Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צריך לעשות סרט על אבי נימני זה סמל לכדורגל ובנאדם גדול :!:

 

אחח איך חיכיתי שמישהו פה יגיד את צמד המילים "אבי נימני". :-D

 

מבחינת משחק כדורגל אין לנימני רבע ממה שהיה לברקוביץ ברגליים.הרמה הטכנית של ברקו הרבה יותר גבוהה.:arrow:

נכון שנימני עטוף הילת קודש בעיניי אוהדי מכבי ת"א הודות לשזה שהוא נמצא במועדון משנת 90 .ועל זה שהוא אחראי לזכייה של 4 אליפיות.

 

אבל הוא גם פגע במועדון בגלל החתרנות שלו וההשפעה הרעה שלו על כל מה שקורה במועדון.

הוכחה לקח אפשר ליראות בפרשת שלמה שרף שהוא גרם לו ללכת הביתה. ולא סתם קלינגר ולוני העיפו אותו מהקבוצה, הבן אדם פשוט חתר תחתם!

 

ובקשר למצב היום,אתם אוהדי מכבי פשוט עיוורים.8)

אתם מסתכלים על נימני בהערצה בגלל האליפויות שלו , ועל ה170 גולים (לא כולל אלה בבי"תר) שהוא נתן.

אבל שוכחים שכיום הוא ג'נרל מנגר ולא שחקן. והוא מנגר גרוע שבזכותו יש מצב שתירדו ליגה לראשונה בהיסטוריה שלכם.

 

אז אם ההנהלה שלכם בשנה הבאה רוצה להרים את הקבוצה מהקרשים, אז לפני לפני שהיא מחתימה שחקני חיזוק היא חייבת לעשות את הדבר הכי חשוב: לסלק את נימני מהמועדון.

רק ככה המועדון הזה ימריא וישחזר את התהילה משנות ה70.

 

יוגב

פורסם

ברקוביץ אולי השחקן הכי גדול שצמח לנו כאן אבל הוא בנאדם שחצן וחצוף , אבל אותה חוצפה שעשתה ממנו בנאדם קטן ודפקה אותו לא פעם מחוץ למגרש היא זאת שעשתה אותו שחקן גדול על המגרש.

 

בקשר לנמני , יוגב צודק ואני יוסיף , שלנמני לא היה ולו חצי מהכישרון של ברקוביץ ובכלל של שחקנים גדולים אחרים מהעשור האחרון , זה שחקן שחי על יחסי ציבור (אההממ אופירה אסייג אתר ONE ועוד לא מעט עיתונאים) , ועל כמות של קהל עיוור שפוגע בקבוצה שלו.

מעניין רק לראות את מי הקהל יאשים כיום אם הקבוצה תרד ליגה (אם זה יקרה תסמכו על אבי לוזון שימצא איזה תירוץ להקפיא את היורדות) , הרי את לוני הם העיפו , את אלי כהן הם העיפו , ניר לוין הם יעיפו ואז נראה אם הערצה העיוורת הזאת לאיש שבמו ידיו בנה את הקבוצה הכושלת הזאת תמשיך או שהם ימצאו אשם אחר.

×
×
  • תוכן חדש...