Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין קשר לגודל הכלב, נשיכה זה נשיכה.

 

אתה מתרחק מעולם המציאות ונכנס לתחום הפנטזיה. אין קשר בין גודל הכלב לנשיכה?

בערך כמו שאין קשר בין כמות חומר הנפץ לעוצמת הפיצוץ....

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תגיד לי, אתה ראית פעם מישהו מתלונן שהשכן שלו הולך עם הפינצ'ר שלו ללא רצועה?

 

לעומת זאת, כמה הודעות ראית על אמסטף?

 

וזה בזמן שכל כלב מחוייב ברצועה, רק שיותר נוח לקחת אמסטף ולהתלונן עליו כי זה כלב "פסיכופט" שכולם פוחדים ממנו והוא יוצא זה שנטפלים אליו גם אם לא עשה שום דבר רע

 

אני אגיד לך מה הבעיה במדינה הזאת, שהיא מעבירה חוקים בלתי הגיוניים שמאלצים אותך בסוף להפוך לעבריין בניגוד לרצונך ולא רק בתחום הכלבים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני אשאל אותך אחרת, זה משנה לך אם יניחו לך מטען של חצי קילו או 20 קילו מתחת לאוטו?

 

נזק יגרם לאוטו שלך וזאת הנקודה!

 

לא מעניין אותי גודל הכלב, מעניין אותי שהוא לא ינשך אותי.

 

אגב אם כבר השוואות, אז כלב קטן יכול לגרום לילד נזק שאמסטף יגרום למבוגר אז שוב, המטרה היא שהכלב לא ינשך בלי קשר לגודל וסוג הכלב.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
תגיד לי, אתה ראית פעם מישהו מתלונן שהשכן שלו הולך עם הפינצ'ר שלו ללא רצועה?

 

לעומת זאת, כמה הודעות ראית על אמסטף?

 

אמסטף לא פסיכופט והכלבים הנ"ל לא מסוכנים לאנשים יותר מרועה גרמני משוחרר, לדוגמא.

 

אבל יש שתי עובדות שאתה מתעקש להתעלם מהן:

 

1. הנזק שגורמת תקיפה של אמסטף היא לא פרופורציונית בכלל לנזק של תקיפה של פינצ'ר. פוטנציאל הנזק והנחישות של אמסטף כשהוא תוקף הם גדולים.

2. אמסטף, מבחינת הטמפרמנט של הגזע, יש לו נטייה לתקוף כלבים אחרים.

 

יש יוצאי דופן?

יש.

אבל להתעלם משתי העובדות הללו זה לטמון את הראש בחול ולהזמין אסון.

 

בעלים אחראי של כלב שאיכפת לו מהכלב שלו לא משחרר אותו ללא השגחה. נקודה.

 

אבל בעלים שמשחרר כלב שפוטנציאל הנזק שלו הוא כשל אמסטף נוהג ברשלנות פושעת. אמסטף או רוטווילר או רועה גרמני או רועה הולנדי (ועוד כלבים שמוגדרים מסוכנים וגם כאלו שלא), אלו כלבים שהיכולת שלהם לגרום נזק פיזי חמור מאוד היא גבוהה. אם אני רואה פינצ'ר הולך ברחוב אני לא מודאג אם הוא יתקוף. מקסימום אוריד לו סטירה. גם לגולדן, למרות שהוא גדול ויכול להזיק יותר מפינצ'ר.

 

אבל יש גזעים שהם יותר אגרסיביים באופיים, לא בגלל שהם תוקפניים יותר מלכתחילה (למרות שאמסטפים גם תוקפניים יותר לחיות אחרות) אלא בגלל שהתקיפה שלהם חמורה יותר, בגלל שהם הורבעו לשם כך, בין היתר.

 

אגב אם כבר השוואות, אז כלב קטן יכול לגרום לילד נזק שאמסטף יגרום למבוגר

 

אני כבר לא יודע איך לאמר זאת בעדינות, אבל המשפט הזה הוא פשוט לא נכון. עובדתית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בעלים אחראי של כלב שאיכפת לו מהכלב שלו לא משחרר אותו ללא השגחה. נקודה.

 

וזהו עיקר העניין...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לא אמרתי שהפוטנציאל של האמסטף הוא קטן, רק טענתי שיותר נוח להתלונן על אמסטף מאשר על כל כלב אחר והכל בגלל שבחוק הוא מוגדר בתור כלב מסוכן.

 

הרי החוק אומר שכל כלב חייב ברצועה, אבל אם מישהו יסתובב עם הפינצ'ר שלו או עם הרועה גרמני שלו ללא רצועה, אז אף אחד לא יגיד כלום. ברגע שזה אמסטף אז כן אומרים וזאת הבעיה שלי.

 

אני לא מוכן שכשאני מתלונן במוקד העירוני על איזה כלב פה ברחוב אז לא עושים כלום, אבל לעומת זאת אם היתי אומר את המילה אמסטף, מיד היו מגיעים ומחרימים את הכלב.

 

יש חוק מסויים שהאכיפה שלו נעשית בצורת אפליה ואני סובל מזה כבעלים של פיטבול כי אני יודע שמחר אם שכן רוצה להציק לי מספיק טלפון אחד למוקד עירוני ובאים לקחת לי את הכלב בלי שאלות, אבל כשאני מתלונן (3 תלונות) על הכלב של השכן שמשוטת פה ומפריע לי לטייל עם הכלב שלי (עם רצועה קבוע), לא מתיחסים לזה בשום מצב. למזלי הכלב הזה פה לא נושך, אבל בהמשך הרחוב יש פינצ'ר שנושך, ושוב לא עושים מולו כלום, כי זה פינצ'ר.

 

אני אשאל אותך שאלה רצינית ואני מקווה שיש לך תשובה.

אם אני מחר יוצא עם הפיטבול שלי עם רצועה, והכלב של השכנים מסתובב ברחוב להנאתו ללא רצועה וללא מחסום והוא מתקרב לכלב שלי, והכלב שלי נושך אותו כהגנה או סתם כי התחשק לו, מי צריך לתת את הדין? אני או הבעלים של הכלב שמסתובב כל היום ברחוב?

 

אגב, זאת הסיבה שאני לא מוציא את הכלב שלי עם מחסום פה, רק כדי שתהיה לו האפשרות להתגונן במקרה הצורך, אז נכון שאני עובר על החוק שהכלב שלי בלי מחסום, אבל במקרה הצורך (והיה כזה בעבר מול רועה גרמני שהיה ללא רצועה וללא מחסום) לכלב שלי תהיה אפשרות מינימלית להגנה עצמית על עצמו. עכשיו ברור למה החוק מוציא אותי עבריין בכפיה?

 

ובעניין לתת סתירה לפינצ'ר שנושך אותך, אני לא מכיר הרבה אנשים שברגע של נשיכה יהיו מסוגלים להחזיר בחזרה לכלב, במיוחד אלה שרק רואים כלב משוחרר נובח ומתחילים לרוץ מהפחד בלי קשר לגודל הכלב. עצם זה שכלב נושך, זה מספיק לי כדי שהוא יהיה עם מחסום פה וקשור מחוץ לבית שלו. לא רוצה ששום כלב יגע בי עם השיניים שלו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אני גם לא אוהב כאלו סוגי כלבים, אבל יכול להיות שהמשפט "אל תסתכל בקנקן, אלא במה יש בו" תקף גם לכאן.

 

לפני שתגדיר את הכלב כמסוכן, תבדוק שהוא אכן כזה.

 

תנועה אחת קטנה לא מספיקה להוכיח כי הכלב מסוכן לציבור, תהיה בטוח בזאת לפני שאתה עושה צעד קדימה.

 

-----...

במידה והחלטת לפנות למשטרה, תזכור רק שיכול להיות שחרצת את גורלו של הכלב.

 

לבדוק שאכן הכלב מסוכן?

אוקיי, בפעם הבאה שאני אתקל בשכן עם כלב שנראה מסוכן אני אשליך את אחי הקטן לכיוונו לראות איך הוא מגיב!

אין פה מקום לבירורים, יש כאן מקום של המנעות ונקיטת צעדים לפני שיהיה מאוחר מידי. בין אם זה למבוגר או לילד.

 

ליהיות בטוח לפני שמתלוננים? תודה אבל אני מעדיף ליהיות בטוח שאין כלב שיתקוף מאשר בטוח שהכלב לא יתקוף.

 

עם כל הכבוד לחיות המחמד של אנשים אחרים או התחביבים שלהם. גם לאלו יש מחיר! רוצה לטייל עם הכלב? תלביש עליו רסן! הוא לא מחרבן עם השיניים! לא תלביש עליו רסן? לא יהיה לך כלב! החיים שלי או של ילד קטן קודמים לאורח החיים של הכלב.

 

לילה טוב, ויטלי.

GS300.

פורסם

עד שיום אחד יקרה כזה דבר >

הכלבה מאוד ידידותית וכל פעם שרואה בן אדם או במיוחד ילדים, היא מנסה לרוץ אליהם בכל הכוח וללעוס אותם .

פורסם
".

 

הבעיה הנסיבתית:

אמסטפים הפכו לכלב הבחירה של טיפוסים מפוקפקים וכל כלב אפשר להפוך לתוקפן, אם הבעלים רוצה. כך יצא שדווקא הכלבים הללו, שגודלו להיות אגרסיבים לחיות וכנועים מול בני אדם, הפכו להיות בעייה. לא בגללם, בגלל מי שמגדל אותם.

 

במקרה של כלב שמגדל אותו בעלים לא יציב, הייתי פונה לעירייה ולמשטרה ומגיש תלונה. יותר מהכל רמת המסוכנות תלויה בבעלים.

.

+1

 

הכל תלוי בחינוכו של הכלב.

יצא לי לראות רוטווילרים "פודלים"

יצא לי גם לראות פודלים "רוטווילרים"

 

כמובן שלפני הכל ואחרי הכל יש את הנטייות הטבעיות של הכלב.

 

בעולם הגדול בדקו ומצאו שישנם כמה גזעים שנטיותיהם הטבעיות לתקוף חזקות מאוד:

-רוטווילר (כולם מכירים)

-פילה-ברזילירו(נדיר בארץ)

-טוסה-אינו(כנ"ל)

-דוגו-ארגנטינו(דומה לאמסטף אך חזק ו"רצחני" ממנו)

-בול-טרייר(מצחיק שהוא בכלל תוקפני, לי הוא נראה כמן בן כלאיים של כלב ושפן)

-בול-טרייר סטפורדשייר (בול טרייר)

-אמריקן סטפורדשייר טרייר (אמסטף)

-פיט-בול טרייר.(פיט-בול)

לאחרונה נאמר לי שגם המסטיף נכנס לרשימה, אני לא בטוח לגבי זה.

 

אלו גזעים שקל מאוד להביא אותם ל"מצב".

כל מה שצריך זה טמבל אחד שיגדל אותם בצורה טמבלית.

 

אני טוען שכל כלב יכול להיות תוקפן או נוח. רוב אופיו של הכלב נגזר מאופן הנחלת המשמעת מהבעלים\מאלף אל הכלב.

מאידך גיסא, אין לזלזל בעברו של הגזע. בגזעים ש"הושבחו" (בהעדר מילה מתאימה אחרת, הם לא ממש "משובחים") לתקיפה , יצר התקיפה יהיה חזק יותר.

 

גילוי נאות:

ברשותי כלב בוקסר גזעי. החוק לא מחייב אותי ללכת איתו עם רסן. אני גם לא הולך עם רסן.

הכלב משוחרר בגינה נעולה. (נקשר כאשר יש צורך בכך) בטיולים הכלב לעיתים קשור ברצועה מתארכת ולעיתים משוחרר.

 

הכלב הותקף בעבר ע"י מסטיף משוחרר בזמן שהוא היה רתום, מה שנגמר באף ולחיים שרוטות (לבוקסר) וגב קרוע לרווחה(למסטיף).

למה אני מספר את זה?

 

למרות שהבוקסר בעל פוטנציאל נזק גדול יותר עקב מבנה גוף, שרירים, ראש ולסתות "קרבי" יותר, אופיו הקרבי של המסטיף (בשילוב עם בעלים מטומטם [שכנראה זו לא ה"קרב" הראשון לכלבו] רואה את הכלב שלו נקרע ומדמם ובמקום לעזור לי להשתלט על ה"קטטה" מדרבן את הכלב שלו במילים נוסח "תפוס'תו") גרם לו לתקוף כלב גדול וחזק ממנו.

 

הכלב שלי תקף פעמיים כלב אחר; אחת במקרה שהובא כאן, שנייה-כלב שנכנס לחצר של סבי במושב.

 

-----

 

הכלב הגן עלי פעם אחת, כנראה מדקירה. (שוחרר לילה אחד עם כלב של חבר בפארק לטובת משחק משותף)

ערס-"תביא סיגריה"

אני-"אין לי"

ערס- "אל ת@!# ת'שכל, בדוק יש לך

אני-(שריקה) ריץ', אלי!

 

הכלב רץ לכיווני, זינק על הערס (33 ק"ג של כלב X מהירות הריצה שלו= מה שהתנגש בערס) והפיל אותו לריצפה.

הכלב לקח צעד לאחור, תפס "פוזה" קרבית והחל לנהום. (לא נשך! חשף שיניים, נהם כאומר "דיר באלק" אבל לא נשך!)

הערס (בדיוק כמו במערכון של אסייג) "קח אותו ממני למה אני הורג אותו" תוך כדי נסיגת יחידים לאחור.

 

למה אני מספר גם את זה?

 

בכלב שהיה מאולף לתוקפנות (אם אני הייתי ערס) ו\או בכלב מהזנים המובאים לעיל זה היה (קרוב לוודאי) נגמר אחרת.

 

כלבים כדוגמת

 

שורה תחתונה: אתה מכיר את שכן שלך.

אם השכן דפוק ותוקפני, כנראה שגם הכלב ככה (מה שהופך אותו לפצצת זמן מתקתקת). פנה לעירייה.

אם השכן רגוע ושליו, יתכן וגם כלבו כך. גש אליו והער את תשומת ליבו לכך שהכלב צריך להיות עם זמם ורצועה בזמן טיול.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם

היה לי איזה פאק בעריכה אז אני אמשיך מהאמצע:

 

כלבים כדוגמת "קאנה קורסו" יכולים להרוג אדם בוגר ברבע מהזמן שייקח לאמסטף. הם לא עושים את זה.

כלבים כדוגמת פינצ'ר יכולים לעשות חמוצים. עם זאת הם מרבים "לתקוף". (מגובה הקרסול ומטה)

 

אני מכיר בעלים של 2 קאנה קורסו שאני מתקרב אליהם ללא כל חשש.

לפג של חבר אחר שלי אני לא מעז להתקרב. (מבלי להרחיב על תסמונת נפוליאון)

 

ואסיים בהלצה:

מה אתה עושה אם פינצ'ר בא אליך ומתחיל לז$# לך את הרגל?

בועט בו. ברור!.

מה אתה עושה אם אמסטף בא אליך ומתחיל לז@# לך את הרגל?

מזייף אורגזמה... ברור!

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם
עד שיום אחד יקרה כזה דבר >

 

 

ראית את הכלבה שאתה כותב דבר כזה?! או העיקר לרשום משהו נגד?

אין לך מושג איך מגדלים אותה ואיך היא מתנהגת אז אל תרשום שטויות.

יום אחד גם אתה יכול לאבד פיוז ולרצוח מישהו או מישהי נכון?? על זה כתוב יותר בעיתונים מאשר תקיפות של כלבים.

פורסם

והעמוד הזה מוכיח עד כמה אנשים לא מכיריםם את האמסטף\פיטבול לעומק ויצאו מפרופורציה בגלל שבממשלה החליטו שהכלבים האלה מסוכנים.

 

הרי אם הכלב היה רועה גרמני או איזה גולדן, השרשור הזה לא היה נפתח בכלל.

 

ואני אסכם את זה בצורה פשוטה וקולעת, אני מעדיף פיטבול על פני בני אדם בגלל האופי שלו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
לא אמרתי שהפוטנציאל של האמסטף הוא קטן, רק טענתי שיותר נוח להתלונן על אמסטף מאשר על כל כלב אחר והכל בגלל שבחוק הוא מוגדר בתור כלב מסוכן.

 

זה שיותר נוח להתלונן על אמסטף מאשר על רועה גרמני - זה נכון.

פשוט צריך שיהיה קל להתלונן גם על רועה גרמני משוחרר.

 

רק בשבוע שעבר דיברתי עם מישהו שהרועה שלו קרע לחבר שנתן לו צ'פחה ידידותית את היד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כל עוד כלב לא מוגדר בחוק כמסוכן, פסיכולוגית אנשים לא רואים בו איום ולכן גם לא יתלוננו עליו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כמו שאמרו לפני- הפוטנציאל של כלבים כגון אמסטף להיות תוקפניים ומאוד מאוד מסוכנים- גבוה בהרבה מאשר כלבים אחרים. להתעלם מזה- הטמנת הראש בחול.

 

לי אישית יש לברדור, שכבר היה בקרב אחד עם כלב אחר שתקף אותו ללא שום סיבה, ואלא אם כן ידחק ממש לפינה, הוא אינו מסוגל להגן על עצמו ביעילות. אני לא צריך לחיות בפחד מאף כלב אחר, ולא אכפת לי אם יש לו את הנחישות ויצר התוקפנות של שקית ניילון (הכוונה לא לגזע הכלב, אלא לכלב הספציפי, אם הוא מגזע תוקפני). כל עוד הוא מסוגל להסב נזק לכלב שלי- הוא חייב להיות קשור. כלב כזה, אסור שיהיה משוחרר וחייב להיות מאולף וממושמע ברמה גבוהה ביותר.

 

פאלו- הלברדור הנפוץ באמריקה הוא תת הזן האמריקאי, שהוא כלב יותר אנרגטי והרבה פחות רגוע. בישראל ובאירופה יותר נפוץ תת הזן הבריטי, שהוא כלב יותר מאסיבי, אבל מעט קטן יותר והרבה יותר רגוע ממקבילו האמריקאי. אם הבריטים באמת תוקפים- מדובר כנראה על מקרים מאוד מאוד נדירים.

"ai motoare capul doare"


×
×
  • תוכן חדש...