אגב, גולדן לא יותר נפוץ מלברדור בארה"ב?

"ai motoare capul doare"

פורסם
+1

 

בעולם הגדול בדקו ומצאו

 

כשאתה טוען כזאת טענה חזקה עם ביסוס "מדעי" אני מצפה שתביא לינק או סריקה או מינימום מאיפה.

 

"בעולם הגדול" יכול ליהיות גם דף בגאוסיטיס שדוד שלי עשה לפני 7 שנים.

שורה תחתונה -

א. 95% (אם לא 100%) מההתנהגות של כלב קשורה ישירות לדרך חינוכו ואופיו של הבעלים (והבנתו בכלבים ודרך גידולם)

 

ב. כל! כלב חייב להסתובב ברחוב עם רצועה , נקודה סוף פסוק. יש אנשים שמפחדים ושזה מפריע להם , וגם אני עם שלושה כלבים בחיים לא הייתי מעז להסתובב או לשחרר את הכלב שלי ברחוב , רק חבל שאנשים לא מפנימים את זה.

גם לי יש הרבה בעיות עם הענין הזה (בעיקר בטיולים עם הכלבים שלי , לא פעם נתקלתי בכלבים שהבעלים "שחררו אותם שירדו לעשות צרכים ויחזרו" ומצבים כאלו אפילו ניגררו לסיטואציות שאני ואישתי (ביחד ולחוד) נאלצנו להגן פיזית על הכלבים שלנו)

 

עוד מקרה דומה שהיה לי בבנין שבו אני גר:

אני ירדתי עם הבולדוגית שעוברת עכשיו אימונים כאלו ואחרים במטרה עיקרית למשמעת והתנהגות טובה יותר עם כלבים אחרים (לא מסתדרת איתם במילים מעטות).

כשאני בחדר מדרגות לפני שאני מספיק לצאת ממנו כשהדלת סגורה , השכנה , בעלת גולדן מעורב, פשוט שחררה אותו בחדר מדרגות - שיחכה לה למטה.

הסיטואציה של מריבה בין הכלבים (גולדן או לא , 40 קילו או לא , אני לא מקנא בו אם אני לא הייתי שם) נמנעה רק באמצעות פעולה מהירה ואסרטיבית שלי של תפיסת 2 הכלבים בקולר והכנעתם.

אני מפחד לחשוב בכלל מה היה קורה אם אשתי היתה במקומי (והיא היתה אמורה להוריד אותה באותו ערב).

 

חבל שהרשויות מתייחסות בכזה ביטול לחוק ההכרחי והחשוב מאוד הזה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אפרופרו חוקים , החוק במדינה הזאת כל כך מפגר שזה עצוב.

בנאדם יכול לשרוט את עצמו לצורך העניין וללכת להתלונן במשרד הבריאות שהכלב של האיש ההוא נשך אותו , האבסורד הוא שאף אחד לא בודק כלום ישר הולכים ומוציאים צו הסגרה לכלב .

ואני יהיה יותר ספציפי , יש לי כלב פקינז רגוע מאוד וחביב מאוד גם לכלבים אחרים וגם לילדים שחי בתוך הבית , בפורים האחרון אחותי יצאה עם הכלב לטיול בעיר עם רצועה כמובן היו הרבה אנשים הוא כנראה נלחץ קצת אז היא הרימה אותו לידיים , איזה ילדה רצתה ללטף אותו ואחותי אמרה לה שתתרחק כי הוא קצת מבוהל , אותה ילדה טיפשה לא הקשיבה וניסתה ללטף אותו והוא עשה רעש של עצבני ונתן עליה נביחה אפילו לא שרט אותה , אחרי כמה ימים מתקשרת האמא של הילדה אלינו הביתה ואומרת לנו שהיא הלכה למשרד הבריאות כי הוא נשך אותה למרות שאני אומר פה במיליון אחוז שהוא לא נגע בה בכלל , בקיצור הוציאה צו הסגר לכלב שלי.

הסגר לא היה בא בחשבון כי מנסיון עבר הכלב חוזר משם פשוט חולה ופשוט לא אותו כלב שהיה לפני ובמקרה שלי עוד מדובר בכלב של קטן של בית שלדעתי לא היה שורד שם.

דיברנו עם הווטרינר העירוני שהוא גם הוטרינר של הכלב שלי ומכיר אותנו הרבה שנים גם הוא אמר שהוא לא מאמין שהוא בכלל נשך אותה ושניזהר מאנשים כמוה שאולי היא מחפשת לסחוט מאיתנו פיצוי כלשהו , אבל אמר שאחרי שהיא עירבה את משרד הבריאות הוא לא יוכל לבטל את ההסגר.

הכלב ברח לחופשה קצרה וחזר אחרי שבוע , את האמת לא רציתי להודיע שהוא חזר כדי שברגע שהילדה תצטרך לקבל סדרת זריקות היא תחזור בה אבל החלטנו בבית לא להרגיע את האש.

 

שורה תחתונה בגלל איזה ילדה מטומטמת שנבהלה מהכלב שהוא היה בידיים של אחותי קיבלתי קנס של 600 שקל , פשוט על כלום.

האבסורד בחוק הזה שהוא נותן לכל בנאדם אפשרות להתלונן ולדפוק את בעל הכלב מבלי לשמוע את הצד השני אפילו ומבלי לראות אפילו מה שקרה , פשוט כל מתלונן מגיע מוציא צו הסגרה וזהו כאילו כלום.

פורסם
כשאתה טוען כזאת טענה חזקה עם ביסוס "מדעי" אני מצפה שתביא לינק או סריקה או מינימום מאיפה.

 

ביקשת, קיבלת.

מתורגם, מבואר, עם קישורים למקורות.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם
לבדוק שאכן הכלב מסוכן?

אוקיי, בפעם הבאה שאני אתקל בשכן עם כלב שנראה מסוכן אני אשליך את אחי הקטן לכיוונו לראות איך הוא מגיב!

אין פה מקום לבירורים, יש כאן מקום של המנעות ונקיטת צעדים לפני שיהיה מאוחר מידי. בין אם זה למבוגר או לילד.

 

ליהיות בטוח לפני שמתלוננים? תודה אבל אני מעדיף ליהיות בטוח שאין כלב שיתקוף מאשר בטוח שהכלב לא יתקוף.

 

עם כל הכבוד לחיות המחמד של אנשים אחרים או התחביבים שלהם. גם לאלו יש מחיר! רוצה לטייל עם הכלב? תלביש עליו רסן! הוא לא מחרבן עם השיניים! לא תלביש עליו רסן? לא יהיה לך כלב! החיים שלי או של ילד קטן קודמים לאורח החיים של הכלב.

 

לילה טוב, ויטלי.

 

 

אל תהייה ציני !

 

כדי לבדוק אם כלב מסוכן או לא, לא צריך להשליך את עצמך אליו.

 

 

בקיצור, יש חדש?

פורסם
ביקשת, קיבלת.

מתורגם, מבואר, עם קישורים למקורות.

 

קראת את הלינק שנתת?

איפה מדובר על מחקר ולא על פופוליזם ?

 

ליביו

רב מה שכתוב שם הוא הבעת דעה של הכותב, בכתבה עצמה (הודעה שלישית של הכותב) מובאים קישורים למקורות מהם הוא ציטט ועליהם הוא מביע דעה.

עוד קליק קטן והיית מוצא תשובה.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם
א. 95% (אם לא 100%) מההתנהגות של כלב קשורה ישירות לדרך חינוכו ואופיו של הבעלים (והבנתו בכלבים ודרך גידולם)

 

כשתראה כלבת רועים שגרה בעיר ובחיים לא ראתה כבשה מתחילה לרעות עדר כבשים במפגש ראשון תבין שזה לא נכון. דרך אגב, זה גם לא נכון אצל בני אדם, חיה יותר מורכבת מכלב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...