Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אחרי חיפוש בפורום ובאתר קיקר לא מצאתי נתונים לגבי מידות לבנית תיבה בשביל הסאבים הנ"ל

מה מומלץ 2 תיבות נפרדות עם חיבור בינם או אחת כפולה?

תודה מראש

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
זה לא משנה כ"כ, כל עוד שאתה מקפיד על הנפח הרצוי לכל דרייבר.

 

גל עם כל הכבוד לך,ויש הרבה כבוד לדעתי הכנסת שני סאבים לתיבה עם מחיצה יתן תוצאות שונות והרבה יותר טובות מתיבה פתוחה מבפנים ללא מחיצה,

הרי בהנחה שצריך X גודל לסאב אחד,ותתן לו 2X כדי שיעבוד עם עוד אחד יגרום לקצת בלאגן לא?

פורסם

זה לא גורם לשום בלאגן.

כל התיבות שאני בעצמי בונה לזוג סאבים ומעלה, כל הסאבים נמצאים באותו החלל, צריך רק לדעת לחשב את הנפח

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
גל עם כל הכבוד לך,ויש הרבה כבוד לדעתי הכנסת שני סאבים לתיבה עם מחיצה יתן תוצאות שונות והרבה יותר טובות מתיבה פתוחה מבפנים ללא מחיצה,

הרי בהנחה שצריך X גודל לסאב אחד,ותתן לו 2X כדי שיעבוד עם עוד אחד יגרום לקצת בלאגן לא?

 

לא התייחסתי בכלל לנושא חלוקת חלל ביניהם או לא.

תיבה כפולה יכולה להתקיים בשני אופנים:

1. חלל אחד לשני האלמנטים.

2. חלל אחד לכל אלמנט, זאת אומרת עם מחיצה.

לכן לשאלתו עניתי כי לא משנה מה יבנה כל עוד שכל סאב מקבל את הנפח הרצוי.

 

לשאלת מחיצה או לא?

ובכן אין הבדל בין תיבה כזו לאחרת, שוב בהנחה וכל סאב מקבל את הנפח הראוי.

כדאי לציין, כי לא ממליצים לבנות תיבה עם סאבים שחולקים נפח מאחר ואם אחד מהאלמנטים יישרף בעוצמה גבוהה נניח,

הרי שיישאר אחד לנגן בתוך חלל כפול מהגודל הרצוי וללא בקרה מיידית הוא עלול להנזק גם כן.

 

התיבה שלי לזוג הסאבים איננה בעלת מחיצה למשל.

פורסם

לומר לך את האמת, לא משנה מה תבנה לסאבים האלו, הם לא נשמעים טוב.

יעידו כאן כמה וכמה אנשים שבניתי להם כל תיבה אפשרית (ובקפידה) והתוצאות היו בינוניות at best.

אם אתה כבר תקוע איתם, תעשה חיפוש בפורום - בטח תמצא כאן הודעה שלי או של מישהו עם מידות וכו' לסאב הזה.

פורסם

האמת זה לא בשבילי זה בשביל חבר קרוב שאני תמיד עוזר לו בעניין המערכות ורכבים בכלל, הוא עוד לא קנה אותם אפילו מכינים מראש אבל עדיין לא החליט בכלל איזה הוא רוצה

הוא מחפש יותר עוצמה אך לא רוצה עדיין לקבל איכות סבירה+

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אז תשכנע אותו שיירד מהסאב הגועלי הזה.

הוא יקבל יותר עוצמה מזוג כאלו, וישמע יותר טוב (עד כמה שניתן להגדיר טוב בטווח הזה)

http://tapuz.zap.co.il/model.asp?model_id=33991

http://tapuz.zap.co.il/model.asp?model_id=399216

http://tapuz.zap.co.il/model.asp?model_id=598749

http://tapuz.zap.co.il/model.asp?model_id=33191

 

רק לא את ה CVR מהדגם הזה, הוא לא טוב.

×
×
  • תוכן חדש...