Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה לא הגיוני - תראו מקדימה יש דפיקות של יכולות להיות קשורות לתאונה הזאת... בטח חלק מאיזה ניסוי בטיחות חולני

 

או תאונת שרשרת או שהרכבים המשיכו לנוע לאחר הפגיע הראשונית ישנם המון אופציות אך לא רק האופנוע גרם לזה...

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

בעקבות השרשור הזה

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=21789&highlight=

 

כשה נוסעים באוטו צריך להיות עם 1000 עיניים על הכביש, הרכב הזה פשוט לא בטיחותי.

 

ולראיה כבר ראיתי כמה וכמה תאונות של הרכב הנ"ל.

 

ולא אני לא מעוניין לשבור שוק לרכב שלי :wink: אבל העובדות מדברות בעד עצמן.

 

אה כן, הגלוז מחפש ספויילר אז אני כבר רואה שתי רכבים שמהם אפשר לברר לאיזה פירוקיה זה הגיע :twisted:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
ולא אני לא מעוניין לשבור שוק לרכב שלי :wink: אבל העובדות מדברות בעד עצמן.

 

הרמן... יש לך 106XS לא?

על איזה שוק אתה מדבר?

מחנה יהודה?

הסיטונאים הגדול בת"א?

או אולי שוק חייך?

:-)

פורסם
ולא אני לא מעוניין לשבור שוק לרכב שלי :wink: אבל העובדות מדברות בעד עצמן.

 

הרמן... יש לך 106XS לא?

על איזה שוק אתה מדבר?

מחנה יהודה?

הסיטונאים הגדול בת"א?

או אולי שוק חייך?

 

כן, אבל אולי קשה לך להאמין , יש לו ביקוש ידידי, אולי לא כמו מל RSI אבל עדיין שואלים אותי מדי פעם אם אני מוכר.

 

אז אולי אני לא יכול לדרוש מעל המחירון - כי זאת עדיין 106 "רגילה", אבל תאמין לי שלמכור אותה לא תהיה בעיה ואת זה אתה יכול לברר אצל יגאל (M3) שמכר רכב זהה משנתון זהה יד 3 מעל המחירון.

 

זאת עובדה ידידי.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
ולא אני לא מעוניין לשבור שוק לרכב שלי :wink: אבל העובדות מדברות בעד עצמן.

 

הרמן... יש לך 106XS לא?

על איזה שוק אתה מדבר?

מחנה יהודה?

הסיטונאים הגדול בת"א?

או אולי שוק חייך?

 

כן, אבל אולי קשה לך להאמין , יש לו ביקוש ידידי, אולי לא כמו מל RSI אבל עדיין שואלים אותי מדי פעם אם אני מוכר.

 

אז אולי אני לא יכול לדרוש מעל המחירון - כי זאת עדיין 106 "רגילה", אבל תאמין לי שלמכור אותה לא תהיה בעיה ואת זה אתה יכול לברר אצל יגאל (M3) שמכר רכב זהה משנתון זהה יד 3 מעל המחירון.

 

זאת עובדה ידידי.

 

ה106 של דיגה היא לא דוגמה כי היו לה 321 כ"ס... :roll:

לא?? :lol:

:-)

פורסם
אריאל צודק

עם כל הכבוד, זאת 106 רגילה...

רכב עם שוק נחמד. ובגלל שהוא זול , לאו דווקא בגלל שהוא פיג'ו 106 רגילה.

 

בולמים מוקשחים מקדימה, וגיר בעל יחס העברה קצר עושה אותה פתאום רגילה?

 

אני לא טוען שזאת GTI אבל תאמין לי שיחסית לנתונים שלו הוא מסתדר, גם איציק היה מופתע מהכוח הדל שיש לעגלה שלי.

 

ולא אני לא מתגונן, אבל בואו נשים את הדברים סופסוף על קנם.

 

בידידות , הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
ולא אני לא מעוניין לשבור שוק לרכב שלי :wink: אבל העובדות מדברות בעד עצמן.

 

הרמן... יש לך 106XS לא?

על איזה שוק אתה מדבר?

מחנה יהודה?

הסיטונאים הגדול בת"א?

או אולי שוק חייך?

 

כן, אבל אולי קשה לך להאמין , יש לו ביקוש ידידי, אולי לא כמו מל RSI אבל עדיין שואלים אותי מדי פעם אם אני מוכר.

 

אז אולי אני לא יכול לדרוש מעל המחירון - כי זאת עדיין 106 "רגילה", אבל תאמין לי שלמכור אותה לא תהיה בעיה ואת זה אתה יכול לברר אצל יגאל (M3) שמכר רכב זהה משנתון זהה יד 3 מעל המחירון.

 

זאת עובדה ידידי.

 

ה106 של דיגה היא לא דוגמה כי היו לה 321 כ"ס... :roll:

לא?? :lol:

 

לא, חביבי אתה טועה, הרכב נמכר עם 75 כ"ס בלבד. זה היה התכנון אך לאחר בדיקה שהמנועה של הקליאו V6 לא נכנס ולכן הוחלט למכור את הרכב :twisted:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אריאל צודק

עם כל הכבוד, זאת 106 רגילה...

רכב עם שוק נחמד. ובגלל שהוא זול , לאו דווקא בגלל שהוא פיג'ו 106 רגילה.

 

בולמים מוקשחים מקדימה, וגיר בעל יחס העברה קצר עושה אותה פתאום רגילה?

 

אני לא טוען שזאת GTI אבל תאמין לי שיחסית לנתונים שלו הוא מסתדר, גם איציק היה מופתע מהכוח הדל שיש לעגלה שלי.

 

ולא אני לא מתגונן, אבל בואו נשים את הדברים סופסוף על קנם.

 

בידידות , הרמן.

 

תופעת ילדי הראלי זאת בעיה אחרת שיצאה משליטה ויוצרת ביקוש ל106ראלי.

 

בקשר לאלו שמציעים לך לקנות .

פעם נסעתי לעזור לאמא שלי בקניות לפני שנה, 3 אנשים שאלו אם היא מוכרת את הסוזוקי בלאנו... אבל כשרצינו למכור אותה... לקח זמן.

 

האמת שגם 2 אנשים שאלו אותי אם אני מוכר את הטויוטה ליסינג :lol: .

 

ואני בכלל לא מדבר על מספר האנשים שמציעים לי לקנות את הפולו (כל רמזור בערך)

 

בקיצור אנשים משועממים סתם מציעים. כשאתה רוצה באמת למכור אף אחד לא רוצה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אריאל צודק

עם כל הכבוד, זאת 106 רגילה...

רכב עם שוק נחמד. ובגלל שהוא זול , לאו דווקא בגלל שהוא פיג'ו 106 רגילה.

 

בולמים מוקשחים מקדימה, וגיר בעל יחס העברה קצר עושה אותה פתאום רגילה?

 

אני לא טוען שזאת GTI אבל תאמין לי שיחסית לנתונים שלו הוא מסתדר, גם איציק היה מופתע מהכוח הדל שיש לעגלה שלי.

 

ולא אני לא מתגונן, אבל בואו נשים את הדברים סופסוף על קנם.

 

בידידות , הרמן.

 

תופעת ילדי הראלי זאת בעיה אחרת שיצאה משליטה ויוצרת ביקוש ל106ראלי.

 

בקשר לאלו שמציעים לך לקנות .

פעם נסעתי לעזור לאמא שלי בקניות לפני שנה, 3 אנשים שאלו אם היא מוכרת את הסוזוקי בלאנו... אבל כשרצינו למכור אותה... לקח זמן.

 

האמת שגם 2 אנשים שאלו אותי אם אני מוכר את הטויוטה ליסינג :lol: .

 

ואני בכלל לא מדבר על מספר האנשים שמציעים לי לקנות את הפולו (כל רמזור בערך)

 

בקיצור אנשים משועממים סתם מציעים. כשאתה רוצה באמת למכור אף אחד לא רוצה.

 

אני מאמין לך, והרכב שלי ספציפית יהיה קצת יותר קשה למכור, אבל בזמנו כשחיפשתי לקנות רכב כל פעם שראיתי מודעה בעיתון לאיביזה/פולו/106 שנת 97-98, אחרי שהייתי מתקשר זה היה כבר לא אקטואלי, מה תגיד על זה?

 

האמת שמשפחתית יותר קשה למכור מסופר מיני.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אריאל צודק

עם כל הכבוד, זאת 106 רגילה...

רכב עם שוק נחמד. ובגלל שהוא זול , לאו דווקא בגלל שהוא פיג'ו 106 רגילה.

 

בולמים מוקשחים מקדימה, וגיר בעל יחס העברה קצר עושה אותה פתאום רגילה?

 

אני לא טוען שזאת GTI אבל תאמין לי שיחסית לנתונים שלו הוא מסתדר, גם איציק היה מופתע מהכוח הדל שיש לעגלה שלי.

 

ולא אני לא מתגונן, אבל בואו נשים את הדברים סופסוף על קנם.

 

בידידות , הרמן.

 

תופעת ילדי הראלי זאת בעיה אחרת שיצאה משליטה ויוצרת ביקוש ל106ראלי.

 

בקשר לאלו שמציעים לך לקנות .

פעם נסעתי לעזור לאמא שלי בקניות לפני שנה, 3 אנשים שאלו אם היא מוכרת את הסוזוקי בלאנו... אבל כשרצינו למכור אותה... לקח זמן.

 

האמת שגם 2 אנשים שאלו אותי אם אני מוכר את הטויוטה ליסינג :lol: .

 

ואני בכלל לא מדבר על מספר האנשים שמציעים לי לקנות את הפולו (כל רמזור בערך)

 

בקיצור אנשים משועממים סתם מציעים. כשאתה רוצה באמת למכור אף אחד לא רוצה.

 

אני מאמין לך, והרכב שלי ספציפית יהיה קצת יותר קשה למכור, אבל בזמנו כשחיפשתי לקנות רכב כל פעם שראיתי מודעה בעיתון לאיביזה/פולו/106 שנת 97-98, אחרי שהייתי מתקשר זה היה כבר לא אקטואלי, מה תגיד על זה?

 

האמת שמשפחתית יותר קשה למכור מסופר מיני.

 

מאמין לך...

לפני שהחלטתי ללכת על ה16V חיפשתי רגילה...

זה היה סיוט, כל אחת נמכרה שניות לפני שהתקשרתי.

את ה16V הספציפית שלי השגתי בדרך מיוחדת שכתבתי עליה בשרשור על איך כל אחד קנה את האוטו שלו.

 

ואכן משפחתי יותר קשה למכור בדרך כלל...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הרמן איפה אתה חיי?

אתה יודע כמה פעמים שאלו אותי אם אני רוצה למכור את האוטו.

עצרו אותי לפעמים באמצע כביש החוף,מפגשים,במכללה,כל השכנים.

 

אבל ברגע שפירסמתי התקשרו אולי עשרה איש במשך שבועיים.

 

עוד דוגמא.

יש לי שכנה מבוגרת שכל פעם הציקה לי , שכאשר אני ארצה למכור אז אני מוכר לה.

היו פעמים שזה היה כבר לא מצחיק ובמשך חודשים היתה משגעת אותי.

הקיצר שבוע לפני שאני מכרתי את האוטו שלי היא באה אלי שוב ביציאה"נו אני רוצה כבר לקנות את האוטו, מתי אתה מתגייס?"

אמרתי לה "האוטו למכירה!!"

היא היתה בהלם ואמרה"אוקי... אחד החברים שלי מחפש בדיוק כזאת, אני ידבר איתו".

 

מה שהביא אותי למסקנה שכולם סתם מזיינים את השכל.

וביקוש של מכונית מסוימת לא נמדדת לפי מספר הפתקים שנשארו לך על החלון או מספר הפעמים שביקשו ממך להוריד לשניה את החלון.

פורסם
הרמן איפה אתה חיי?

אתה יודע כמה פעמים שאלו אותי אם אני רוצה למכור את האוטו.

עצרו אותי לפעמים באמצע כביש החוף,מפגשים,במכללה,כל השכנים.

 

אבל ברגע שפירסמתי התקשרו אולי עשרה איש במשך שבועיים.

 

עוד דוגמא.

יש לי שכנה מבוגרת שכל פעם הציקה לי , שכאשר אני ארצה למכור אז אני מוכר לה.

היו פעמים שזה היה כבר לא מצחיק ובמשך חודשים היתה משגעת אותי.

הקיצר שבוע לפני שאני מכרתי את האוטו שלי היא באה אלי שוב ביציאה"נו אני רוצה כבר לקנות את האוטו, מתי אתה מתגייס?"

אמרתי לה "האוטו למכירה!!"

היא היתה בהלם ואמרה"אוקי... אחד החברים שלי מחפש בדיוק כזאת, אני ידבר איתו".

 

מה שהביא אותי למסקנה שכולם סתם מזיינים את השכל.

וביקוש של מכונית מסוימת לא נמדדת לפי מספר הפתקים שנשארו לך על החלון או מספר הפעמים שביקשו ממך להוריד לשניה את החלון.

 

אני חי בפלנטה שבה קיימת ארץ ישראל השלמה :p

 

כמו שאמרתי, אתה צודק. השאלה גם כמה רצית על הרכב?!

 

אם המחיר היה מוגזם אז בטח שלא תצליח למכור.

 

בקשר למכירה של סופר מיני, ראה תגובתי לאייל.

 

תוספת: לפעמים קשה למכור רכב ספורטיבי ישן ויש צורך לחכות שיבואו מישהו שהוא מחפש בדיוק מה שאתה מוכר ושום דבר אחר. כמו שיש אנשים שמחפשים וולקן.

 

אני לא בא כאן להגיד שלרכב שלי יש ביקוש כמו ל GTI ולראלי, כי מן הסתם הוא יותר נפוץ, אך מי שיודע באיזה רכב מדובר ומחפש אפילו XS 97-98 קשה למצוא, ואתה יכול לשאול את רחלי כשה היא חיפשה רכב כזה כמה זמן היא חיפשה.

 

במחיר שלו הרכב אכן קניה כדאית, את שלי אני קניתי לטווח רחוק כך שלא אכפת לי מהשוק שלו. הרכב לאט לאט עובר ישור קו לאחר שנקנה לפני כשנה.

 

ה106 XS היא, איך נקרא לזה בפורום, "פשרה" בין רכב יום יומי לרכב אם זיקה לרכב ספורטיבי. הוא כיפי לנהיגה והוא זורק תחת לא רע (גם בגלל הצמיגי קרח שמורכבים אצלי).

 

אה כן, והוא שוטה דלק, 40 ל' ל 650 ק"מ.

 

אבל אני יכול לחיות עם זה :p .

 

אני מבסוט. ואני לא מחפש למכור.

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...