Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעיקרון, הודעת UNKNOWN DEVICE מציינת שדרוש מנהל התקן.

 

תנסה להסיר את ה UNKNOWN DEVICE ממנהל ההתקנים, ולהוסיף את המצלמה באמצעות "הוספת חומרה חדשה" בלוח הבקרה.

 

אל תריץ את תוכנת ההתקנה של המצלמה. תן לווינדוס לסרוק את דיסק היצרן לדרייברים המתאימים.

 

אם אינך מצליח להתקין גם את המצלמה הזו. קח את המחשב לאייבורי, שיתקינו לך אצלם את המצלמה שנרכשה מהם.

תגיד להם שאולי נתנו לך דרייבר לא נכון.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

!smki

Someone Must To Kill Ivory !

דיי לקנות מהם בחיית , עצוב שזה ככה.!.

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

יש לי ניסיון רע עם המצלמה הזו.

לא שווה להשקיע עליה זמן ועצבים בהתקנה.האיכות תמונה שהיא מספקת (לפחות במחשב שלי בחדר קצת חשוך ) מזעזעת.(אני נראה אתיופי :)) . תקח אותה לאייבורי ווהחלף בדגם אחר. (מקס תוסיף 30 שקל).

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

אולי אפשר להפסיק להכניס את "אייבורי" לכל שרשור בענייני מחשבים?

חלאס, אין שום קשר ירוק בין אייבורי לבין המקרה המתואר -

האשמה הבלעדית מוטלת על SRONIS,

שמתעקש לקנות זבל סיני מצוי חסר שם. :-):wink:

(TEAC היא מדבקה בימינו)

 

רק הדלק/הזמן/העצבים כבר עלו יותר מ-2 מצלמות נורמליות של יצרן נורמלי, לא?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

סקרוניס

איזה התקנים אחרים עובדים לך עם ה USB? (חוץ מ DOK)

 

לדעתי האישית - בקר ה USB שלך דרעק.

וכשהוא מתנגש עם דרעק אחר - יש חגיגה.

פורסם
אולי אפשר להפסיק להכניס את "אייבורי" לכל שרשור בענייני מחשבים?

חלאס, אין שום קשר ירוק בין אייבורי לבין המקרה המתואר -

האשמה הבלעדית מוטלת על SRONIS,

שמתעקש לקנות זבל סיני מצוי חסר שם. :-):wink:

(TEAC היא מדבקה בימינו)

 

רק הדלק/הזמן/העצבים כבר עלו יותר מ-2 מצלמות נורמליות של יצרן נורמלי, לא?

 

טוב, טוב, ניצחתם, אתם צודקים.

 

האמת שבחישוב קר באמת בזבזתי על זה קצת יותר מדי זמן, אפילו שהם יושבים מאוד קרוב לבית שלי. אני פשוט אחזיר את המצלמה וזהו.

אגב, דווקא הנתונים שלה עושים רושם מצוין - תמונות ב-1280X1024 למשל.

 

סקרוניס

איזה התקנים אחרים עובדים לך עם ה USB? (חוץ מ DOK)

 

לדעתי האישית - בקר ה USB שלך דרעק.

וכשהוא מתנגש עם דרעק אחר - יש חגיגה.

 

מדפסת/סורק עובדת בסדר גמור וגם הגה משחק של לוג'יטק עובד מצוין. נראה לי מוזר שדווקא התקן פשוט כמו מצלמה יוצר בעיות, אבל אולי זה פשוט באמת בגלל שמדובר במצלמות זבל.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אגב, דווקא הנתונים שלה עושים רושם מצוין - תמונות ב-1280X1024 למשל.

 

רוני

 

1280X1024 זה לסטילס ובטח באינטרפולציה

אני מוכן להתערב שהמקור בקושי 640X480

 

זבל אורגני

רק לוגיטק או קריאטיב

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
סקרוניס

איזה התקנים אחרים עובדים לך עם ה USB? (חוץ מ DOK)

 

לדעתי האישית - בקר ה USB שלך דרעק.

וכשהוא מתנגש עם דרעק אחר - יש חגיגה.

 

מעלה את השרשור מן האוב בגלל שנמאס לי כבר מהבעיה הזאת ואני עדיין לא יודע איך לפתור אותה.

 

הגעתי למסקנה שזה לא מצלמה ספציפית שלא עובדת בחיבור USB, אלא כל מצלמה. גם הקאנון A630 שלי לא מוכנה לעבוד בחיבור ל-USB של המחשב (יותר מזה - היא פשוט נתקעת לחלוטין. אף כפתור לא עובד וצריך להוציא לה את הבטריות ולהכניס מחדש כדי לגרום לה לעבוד). אותה בעיה קורה עם הוובקאם שלי. בקיצור - זה משהו בחיבורי ה-USB.

 

כאמור, התקנים אחרים עובדים מצוין עם ה-USB, כך שיש פה כנראה התנגשות של משהו במשהו. מישהו יודע איך אני מוצא את ההתנגשות ומתקן אותה?

 

תודה

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

start menu -> settings -> control panel -> system -> hardware -> device manager

 

אם אתה מחבר את המצלמה ורואה שם התקן כלשהו עם סימן קריאה צהוב עליו, סימן שיש התנגשות.

פורסם
start menu -> settings -> control panel -> system -> hardware -> device manager

 

אם אתה מחבר את המצלמה ורואה שם התקן כלשהו עם סימן קריאה צהוב עליו, סימן שיש התנגשות.

 

אני לא כזה חסר ידע... כשאני מחבר את הקאנון שום דבר לא משתנה, אין התנגשויות. כשאני מחבר את הוובקאם קופץ לי unknown device אבל גם הוא בלי סימן קריאה.

 

האם המצלמה היא USB2? האם במקביל מחובר משהו שהוא USB1.1?

 

הקאנון היא USB2. במקביל מחוברת באופן קבוע רק מדפסת לקסמרק די חדשה. לא יודע בוודאות אם היא 2 או 1.1.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני לא מומחה גדול בעניין, אבל לדעתי אין עניין של התנגשויות עם התקני USB (אין משאבים משותפים, תהליך אנומרציה

מקצה לכל רכיב מרחב כתובות משלו).

 

ה ROOT HUB של אינטל בעייתי - אם מחובר אליו רכיב USB1, כל שאר המחוברים מאולצים לעבוד ב- FULL SPEED,

כלומר USB1. אם המדפסת היא USB1, או יש מקלדת/עכבר USB מחוברים במקביל, עלולה להיות בעייה.

 

הייתי מציע לנסות לחבר את המצלמה לאחד הפורטים שאינם מחוברים ל-HUB או לא לחבר במקביל שום רכיב USB אחר.

עבור כל פורט שאתה מנסה - נסה מחדש להתקין את הדרייבר. ואם אפשר להתקין את הדרייבר לפני חיבור המצלמה, זה

גם יכול לעזור.

:turn-l:
פורסם

הבעיה שזה לא אינטל אלא דרעק של SIS.

ידוע ומוכר.

אין הרבה מה לעשות עם זה. יש התקנים שעובדים ויש שלא.

 

אם אתה לא מחליף מחשב, קנה כרטיס הרחבה של USB (לא חיצוני USB כן:-D) לא של SIS ותתקע במחשב.

קווה לטוב

כי אם הCHIP של הלוח הוא לא אינטל אלא SIS אתה מגיע שוב לעולם הדמדומים.

פורסם

שום דבר לא עוזר. זה פשוט לא רוצה לעבוד. מבאס. מעניין שכל התקן USB אחר שהוא לא מצלמה עובד היטב (מדפסת, הגה לוג'יטק, נגן מוזיקה, הרדיסק חיצוני וכולי) ורק מצלמות לא עובדות - ממצלמת רשת פושטית ועד לקאנון.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...