Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות פנצר ניסיתי לפתוח את ארבעת ברגי הגלגל ללא הצלחה גם בכול הכוח הבורג לא הסתובב כנראה שסגרו את זה חזק מדי

 

לא רוצה למלות את הספרי קצף כי הבנתי שזה הורס את הצמיג וזה צמיג חדש ויקר חבל לי עליו

 

יש איזה פטנט לפתוח ברגים עקשנים שום בורג לא נפתח לי - אולי WD40 יעשה משהו?

 

יש לציין שהוחלף ברכב הגאנטים והברגים אבל הוו פתיחה נכנס בול לברגים

 

אשמח לשמוע רעיונות ועצות

תודה

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

תנסה לעבוד בזוג עם אדם נוסף שיסייע לך.

בפנצ'ר האחרון שהיה לי נאלצתי לעבוד עם אדם נוסף מכיוון שהסגדירה היתה חזקה מאוד.

אני החזקתי את הצלב, והבחור שסייע לי עלה עליו ועם משקל גופו הצלחנו לפתוח את הברגים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם אתה מנסה עם היד ולא הולך לך פשוט קח מפתח צלב ותקפוץ עליו עד שזה יפתח, בסופו של דבר זה יפתח.

 

אופציה שנייה היא למלות אוויר דרך קומפרסור 12V של רכב, ואז ליסוע לפנצריה שיפתחו לך את הברגים.

פורסם

היה לי מקרה בדיוק כמו שלך.

 

אחד הגלגלים פשוט סירב להפתח והתעקם לי המפתח.

קניתי מאוטו דיפו מפתח ברגים עם שתי בוקסות (בכל אחת יש שתי מידות - ככה שזה מתאים לכל רכב)

 

למפתח יש מוט מתארך, היתרון שלו על פני מפתח צלב, שאתה אפילו עם היד יכול לפתוח בקלות את הברגים.

אפילו לא קפצתי על המוט !

 

המוט מתארך ל-50 ס"מ ויותר ככה שיש לך יותר קונטרה לפתוח את הברגים

(לא צריך להסביר לך עפ"י איזה חוק פיזיקלי זה פועל).

 

עלה לי 40 שקל, לא תתאכזב.

פורסם

בתור מי שעבד בכביש 6 והחליף משהו כמו 10 גלגלים ביום אני מסכים עם התגובה לפני.

אם הברגים עדיין תקינים ולא נשחקו, מוט יותר גדול שייתן לך קונטרה, והברגים נפתחים צ'יק צ'ק. אפשר גם לשים WD-40 אבל זה לא קסם, רק עם קונטרה יותר גדולה תצליח לפתו את הברגים.

 

בהצלחה

פורסם

לא עם צלב, אלא רק עם מוט מיתארך ובוקסה שמתלבשת בול

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אפשר פשוט להלביש מוט על הצלב שכבר יש לך, קוראים לזה מומנט, לא קונטרה.

 

אגב, גם אני ראיתי את הידית כח הזו שמגיעה עם 2 בוקסות, השאלה שלי היא האם אתה יכול לחבר בוקסות רגילות לידית, או שהחיבור של ראצ'ט סטנדרטי והידית שקנית אל הבוקסות הוא שונה.?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

תחבר את המפתח ברגים , ותעמוד עליו פשוט ...זו השיטה הכי טובה שיש.

 

אם אתה רוצה להיות יותר "מתוחכם" תחבר לו מומנט כלשהו , כמו צינור ברזל ארוך יותר שיקל עליך

 

את מלאכת הפיצוח :)

 

בהצלחה...:-D

כי TOYOTA זה הדבר האמיתי :lol:

פורסם

קח לך צינור מים (מתכת ,ולא גומי). שיכנס לתוך ידית המפתח ,

שמור לך אותו תמיד ליד כסא הנהג .

 

זה עזר לי 3 פעמים:

 

נתתי מכות לסטרטר שנתקעתי עם הסטרטר.

נתתי מכות לאנשים שהרגיזו אותי.( סתם ,אני לא בחור אלים:-P)

תמיד עוזר לפתוח אומי גלגל .

 

ירון מאיר

פורסם
תודה על התגובות למישהו יש תמונה של מה שאני צריך לקנות

 

אתה רוצה תמונה, או מפתח שיפתח לך גם ברגים של משאית?

בשני הרשתות עשה זאת בעצמך נתקלתי לא פעם, בידית המומנט שמתארך, שבא יחד עם בוקסה אחת בעלת שני גדלים מתחלפים, 19 מ"מ ו22 מ"מ, כמדומני, גם ללא זז קל המומנט שמופעל יפתח לך כל גלגל באחריות, גם גלגל שחוזק בעבר עפ פטיש אוויר.

אני מבין שברגע זה עצתי לא תעזור לך, אך לפעם הבאה, שבתקווה שלא תזדקק, טוב שיהיה בתא המטען ידית כזאת שמחירה סמלי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה ידוע לך האם ראש הידית שראית יכול להתחבר גם לבוקסות סטנדרטיות?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
צביקה ידוע לך האם ראש הידית שראית יכול להתחבר גם לבוקסות סטנדרטיות?

לדעת, ולמיטב זכרוני, כן !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה!

 

במידה וזה יתאים לבוקסות, אני מקווה להצליח לפתוח עם הידית הזו את האום של הציריה.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

הידית לא תתאים לבוקסות הרגילות חצי צול.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...