Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה התקציב שלי הוא 50000 ש''ח, אני מתלבט אם לקנות רכב מלסינג יד ראשונה או לקנות רכב מידיים פרטיות אני חושב על יונדאי גטס 2006 ידני

Kids in the BACK SEAT may cause ACCIDENTS ACCIDENTS in the BACK SEAT may cause Kids So,..... NO BACK SEAT = NO ACCIDENTS

פורסם

במחיר הזה אפשר לקנות פיז'ו 206 שנת 2002. לפי דעתי ה-206 רכב מתקדם ונוח יותר.

מנוע 1.4 הוא 75כ"ס ותאוצה 0 ל-100 ב-13.4 שניות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני עדין לא כלכך החלטתי מה לקנות אני שואל מאיפה הכי כדי לקנות מליסינג או מידים פרטיות?

אני רוצה שלאוטו יהיה מעל 100 כ''ס

Kids in the BACK SEAT may cause ACCIDENTS ACCIDENTS in the BACK SEAT may cause Kids So,..... NO BACK SEAT = NO ACCIDENTS

פורסם

אני מחפש רכב שהשנתון שלו יהיה לא פחות מ-2004 ואני רוצה סופר מיני, ידני ,קילומטראז' נמוך ושיהיה מטופל . אני שאלתי מה כדי יותר ליסינג או ידיים פרטיות מכיוון שבליסינג הם יותר מטופלות והאוטו יעלה לי פחות כי המקסימום שאני יכול לתת זה 50K

Kids in the BACK SEAT may cause ACCIDENTS ACCIDENTS in the BACK SEAT may cause Kids So,..... NO BACK SEAT = NO ACCIDENTS

פורסם
בליסינג הם יותר מטופלות

:shock:

 

רכב פרטי שבעליו מעניק לו את הטיפולים בזמן ובמוסך מורשה עם ספר טיפולים מסודר - זה רכב מטופל באמת.

 

מעל 100כ"ס סופר מיני משנת 2004 ומעלה ועוד ב-50K ש"ח? גטס מליזינג הן 1.3 לרוב וזה לא מעל 100כ"ס.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יש ליסינגים שמטפלים במוסכים מורשים עם היסטוריה מלאה - ויש כאלה שלא.

 

אם מצאת אחת שטופלה במוסכים מורשים ויש לה היסטוריה מלאה ולא בעייתית (תקלות) - עדיף. אם מצאת אחת שלא טופלה במוסכים מורשים אך עברה בדיקה בהצלחה ומצבה ממש, אבל ממש, משביע רצון לחלוטין - תקנה.

 

צריך לזכור ששוק מכוניות יד-שניה של השנים האחרונות נשלט כמעט לגמרי ע"י מכוניות יוצאות ליסינג. מה אז ? לא תקנה ? ברור שלא. תבדוק, תחפש, תמצא את האוטו הנכון ואז תקנה בכפוף למחירון (וכמה שאפשר עוד להוריד).

 

בהצלחה

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בכלל יש גטס ידני מעל 100 כ''ס?

או שזה רק אוטומטיות 1.6 ומעל 100 כ''ס?

Kids in the BACK SEAT may cause ACCIDENTS ACCIDENTS in the BACK SEAT may cause Kids So,..... NO BACK SEAT = NO ACCIDENTS

פורסם

כ"כ עקרוני לך שהאוטו יהיה דווקא מעל 2004? כי בתקציב כזה אתה פותח לך אפרויות מאוד מגוונות עם רכבים מעניינים, כגון פולו 1.4 16V עם 100כ"ס, סיאט איביזה ורוב משפחתומטיות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תהרגו אותי אבל אני לא מצליח להבין דבר אחד . הבנאדם ביקש לדעת אם לקנות מליסינג או מיד פרטית , הוא נתן את שם הרכב לא כי הוא רצה ייעוץ על בחירתו , אלא כדי לדעת אם יש מידע מיוחד על הנושא בהקשר לרכב שלו . וכאן קודם כול ממליצים לו רכבים אחרים ?

תנו לאדם ייעוץ על מה שהוא מבקש וזהו

 

לפותח השירשור ברור שאם מוצאים רכב מיד פרטית ושמור היטב עם הסטורית טיפולים ובמצב טוב עדיף לקנות ממנו. אבל העובדה היא שהרכב שלך זה רכב ליסינג מובהק , כך שמירב הסיכויים שתמצא יותר אקסמפלרים מליסינג מאשר מיד פרטית . אם שווה לך להמתין ולעשות בדיקות חוזרות ונשנות במכוני בדיקה בבקשה . אחרת אין טעם לפסול ליסינג , בתנאי כמובן שיש לו היסטורית טיפולים ומצבו תקין . עדיף לנסות לדעת אם זה רכב שהיה בחברה שנוהגת במעין "פול" לרכבים שלה וממנה לא לקנות

בברכה יהודה

פורסם

שלום !

 

בגדול, ליסינג זה לא השכרה.

ליסינג אמור להיות פחות בעייתי לדעתי כיוון שהוא לא מושכר כל יומיים למישהו אחר.

א-ב-ל, ברכבים מהסוג המבוקש נוהגים טכנאים למיניהם, אנשי מכירות וכל מיני "ממהרים"

שמטפסים בסל"ד של הרכב.

לכן אם זה הרכב המבוקש, או דומים לו, הייתי הולך על בעלות פרטית.

אגב, אפשר גם למצוא במגרשי רכב מסודרים רכבים מבעלות פרטית, זה חוסך טררם !

פורסם

דוד שלי קנה מזדה 3 מליסינג לפני 3 שנים הוא שילם מקדמה של 35K שילם כל חודש בערך 1000 ש''ח ועכשיו החליפו לו לאוטו חדש גם מזדה 3 או שהוא יכל היה לקנות את האוטו שלו כמה שנשאר לו לשלם, אז כשהחליפו לו שמו את האוטו הישן במגרש חניה של הליסינג ושכן שלו קנה את האוטו שהיה אצל דוד שלי והאוטו היה נקי מתאונות כמעט אף פעם לא היה במוסך והשכן אומר שהוא קנה את האוטו בזול אז עכשיו אני רוצה גם לקנות אוטו כזה שהיה אצל מישהוא והחליפו לו אותו כי זה יוצא בערך כמו לקנות מידיים פרטיות ובזול

אתמול היתי במגרש רכב וראיתי יונדאי גטס 2005 ידנית 1.4 אם גלגלי מגנזיום ,מערכת, 65 אלף קילומטראז ב46K מחר אני ילך לברר מה מצב ההיסטוריה של המכונית

Kids in the BACK SEAT may cause ACCIDENTS ACCIDENTS in the BACK SEAT may cause Kids So,..... NO BACK SEAT = NO ACCIDENTS

פורסם

לטעמי כל עוד הרכב מטופל כמו שצריך, מגובה בספר טיפולים והיסטוריה מלאה אין בעיה לקנות מליסינג. בכל מקרה קח את הרכב לבדיקה (או שתתיתן למשהו מקצועי לבדוק אותו בשבילך). לגבי הגטס- יש גם 1600 ידניות, קופה והדגם זכה לכינוי GLS SPORT, רכב חביב למראה וביצעוים סבירים. בוא נגיד שבליסינג לא תמצא אותו. לגבי הרכב שראית במגרש- הייתי מתמקח על המחיר, מחירי הגטס הריאליים נמוכים ב 10-15 אחוז ממחיר המחירון. מהשכרה תוכל לקנות אפילו ב25% הנחה (בבאדג'ט יש מבצע כרגע). בכל מקרה- בהצלחה

סעו בזהירות!8)

×
×
  • תוכן חדש...