Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי מזדה 323 שנת 2002 (עם הרמקולים הקדמיים שהם אליפסה כאלה)

אני מתלבט בין איזה 2 סטים לבחור:

מורל פולס 6.25"

או JBL 6.25 (כלשהו)

 

התקציב הוא 500 ש"ח.

 

מישהו יכול לעזור לי בבחירה שלהם?

 

תודה!

פורסם

רק אתה יכול לעזור לעצמך בבחירה של הרמקולים תישמע את שניהם ותיראה מה אתה מעדיף לפי הטעם שלך שניהם ניכנסים בתקציב שלך +-

בהצלחה

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

עד כמה שאני זוכר 5.25 נכנס שם בלי בעייה, אפילו יש מקום להוסיף "חתיחת" MDF(עץ)לחיזוק.

6.5 לא בטוח שיכנס אבל עם לא תנסה לא תדע.:wink:

בהצלחה

פורסם

תודה, אבל אני מאמין ש- 6.5" ייכנס..

בכל אופן אני יעשה בנייה מ- MDF בשביל Mount של הרמקול.. כי אחרת הוא לא יישב שם בחיים..

השאלה אם הוא לא ייבלוט יותר מידי כי על הדלת של רשת כזאת.. מכירים?...

פורסם

זו בעיה מוכרת האפציה הכי קלה ליישום הוא 5.25" + שבלונת 5X7 עם חור ל5.25" בעובי של 7\8 מ"מ מספיק .

 

האופציה של ה6.5" בעייתי מאחר וצריך

א- לחתוך קצת את הפח בכדי להרחיב את המידה + שבלונה כדי לסתום את הפתחיל שישארו .

 

למה בעיה ?

לרוב צריך להשתמש בעץ בעובי של 17 מ"מ ואף יותר ולכן רוב הסיכויים שהרמקול בזמן ניגון יפגוש את הדופן של הדלת (פלאסטיקה)

לכן צריך למדוד היטב לראות כשהרמקול מחובר כמה הוא זז

 

בפלסטיק של הדלת ישנה טבעת כזו שכדאי לגלף החוצה

 

אם תצתרך עוד עזרה פנה אליי בפרטי אני ינסה לעזור

פורסם

6.5 נכנס כמו גדול בלי להרחיב כלום רצוי להכין שבלונה ועליה להתקין את הרמקול עובי השבלונה לא צריך להיות עבה עובי של 6 7 מילימטר יספיק

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

תודה רבה לכולם על העזרה.. אבל אני טיפה מבולבל.. מצד אחד יגאל אומר שזה בעייתי ואני ממש לא מתכוון לחתוך פחים עכשיו, למרות שאין לי בעיה בכלל לגלף את הפלאסטיקה של הדלת.

 

מצד שני, אלקובי אומר שזה נכנס כמו גדול, יש לך 6.5 במאזדה 323 שנת 2002? אתה אומר מנסיון שזה נכנס + הרשת מפלסטיק שיש בצד החיצוני (מה שרואים מפנים הרכב) של הדלת לא מפריע לרמקול ולא מתחכך עם האלמנטים שלו??!

 

תודה!

 

נ.ב

מצטער על התגובה המאוחרת.. הייתי בבסיס :)

פורסם

היתה לי מאזדה 99 שהיא בנוייה בידיוק אותו הדבר ואני הכנסתי שם 6.5 בקלות ובלי בעיות בכלל הדיפון רחוק מהפח ואין שום בעיה עם אתה שם הגבהה של 6 מילימטר (כמו שהיה אצלי)

אם אתה מאזור המרכז (רחובות והסביבה) אני אשמח לעזור לך

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

במאזדה שלי לא הרחבתי אלא הכנתי שבלונה כמו שמציעים לך החברה,ואגב אפשר לשים שבלונה 1 סמ,יש קומבינה,תוציא פלסטיק מהדלת ותחתוך טבעת שמסביב למידה של הרמקול בפלסטיק שבדלת,ככה אני עשיתי,הדלת קיבלה יותר עומק בסנטים 1,מקווה שהסברתי ברור

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם
אין לצטט הודעה מעל שלא לצורך

 

 

אם אני חושב שאתה מתכוון למה שאני חושב, אז השתמשת בפלסטיק של הדלת (הטבעת הזאת) לעשות מעין "קיק פאנל" קדמי?..

 

אם זה לא זה אז לא כ"כ הבנתי

פורסם
היתה לי מאזדה 99 שהיא בנוייה בידיוק אותו הדבר ואני הכנסתי שם 6.5 בקלות ובלי בעיות בכלל הדיפון רחוק מהפח ואין שום בעיה עם אתה שם הגבהה של 6 מילימטר (כמו שהיה אצלי)

אם אתה מאזור המרכז (רחובות והסביבה) אני אשמח לעזור לך

 

 

תודה רבה!! אני גר במודיעין.. אני מאמין שאני יסתדר.. יש לי זוג ידיים טפו טפו.. רק מאיפה אני קונה את העץ MDF בעובי של 6 מ"מ? ואני שם אותו לפני הרמקול נכון.. (מן הסתם כזה.. לא?!) לא יראו את ההגבהה מבחוץ.. זאת הכוונה..

 

תודה!

פורסם

אם את רוצה שזה יצא ממש טוב תלך לנגר תגיד לו שיחתוך שני אליפסות קצת יותר גדולות מ7*5 ובמרכז של האליפסות לעשות חור 6.5 אחרי זה אתה מבריג לדלת מסמן חורים של הרמקול קודם אותם עם בורג לאחר מכן מתקין את הרמקול רצוי שתעבוד בסר הזה ולא תתקין את הרמקול ואחרי זה תחבר לדלת למנוע פגיעה ברמקול בזמן התקנה לדלת

 

לתשומת ליבך!

רצוי להעביר חוטים טובים בשביל המיד באס החוטים האורגלים פשוט זוועה (למרות שאפשר להסתדר איתם)

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

חחחחח(הפורום אינו צ'אט, נא הימנע משימוש בשפת צ'אט)... ברור לי... צמי ישתמש החוטים הזבאללה שבאים עם הרמקולים..

 

ומן הסתם שאני קודם ירכיב את התושבת.. חבל לי על הרמקול@!

×
×
  • תוכן חדש...