Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

היום התקנתי דיבורית בלוטוט, פירקנו את הרדיו התקנו את הדיבורית והחזרנו, הרדיו לא קיבל מכה או שום דבר חריג.

בדרך הביתה שמתי לב שלא ניתן לעבור לשמוע דיסק וגם לא ניתן להוציא את הדיסק.

פירקתי את הרדיו ניתקתי אותו מהרכב, ניסיתי להוציא את הדיסק והחזרתי לאחר שלא הצלחתי.

ברגע שלוחצים על כפתור ההוצאה לא קורה כלום, לא צליל שהדיסק מנסה לצאת ולא כלום.

מדובר ברדיו דיסק חדש יחסית עם MP3 של פיוניר ושלט שהגיע עם הרכב (יד שניה).

 

יש למישהו רעיון איך ניתן להוציא את הדיסק?

פורסם

אולי זה ישמע מזלזל ,אבל קרה לי שנתקלתי עם לקוחות שלי,



אתה בטוח שיש דיסק במערכת?

תנסה להכניס דיסק?

 

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

בטוח.

פתחתי את הפאנל העליון של הרדיו ורואים את הדיסק בבירור.

בזמן ההתקנה של הדיבורית עשינו שינוי קל בחיווט, אבל קשה לי להאמין שזה קשור לתקלה.

החוטים של הרמקולים היו מחוברים גם למינוס וניתקנו אותם מהמינוס, הרדיו עובד כרגיל, רק שהדיסק לא מגיב, לא קורה כלום גם בלחיצה על ה"סורס" וגם בלחיצה על ה"איג'קט", ממש כמו שאין דיסק בפנים.

אגב, הדיסק לא נראה תקוע, הוא יושב במקום ומסתובב ברגע שנוגעים בו מלעמעלה.

 

תודה.

פורסם

ניתקתי עכשיו שוב את הרדיו מהחשמל, ושמתי לב שכאשר אני מדליק אותו בפעם הראשונה הוא רושם FRMTREAD על הצג

 

מישהו מכיר את התקלה הזו?

×
×
  • תוכן חדש...