Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

במהלך נסיעה ( כ - 5 דקות מהבית ) נדלקה המנורה של המצבר ,

 

עצרתי בצד וראיתי שהמותן של הרצועה יושב עקום והרצועה לא תפוסה ( הבורג התחתון נשבר ) .

הוצאתי את הרצועה שלא תתקע לי את המנוע והגעתי הבייתה ,

 

אני צריך מחר בבוקר בדחיפות לטפל בזה ,

מה שצריך לעשות שם זה חידוש הברגה של הבורג התחתון , והנה השאלות .

 

1. אני שונא את מוסך חוצה ישראל והבטחתי לעצמי שאני לא יחזור אליו בחיים אבל הוא הכי קרוב אלי וזה דחוף כי אני צריך את הרכב מחר , האם ללכת אליו ? , האם זה עבודה מסובכת

2. האם מוסך יכול לחדש הברגה או שצריך איש מקצוע בשביל זה ?

 

 

האם מישהו יכול להמליץ לי על מוסך פג'ו סביר בפ"ת ?

 

תודה .

מה אתם חושבים על מוסך הצומת בפ"ת ?

פורסם

למה שלא תלך למוסך במחסום :?: ככל הידוע לי הוא בבעלות מישהו מהישוב שלך, ונראה שהוא יוכל לסדר את זה גם בזול, וגם כמו שצריך בלי שתצטרך לנסוע יותר מדי...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
למה שלא תלך למוסך במחסום :?: ככל הידוע לי הוא בבעלות מישהו מהישוב שלך, ונראה שהוא יוכל לסדר את זה גם בזול, וגם כמו שצריך בלי שתצטרך לנסוע יותר מדי...

 

מוסך בלאי למדי ,

אין לו את הציוד לתקן הברגה ... אני לא אוהב מוסכי חצר כאלו .

 

 

בכל מקרה כבר הזמנתי גרר לבוקר למוסך הצומת ...

פורסם
מהכירות שלי עם מוסך חוצה ישראל(הליסינג מטפל שם)הם די בסדר תפנה שם לליאור הבוחן הוא בסדר גמור.

 

אכן ליאור הוא בחור מצויין ,

אבל המוסך גנב לי 1000 שקל לפני כמה שנים , משהו שאני לא שוכח ולא סולח והבטחתי לעצמי שאני לא חוזר לשם .

פורסם

הייתי שם פעם- גם השרות :הכל שם לחוץ וצפוף.

המחירים ממש מרוווחים לטובת המוסך!

מחברים קבלתי ביקורת מאד שלילית.

אני לעולם לא אכנס למוסך בראל!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

בסוף עשיתי חטא נוראי ,

 

הבאתי אותה לחוצה ישראל כי ברגע שהתקשרתי לצומת ענה לי המנהל עבודה ,

 

התברר שהוא לא יודע מה זה בכלל 106 ראלי , ושהמותחן לא מתאים לראלי , כמובן שאמרתי לו שכל מותחן ל- 106 מתאים הוא המשיך להתווכח ,

 

אם ככה נראה המנהל עבודה אני מפחד לראות איך נראה המוסך .

 

בקיצור , התברר שהמותחן שהיה מותקן לי היה לי תחליפי הוא פשוט נסדק לשניים ... ותנחשו איפה הוא הותקן ... כן כן .... חאפריות בע"מ " ליטל " .

שמתי מותחן מקורי , רצועה הוחלפה ... תיקון הברגה ... 600 שקל די הוגנים .

פורסם
בסוף עשיתי חטא נוראי ,

 

הבאתי אותה לחוצה ישראל כי ברגע שהתקשרתי לצומת ענה לי המנהל עבודה ,

 

התברר שהוא לא יודע מה זה בכלל 106 ראלי , ושהמותחן לא מתאים לראלי , כמובן שאמרתי לו שכל מותחן ל- 106 מתאים הוא המשיך להתווכח ,

 

אם ככה נראה המנהל עבודה אני מפחד לראות איך נראה המוסך .

 

בקיצור , התברר שהמותחן שהיה מותקן לי היה לי תחליפי הוא פשוט נסדק לשניים ... ותנחשו איפה הוא הותקן ... כן כן .... חאפריות בע"מ " ליטל " .

שמתי מותחן מקורי , רצועה הוחלפה ... תיקון הברגה ... 600 שקל די הוגנים .

 

כן, בטח...

ואם היו שמים לך מקורי בליטל מייד היית אומר שזיינו אותך במחיר, נכון ?

חלקים תחליפיים כיום הם לא כאלה גרועים כמו שאתה חושב - ובפעם הבאה שתזרע שינאה בפורום או תוציא דיבה אני אדאג באופן אישי שתיחסם מהאתר הזה במיידי ! זה לא איום, זו עובדה...אל תיקח את זה אישית.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בסוף עשיתי חטא נוראי ,

 

הבאתי אותה לחוצה ישראל כי ברגע שהתקשרתי לצומת ענה לי המנהל עבודה ,

 

התברר שהוא לא יודע מה זה בכלל 106 ראלי , ושהמותחן לא מתאים לראלי , כמובן שאמרתי לו שכל מותחן ל- 106 מתאים הוא המשיך להתווכח ,

 

אם ככה נראה המנהל עבודה אני מפחד לראות איך נראה המוסך .

 

בקיצור , התברר שהמותחן שהיה מותקן לי היה לי תחליפי הוא פשוט נסדק לשניים ... ותנחשו איפה הוא הותקן ... כן כן .... חאפריות בע"מ " ליטל " .

שמתי מותחן מקורי , רצועה הוחלפה ... תיקון הברגה ... 600 שקל די הוגנים .

 

כן, בטח...

ואם היו שמים לך מקורי בליטל מייד היית אומר שזיינו אותך במחיר, נכון ?

חלקים תחליפיים כיום הם לא כאלה גרועים כמו שאתה חושב - ובפעם הבאה שתזרע שינאה בפורום או תוציא דיבה אני אדאג באופן אישי שתיחסם מהאתר הזה במיידי ! זה לא איום, זו עובדה...אל תיקח את זה אישית.

 

איציק

 

איציק , המותחן השבור היה יכול לגרום לרצועה להסתבך ולתקוע לי את המנוע ,

ההבדל הוא 150 לתחליפית ו 220 המקורית ...

 

ועובדה שהתחליפית נשברה , פשוט נסדקה...

 

זאת לא הוצאת דיבה , מה שאני אומר אני אומר בעובדתיות מלאה.

פורסם
בסוף עשיתי חטא נוראי ,

 

הבאתי אותה לחוצה ישראל כי ברגע שהתקשרתי לצומת ענה לי המנהל עבודה ,

 

התברר שהוא לא יודע מה זה בכלל 106 ראלי , ושהמותחן לא מתאים לראלי , כמובן שאמרתי לו שכל מותחן ל- 106 מתאים הוא המשיך להתווכח ,

 

אם ככה נראה המנהל עבודה אני מפחד לראות איך נראה המוסך .

 

בקיצור , התברר שהמותחן שהיה מותקן לי היה לי תחליפי הוא פשוט נסדק לשניים ... ותנחשו איפה הוא הותקן ... כן כן .... חאפריות בע"מ " ליטל " .

שמתי מותחן מקורי , רצועה הוחלפה ... תיקון הברגה ... 600 שקל די הוגנים .

 

כן, בטח...

ואם היו שמים לך מקורי בליטל מייד היית אומר שזיינו אותך במחיר, נכון ?

חלקים תחליפיים כיום הם לא כאלה גרועים כמו שאתה חושב - ובפעם הבאה שתזרע שינאה בפורום או תוציא דיבה אני אדאג באופן אישי שתיחסם מהאתר הזה במיידי ! זה לא איום, זו עובדה...אל תיקח את זה אישית.

 

איציק

 

איציק , המותחן השבור היה יכול לגרום לרצועה להסתבך ולתקוע לי את המנוע ,

ההבדל הוא 150 לתחליפית ו 220 המקורית ...

 

ועובדה שהתחליפית נשברה , פשוט נסדקה...

 

זאת לא הוצאת דיבה , מה שאני אומר אני אומר בעובדתיות מלאה.

 

מהיכרות לא מועטה שלי עם יוסי, אני סבור שהוא לא היה משתמש בחלק תחליפי אם ההפרש היה כזה. מאחר והפרשיה שלך עם מוסך ליטל היא לא בדיוק סימן חיובי להמשך היחסים בינכם - אני נמנע מלומר לך ליצור קשר עם יוסי (כי הוא היה לוקח אחריות ומתקן את זה ללא תשלום) וכמו כן נמנע גם מלהיכנס לתחקיר מקיף בעניין (האם בליטל הוחלפה כל הגלגלת או רק המייסב ? קרי: האם לאוטו היתה מלכתחילה גלגלת תחליפית והוחלף רק המיסב או לא) או האם מדובר במשהו אחר שגם לגלגלת לעבוד בצורה לא תקינה ולהסדק.

אני זוכר שבעבר פתחת שם את העסק וחיזקת. הנושא היה בעייתי מלכתחילה.

 

מאחר והנושא מורכב, תחסוך ממני את הויכוח בנושא הזה וניפרד בשירשור זה כידידים טובים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא להכניס רכבים מסוג 106 למוסך הצומת בשום מקרה.

 

הרכב שלי טופל שם באחריות אצל בעלים קודמים ומבדיקה התברר שיש עבודות על הרכב שהתבצעו פעמיים ( יותר מעבודה אחת). חוץ מטיפולים הם לא מתמצאים ב 106.

 

הרכב הכי קרוב ל106 שמטופל שם זה ברלינגו וסקסו דיזל.

 

לא מתכוון להכפיש אלא מציב עובדות.

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...