Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פגר וולו 244- בר שיקום?


jlavi2002
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

בעיקבות המלצה של אחד מחברי הפורום נסעתי לראות 244 נטושה.

רכב כזה עוד לא ראיתי בימי חיי.....

פגוש אחורי פורק. גלגלים פורקו. כל השמשות נופצו! מכסה מנוע ומכסה תא מטען פורקו.

יש דלותת אבל הכל פורק מהן לרבות מנעולים! אין ריפוד ואין כלום בפנים.

אין כלום בתא המנוע אפילו לא חוטים.

*************************

שלדת הפח ממש לא חלודה! ואפילו מפתיעה לטובה.

**********************

יש לדעתכם סיכוי לבנות רכב כזה מהתחלה...?

(בשלב זה טרם בדקתי עיניין הרשיונות. אולי גם לא אצטרך לבדוק)

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקבות המלצה של אחד מחברי הפורום נסעתי לראות 244 נטושה.

רכב כזה עוד לא ראיתי בימי חיי.....

פגוש אחורי פורק. גלגלים פורקו. כל השמשות נופצו! מכסה מנוע ומכסה תא מטען פורקו.

יש דלותת אבל הכל פורק מהן לרבות מנעולים! אין ריפוד ואין כלום בפנים.

אין כלום בתא המנוע אפילו לא חוטים.

*************************

שלדת הפח ממש לא חלודה! ואפילו מפתיעה לטובה.

**********************

יש לדעתכם סיכוי לבנות רכב כזה מהתחלה...?

(בשלב זה טרם בדקתי עיניין הרשיונות. אולי גם לא אצטרך לבדוק)

 

ברור שניתן לבנות רכב כזה מההתחלה, השאלה היא האם זה מתאים לך ???

השלדה של המנטה שלי בערך כמו המצב המכאני של הוולוו המדוברת, כל פחח שראה אותה פשוט נס כל עוד נפשו בו מהרכב שלי מכיוון שאין חלק פח אחד שאין מה לסדר בו ...

אבל זה לא מנע ממני לשלוח אותה לצפון הרחוק לבחור "עם בייצים" שעשה בעבר פרויקטים רציניים וקבלתי עליו הרבה המלצות ולא מפחד מכאלה פרויקטים (אבל גם המחיר בהתאם :? ). מבחינה כספית וגם מבחינת כמות עבודה היה שווה לי לזרוק את הרכב למגרש הגרוטאות אבל החלטתי לא לוותר, חסכתי כסף (ואני עדיין חוסך :roll:) ושלחתי אותה לפחחות בתקווה שעוד כמה חודשים היא תחזור לכביש במקום להזרק למגרש הגרוטאות ...

 

העצה שלי היא לשבת ולחשוב אם אתה אוהב את האוטו הזה, אם הוא יקר לך ואתה מעוניין להיכנס לפרויקט כזה (וגם חשוב לבדוק שיש לך את התקציב לזה) אז שיהיה בהצלחה ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסה"כ הרכב הזה לא נדיר במיוחד אז אין שום טעם לקחת שלדה ולהשקיע בה הון תועפות כאשר במחיר הרבה יותר נמוך אפשר לקחת רכב נוסע ולשפץ אותו.לדעתי יותר כדאי למצוא 144 שנוסעת ולהשקיע בה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לקחת בחשבון אין ספור הוצאות כספיות על פרויקט שיקום שכזה-אם מדובר בפרויקט ראשון שלך אני ממליץ להתחיל אם רכב שנוסע ועם ניירת רכב תקינה. הדבר יאפשר לך להיכנס להרפתקה בצורה בטוחה יותר ולא להשאיר את המכנסיים למטה (למרות שיצאנו מהמיתון בזכות ביבי) רכב שנוסע תמיד ימצא לו קונה שיחזיר לך חלק מההשקעה. אם היה מדובר ברכב נדיר או בעל ערך אספני. ריגשי או לחלופין פרויקט שהכסף אינו מהווה מכשול-הרי שאין ויכוח תתחיל לשפץ-בהתצלחה רן.

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודמיי אכן צודקים :!:

 

חבל להשקיע את הזמן בפגר כאשר אפשר לרכוש במחיר אפסי מכונית במצב נסיעה טוב.

 

יכול להיות שיהיה לי מה להציע לך אם אתה מוכן להסתפק ב-244 מתחילת שנת ה-80.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הרבה כאלה למכירה (גם באינטרנט וגם בכביש) ואני גם מכיר מישהו שרוצה למכור כזו שנת 1980 אני אבדוק איתו אם הוא לא מכר כבר, ואשלח לך את הטלפון בה"פ.

 

(אין לי שום כוונה לעשות פה רווח אישי - אם זה לא הובן)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...