Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט אם לקנות פיאט פונטו שנת 2005 עם 40000 ק"ם.

הרכב נירא כחדש. אבל בבדיקה לפני קנייה זה הדברים שאמרו לי:

- ניהול מנוע לא תקין - טיפול וכיוון - לחזור לבדיקה נוספת

- דליפות בחיבורי פליטה \ סעפות

- לתקן זווית במתלה קדמי , לתקן זווית במתלה אחורי

- קפיציות לקויה

- מצמד מפריד גבוהה - בלאי, ראש מערכת הנעה

פורסם

האם אפשר לקבל יותר פרטים ?

בכל זאת יש 5 סעיפים שיצאו לא תקינים.

האם המחיר צריך להיות פחות ממחיר המחירון ?

פורסם

אתה משלם על בדיקה במכון,ושולחים אותך למוסך לבדוק עובי רפידות.

אתה משלם על בדיקה במכון,ושולחים אותך לבדוק תאריך על הצמיגים.

זה מראה לך בדיוק מה שווה הבדיקה.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם
לדעתי אתה כבר ענית על השאלה כשפירטת את הליקויים ברכב.

תחפש רכב אחר.

 

לא מסכימה איתך. הרכב נשמע סביר לגמרי. הייתי ניגשת למוסך לבקש הצעת מחיר לגבי כיוון המנוע, המתלים וה"קפיציות לקויה" (ממש סחתיין על הפירוט...), ובמידה ומסגרת התיקונים נכנסת לי לתקציב (התקציב שלי לקניית רכב תמיד כולל תקציב ליישור קו ולביטוח) וסבירה, מציעה מה שאני מוכנה לתת בשביל הרכב (X שקלים מתחת למחירון או מחירון או כלום).

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

תודה בשביל כל התשובות !

 

האם פיאט פונטו דגם 2005 actual 60, זה בחירה טובה בכלל?

האם יש בעיות ידועות עם הדגם הזה ?

האם זה רכב חסכוני בדלק ?

האם הטיפול בו הוא יקר ?

פורסם

זוהי רמת האיבזור הכי נמוכה שיש, אם זה לא מפריע לך.

בגדול המנוע נחשב לאמין מאוד. הטיפולים ומחירי החלפים גם כן זולים .

!AWDSOME

פורסם

למה המחיר כל כך זול ביחס למכוניות אחרות ? (שנת דגם ביחס למחיר)

האם זה רכב בטיחותי ?

איך אני יכול לדעת אם יש קורות בטיחות בדלתות ברכב ?

 

תודה

פורסם
אני מתלבט אם לקנות פיאט פונטו שנת 2005 עם 40000 ק"ם.

הרכב נירא כחדש. אבל בבדיקה לפני קנייה זה הדברים שאמרו לי:

- ניהול מנוע לא תקין - טיפול וכיוון - לחזור לבדיקה נוספת

- דליפות בחיבורי פליטה \ סעפות

- לתקן זווית במתלה קדמי , לתקן זווית במתלה אחורי

- קפיציות לקויה

- מצמד מפריד גבוהה - בלאי, ראש מערכת הנעה

 

 

 

אין כאן שום סעיף רציני והכל כאמור כסת"ח : הרכב סה"כ במצב טוב.

אפשר לקחת את המוכר למוסך ולקבל הצעת מחיר ואולי להוריד משהו במחיר ....וזה הכל ...קלאץ לא תחליף ממילא עד שילך , קפיציות לקויה זה קישקוש....בטח לא תצבע את הצבע הלקוי ..זויות היגוי זה אולי 200 ש"ח ואת זה בהחלט כדאי לעשות.

×
×
  • תוכן חדש...