Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

 

מדובר בסובארו לאונה שנת 90 אוטומטית, 255K שמורה מאוד.

לאחר נסיעה עם רכב מלא אנשים במשקל כבד.. התחילו רעשים מכיוון הגלגלים האחוריים, ניגשתי למוסך הוא הרים את הרכב והראה לי משולש שמחובר לגלגל, וכך הסביר "בקצה המשולש יש בוקסה היא משתפשפת בקיר ומזה יש רעש, אתה צריך שיפוץ משולש" שאלתי אותו מה כולל השיפוץ, והוא ענה, החלפת הבוקסות, וחוץ מזה הבולמים האחוריים שלך גמורים, החלפה של כל זה יעלה לך 1000 ש"ח בערך אם לא יהיו הפתעות.

 

יש משהו בהסבר שלו?

זה מחיר סביר?

אפשר לנסוע עם זה עוד קצת? (אגב, אח"כ ניגש אלי אחד העובדים ולחש לי לשים בבית מעט שמן שם כדי שלא ירעיש)

 

תודה לכל העונים

מה שנכון נכון...

subaru leone מחזירה את הכבוד לכביש :cool:

ESTK מחזיר את הכבוד ל"לאונה"!

פורסם

לגשש שלום רב!

ריסוס קל עם שמן זז קל , אם לא יועיל בוודאי לא יזיק.

מכיוון שדמדובר בהיבט בטיחותי, הייתי ממליץ לקבל חוות דעת שנייה במוסך אחר, ולו רק בשביל השקט הנפשי.

בקשר לבעייתך הספציפית, בנוגע לרעשים וגם לבלמים, אין יותר טוב ממראה עינים ומשמע אוזנים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה צביקה

ואמרת נכון אין יותר טוב ממראה עיניים ומשמע אוזניים

ולכן אני מתמהמה עם התזת הזזקל, אם ישתרר שקט שם זה עלול להביא לשיכחה..

תוכל להסביר את ההיבט הבטיחותי והאם המחיר נורמאלי?

מה שנכון נכון...

subaru leone מחזירה את הכבוד לכביש :cool:

ESTK מחזיר את הכבוד ל"לאונה"!

פורסם

אני לא יודע מה הכוונה של המוסכניק שהוא אומר "משולש"

אבל מניסיון זהה לשלך אומנם ללא שום חריקות אחרי מעמסה כבדה מאוד על הרכב, לפני הטסט הרימו את הרכב על ליפט והתוצאה של העומס הייתה זוג בולמים אחורי נוזל,

יתכן שהבולמים שלך כבר נגמרו ואם זה רק זה אז ייחסית זול, (תקנה חדשים ולא מפירוק)

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
יתכן שהבולמים שלך כבר נגמרו ואם זה רק זה אז ייחסית זול, (תקנה חדשים ולא מפירוק)

מה זה זול?

אמר המוסכניק 1000 ש"ח, זה הכוונה זול??

מה שנכון נכון...

subaru leone מחזירה את הכבוד לכביש :cool:

ESTK מחזיר את הכבוד ל"לאונה"!

פורסם

כוונתי הייתה שאם הלכו הבולמים אז זה לא סיפור יקר כל כך, בטח שלא אמור לעלות 1000 ש"ח , (אלא אם כן אתה קונה בולם מיוחד שמתכוון עם גובה או משהו ייחודי)

ממש לא התייחסתי לבעיה השניה כי אין לי מושג מה היא.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

מחיר כל בולם אחורי של חברת monroe עבור הסובארו שלך - 165 ש"ח.

מחיר מקובל על עבודה של הרכבת בולם אחד - 3/4 שעה = כ-100 ש"ח.

סה"כ = 530 ש"ח.

בולמים של KYB יעלו אפילו פחות.

פורסם

אצלי לפני חצי שנה החלפתי בולמים אחוריים , KYB . אני לא חושב שבולמים אחרים יתנו הבדל משמעותי.

KYB זה המקורי,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...