Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כניסות הUSB בסדר גמור, זה לא עניין של מגעים. מה שכן, כשאני מחבר את המצלמה קופץ לי unknown device ב-USB במנהל ההתקנים. כשאני מנסה להתקין אותו הוא לא מאפשר לי (כותב שהדרייבר עדכני). גם uninstall לא עובד - השורה של unknown device פשוט נעלמת.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שתי אופציות אחרונות לפני שאני פונה לעזרה (מעניינת אותי התקלה, מעולם לא נתקלתי בדבר שכזה).

או שתתקין את הדרייברים ואז תחבר את המצלמה - אבל אני מניח שכך עשית.

אופציה שניה, תעדכן את הדרייברים של יציאת ה-USB, בהתאם ללוח האם שלך.

 

אם זה לא יעבוד, אני אנסה לברר מחברים, אוליי נתקלו בדבר שכזה.

פורסם

את הראשון עשיתי כמובן. בקשר לשני - הדרייברים מעודכנים. כך לפחות טוען המחשב.

 

תודה

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

דיברתי עם מכר והוא אמר ככה:

 

במצלמות אינטרנט צריך לבצע התקנה פעמיים, פעם לפני החיבור שלה למחשב, ופעם אחרי.

הוא המליץ (אם התקנת את הדרייבר של המצלמה), לחבר אותה למחשב, ולהתקין את הדרייבר שוב בצורה ידנית.

 

אם זה לא עובד, לבדוק תקלות של WINDOWS, להתקין דרייבר USB עדכני.

 

ואם זה לא יעבוד....תחזיר את מצלמה.

פורסם

זה הבעיה של זבל סיני.

הרבה פעמים הצ'יפ יעבוד יפה עם לוח X אבל ישתגע עם לוח Y.

 

זו התוצאה של אין בקרת איכות.

אני לא חושב שזה שווה את הטרחה.

 

זרוק להם את זה על הראש ותיקח משהו ידוע יותר כמו LOGITECH או CREATIVE

או שבכלל תקנה נייד עם מצלמה בילד אין:lol:

פורסם

לא קונים מצלמה ב-60 ש"ח !

גם אני לא כזה חכם גדול ויצא לי לרכוש בסופר(!) מצלמה ב-40 ש"ח, שהוחזרה תוך יומיים, כמו גדולה.

אני לא מתכוון לשבח את אייבורי ובטח לא את השירות, שהוא קרוב לאפסי.

יצא לי להיות שם מספר פעמים ופשוט כל פעם אני בא עם סבלנות ונחש מה? זה עובד, זה אולי לא נחמד ותמיד אפשר להיות זריזים יותר, אבל כשאני יושב בשקט ומחכה לתור שלי, אני תמיד חושב על זה שהשירות שהלקוח שלפני מקבל כרגע, אני אקבל אותו עוד כמה דקות.

בפעם האחרונה שהייתי שם, נכנס לקוח וישר התפרץ וביקש שיטפלו בו, התחיל לצעוק וליצור בלאגן - רק שתבין שיש גם אנשים כאלו.

 

עוד דבר,

 

תרצה או לא תרצה, בכל הנוגע לחלקים, אייבורי הרבה יותר זולים מכולם, כולל KSP.

אם אני לא טועה, מצלמת מייקרוסופט VX-1000 עולה שם 100 ש"ח, כאשר בבאג ובאופיס דיפו היא עולה 169 ש"ח.

אם תרצה, יש לי עוד כמה וכמה דוגמאות.

פורסם

אגב אייבורי: האם בקניית מוצר מקופסא (נגן MP3 של חברה מוכרת לצורך העניין) באייבורי, קיים סיכון גדול מאשר בחנות מוכרת אחרת?

 

אני מתלבט, מכיוון שגם במוצרים שהם לא מייבאים, הם יותר זולים מאשר חנויות אחרות וזה מעט מעורר חשד.

פורסם

כיוון שהוכח שהמצלמה תקינה, ברור מעל לכל ספק שהבעיה היא נקודתית עם המחשב שלך. אך הדבר אינו מצביע בהכרח על תקלה במחשבך. יכול להיות שיש כאן בעית תאימות לציוד זול. יש התקנים זולים רבים שלא תמיד מצליחים לתקשר עם בקרי USB מסויימים. בעיות כאלה שכיחות במיוחד עם בקרי SiS יותר מאשר בקרי אינטל. אך זה אינו הכרח.

 

 

כאשר רק המצלמה מחוברת למחשב (הסר את כל שאר התקני הUSB שניתן).

גש לחלון מנהל ההתקנים, הסר מהמחשב את כל מה שמתחת ל Universal Serial Bus Controllers

לאחר ההסרה, בחר משורת התפריטים למעלה ב"פעולה" (ACTION) ו"סרוק לשינויי חומרה"

 

ווינדוס ימצא את בקרי הUSB מחדש ויתקין אותם.. עם קצת מזל, אולי גם המצלמה תתחיל לעבוד.

 

 

האם במחשב שבו המצלמה כן עובדת, בקר הUSB הוא מאותו דגם?

 

האם ניסית לחבר מצלמה אחרת למחשב?

 

האם אתה יודע להסתכל על הגדרות USB בBIOS?

פורסם
כ בעיות כאלה שכיחות במיוחד עם בקרי SiS יותר מאשר בקרי אינטל. אך זה אינו הכרח.

?

 

התכוונת לבקר VIA.

SIS מתו מזמן.

אבל זה לא הבקר כמו צורת התכנות שלו.

 

VIA קונים כל חברות הג'נק הסיני כי מחירו הוא פחות מרבע ממחיר בקר INTEL.

מחוץ לזה - אין בקרת איכות.

 

להסיר את התקני ה USB לא תמיד פיתרון חכם.

לפעמים ההתקנה מחדש תדרוש דרייברים ואם אין את הדיסק המקורי אנחנו בבעיה.

פורסם

לא, לא התכוונתי לבקר VIA. אמנם VIA זולים אבל הם די אמינים. בעיות שקשורות בVIA נובעות לרוב מרוכשי הצ'יפסטים ולא מהיצרן.

 

SiS לא מתו מזמן אתה מוזמן לבקר כאן ולהיווכח במו עינייך. אגב, יצרנים רבים שמתו מכרו סטוקים רבים של חומרה שנמכרה גם לאחר מות היצרן כגון 3DFX יצרני כרטיסיי הVOODOO הזכורים לרבים

 

בעניין הסרת התקני הUSB

sronis ציין שהוא משתמש בחלונות XP

הדרייברים לבקרי הUSB כלולים בדיסק של XP. הוא לא חייב את דיסק היצרן של לוח המחשב.

אם אין לו את הדיסק של התקנת חלונות, אז יש סיכוי קטן מאוד לתקלה.

פורסם
אגב אייבורי: האם בקניית מוצר מקופסא (נגן MP3 של חברה מוכרת לצורך העניין) באייבורי, קיים סיכון גדול מאשר בחנות מוכרת אחרת?

 

אני מתלבט, מכיוון שגם במוצרים שהם לא מייבאים, הם יותר זולים מאשר חנויות אחרות וזה מעט מעורר חשד.

 

ממש לא, כל עוד אתה יודע מה שאתה קונה.

אם זה סאנדיסק, אז זה בסדר גמור :)

רק לא זבל סיני !

פורסם
לא, לא התכוונתי לבקר VIA. אמנם VIA זולים אבל הם די אמינים. בעיות שקשורות בVIA נובעות לרוב מרוכשי הצ'יפסטים ולא מהיצרן.

.

 

זה בדיוק מה שכתבתי

VIA מכוונים לשוק הנמ וך. אבל הם עובדים.

הבעיה היא שאלה שרוכשים את הצ'יפים משלבים אותם בצורה גרועה בחומרה שלהם.

וגם אין בקרת איכות.

 

לגבי SIS הכוונה שלי היתה שהם מתו מבחינת מכירות.

זה שיש להם אתר לא אומר כלום:-)

כמעט ולא יוצא לי להתקל בציפים שלהם ב4 שנים האחרונות.

מצד שני - באייבורי הכל יכול להיות.

 

לגבי הדרייברים. ל XP אין את הדרייברים האופטימליים לצ'יפים של VIA או SIS.

המחשב אולי יעבוד אבל צולע.

פורסם

עניין של מזל. המצלמה שיש לי (ב-30 שקל) דווקא עובדת, משום מה.

התמונה על הפרצוף...

 

תעבור ללוג'יטק/קריאטיב/מייקרוסופט/איזה שהוא שם מוכר, ויהיה בסדר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
דיברתי עם מכר והוא אמר ככה:

 

במצלמות אינטרנט צריך לבצע התקנה פעמיים, פעם לפני החיבור שלה למחשב, ופעם אחרי.

הוא המליץ (אם התקנת את הדרייבר של המצלמה), לחבר אותה למחשב, ולהתקין את הדרייבר שוב בצורה ידנית.

 

אם זה לא עובד, לבדוק תקלות של WINDOWS, להתקין דרייבר USB עדכני.

 

ואם זה לא יעבוד....תחזיר את מצלמה.

 

למה הכוונה בלהתקין שוב בצורה ידנית?

 

כאשר רק המצלמה מחוברת למחשב (הסר את כל שאר התקני הUSB שניתן).

גש לחלון מנהל ההתקנים, הסר מהמחשב את כל מה שמתחת ל Universal Serial Bus Controllers

לאחר ההסרה, בחר משורת התפריטים למעלה ב"פעולה" (ACTION) ו"סרוק לשינויי חומרה"

 

ווינדוס ימצא את בקרי הUSB מחדש ויתקין אותם.. עם קצת מזל, אולי גם המצלמה תתחיל לעבוד.

 

אני מעדיף שלא להסיר את התקני ה-USB ולהתקינם מחדש בגלל מה שאייל כתב. בכל מקרה, הלכתי לאייבורי והחלפתי את המצלמה באחרת ש... הפלא ופלא, גם לא עובדת (וכמובן שכן עובדת על מחשב אחר). אצלה נורת הבקרה דווקא כן נדלקת והמחשב מזהה אותה, אבל בתור Unknown Device ב-USB Controllers. אין אפשרות להתקין אותה מחדש, ההתקנה המקורית עם הדיסק לא עובדת וכמובן שאני לא רואה תמונה.

מה לעזאזל קורה כאן?

 

המצלמה, אגב, היא של TEAC.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...