אני מתלבט אם לקנות פיאט פונטו שנת 2005 עם 40000 ק"ם.
הרכב נירא כחדש. אבל בבדיקה לפני קנייה זה הדברים שאמרו לי:
- ניהול מנוע לא תקין - טיפול וכיוון - לחזור לבדיקה נוספת
- דליפות בחיבורי פליטה \ סעפות
- לתקן זווית במתלה קדמי , לתקן זווית במתלה אחורי
- קפיציות לקויה
- מצמד מפריד גבוהה - בלאי, ראש מערכת הנעה