Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום .

בירושתי פורד אסקורט קבריולט ידנית 95.

המרים חלונות עובד חלקית רק חלון אחד ניסגר

לגשת לשחמאלי או שאפשרי לסדר לבד.

ידוע לי קצת שהמצבר טיפה חלש אבל אני לא חושב שזה קשור כי שאני סוגר תחלונות דרך הרכב אז זה ניסגר אפילו שהרכב לא דולק.

156כוחות סוס מספיקים לי:-)

 

המסמר שבולט נידפק:arrow:

פורסם

המרים חלונות לא תקין.

 

חשמלאים בדרך כלל לא מתקנים את המרים עצמו, הם מחליפים אותו בחדש.

אני ממש לא מזמן, לפני כשבוע תיקנתי את המרימי חלונות בכוחות עצמי, ממש פשוט וקל.

 

תלוי איזה מרים חלונות יש לך.

אם יש לך ידע בסיסי באלקטרוניקה תוכל לתקן בעצמך, אם תצלם את המעגל של המרים חלונות (תפרק אותו ותצלם) אני יוכל לסמן לך איזה רכיב להחליף.

פורסם

כך בחשבון שכאשר אתה מוציא את מרים החלונות, החלונות לא פועלים, דאג שהחלונות יהיו סגורים טרם הפירוק.

 

בנוסף, לנסוע עם חלונות סגורים שאינם מסוגלים להפתח עת הצורך (כאשר המרים מפורק מהרכב) מהווה סיכון מסויים.

 

בברכת שבת שלום

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ.. לא ליכעוס..

פירקתי תמרים חלונות זה ישב מיתחת להגה זה מין כופסה שיש בפנים 4 אינזקטורים קטנים

שכאני נועל בשלט מיתרומם טיפה חלון אחד ומפסיק

ומיד אחרי זה יש ממש חום מהמכשיר ואף ריח סרוף מה יכול להיות.

אם צריך תמונות אני יצלם

156כוחות סוס מספיקים לי:-)

 

המסמר שבולט נידפק:arrow:

×
×
  • תוכן חדש...