Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

פיג'ו 206, אוט', שנת 2000, מתחממת רק בנסיעה במהירות מעל 90 קמ"ש.

בנסיעה מתחת למהירות הזאת, או אפילו בעמידה ארוכה בפקקים הרכב אף פעם לא מתחמם ורוב הזמן

מד החום מצביע גם על מתחת לטמפרטורת העבודה (מתחת ל-90 מעלות). ברגע שאני עובר את ה-90קמ"ש

המד חום ישר מתחיל לעלות, ובמהירות של 100, 110, הוא מגיע ל-100 מעלות וקצת מעל, ואז אני כמובן

ישר מוריד מהירות. ברגע שאני עוצר לאחר מהירות גבוהה, המד חום ישר יורד לקצת מתחת ל-90.

 

למישהו יש מושג מה הבעיה?

 

תודה.

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם

יש מצב שהדלקת אורות או איוורור ישפיעו גם הם על החימום בנוסף למהירות? כי שמתי לב שלפעמים כיבוי אורות מוריד קצת את חום המנוע, אבל אולי אני הוזה.

כולם מתים בסופו של דבר, אבל לא כולם חיים בדרך.

פורסם

בענין היתחממות הרכב מעל מהירות 90 קמ"ש

בדיקה פשוטה ויעלה שטוף את רשת הרדיאטור מאבק

בעזרת צינור מים בלחץ סביר ואים תראה שיפור בחום המנוע

אז תידע שיש לך בעיה מיכון הרדיאטור בהרבה מיקרים

זואת גם הבעיה

המלצה :בעיות חימום לא דוחים לקיץ למה אז זה עולה ביוקר

ביגלל שמנועים מיתקלקלים.

בהצלחה מיאלון

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

אהלן חברים.

לפותח השירשור הבעיה היא בטרמוסטט.

יש מחלה ברכבים האלה שהטרמוסטט נתפס פתוח / סגור חלקית ומה שקורה הוא בנסיעה האוטו מתחמם ובזמן עמידה האוטו מוריד טמפרטורה מתחת לטמפרטורת עבודה ועומד על 70 וקצת עם אני לא טועה.

הייתה לי את אותה בעיה וגם לעוד אנשים עם 206 , תחליף טרמוסטט והבעיה תיפתר.

וגם לאוטו לוקח הרבה זמן עד שהוא מגיע לטמפרטורת עבודה.

***PEUGEOT - THE KING OF THE JUNGLE***

פורסם

פריצה קטנה בראש מנוע , גורמת לאותן תופעות .

 

ב206 של חבר שלי הייתה אותה תקלה , הוא החליף רדיאטור , טרמטוסטט, משאבת מים והבעיה לא נפתרה.

 

בסוף התגלה שהיתה פריצה בראש מנוע.

HONDA CIVIC LS

פורסם

עד שלא הולכים למוסך לראות בוודאות מה הבעיה קשה לתת ניחושים לכאן ולכאן.

לכן,ממליץ לך ללכת למוסך שיבדוק את הבעיה לעומק. יכולה להיות גם בעיה שהמאוורר לא נכנס לפעולה תמיד.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

גם לי יש פיג'ו 206 שנת 2000 וגם לי הייתה בעיה בדיוק כזאת,החלפתי רדיאטור טרמוסטת משאבת מים כלום לא עזר בסוף גילתישזה ראש מנוע !עשיתי אותו והורדתיאת הטרמוסטת!

פורסם
בסוף גילתישזה ראש מנוע !עשיתי אותו והורדתיאת הטרמוסטת!

 

ועכשיו, בכל פעם שהרכב יתחמם, שוב "תעשה" ראש מנוע, כי אין לך אפשרות לראות שהרכב מתחמם.

 

:???:

 

( תגובתי ל moriel26 מאתמול, ולא להודעה ישנה מלפני שנתיים)

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
גם לי יש פיג'ו 206 שנת 2000 וגם לי הייתה בעיה בדיוק כזאת,החלפתי רדיאטור טרמוסטת משאבת מים כלום לא עזר בסוף גילתישזה ראש מנוע !עשיתי אותו והורדתיאת הטרמוסטת!

 

ואני תוהה יחד עם הכותב לפני, מדוע ולמה ביטלת תרמוסטט?!

בברכה

צביקה( תגובתי ל moriel26 מאתמול, ולא להודעה ישנה מלפני שנתיים)

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...