Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רובר 216 קבריולט יד שביעית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עובדה - כותב שורות אלו איש גאון, יסודי וקפדן! בכוחות עצמו הוא בדק מאות אם לא אלפים של רוברים בארץ ישראל וקבע חד משמעית לאחר בדיקה מדוקדקת שכולן עברו ראש מנוע. דבר איתי, אני אסדר לך עבודה בשב"ס אנחנו צריכים חבר'ה איכותיים כמוך.

 

 

דבר עם מוסך רובר (מרכזי) - עם המכונאים עצמם , בקש את דעתם לנושא (סביר שהם יגידו לך שניסים קורים מדי פעם - אבל ברוב המקרים מה שרשמתי נכון)

עשה את אותה הפעולה עם מוסך הונדה\טויוטה\אפילו פז'ו (לא מרכזי - אפילו אחד קצת מוזנח) - תשווה - :-o

לא סתם יוצא שם רע למותג כלשהו - זה מגיע עם סיבה - ואם לא היתה סיבה לא היה יוצא אותו השם הרע !

פורסם

אני לא אכנס לזה עמוק מדי כי נמאס לי אבל בתור בעלים לשעבר של 2 רוברים (416 ואחר כך 25) שונים שלא נכנסים לסטטיסטיקה שלך וגם לאחר לא מעט שיחות עם מוסכי רובר מורשים אני יודע בוודאות ש80 אחוז מה"חוות דעת" על המותג רובר הן קשקוש! רוצים חוות דעת רצינית? שאלו בעל רובר! לא אחד ששמע, או "לחבר שלי יש".

החברה לא מושלמת וגם המכניות רחוקות מזה אבל הסיבה ש"יצא לה שם רע" היא אנשים שמביעים את דעתם ללא ביסוס. אישית יעצתי לעשרות אנשים לרכוש רובר, גם באופן אישי בפורום הזה ובנתיים כולם מרוצים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

כמה חארטות רצות בשירשור הזה,ואני מתייחס רק לרובר קבריולט מתיי תבינו שרובר קבריולט חולקת את אותו מנוע של הונדה מסוג zc (אני בטוח 100% מהשנים 94-96)כן זה אותו מנוע שבעלי הונדה סיווק רצים לשתול אותו,השוני היחיד הוא הכתוביות במכסה השסתומים וזה מפניי שיפן ייצרה את המנועים לקהל היפני ולקהל האנגלי

גם הגיר ועוד מכלולים תוצרת הונדה,ותתפלאו שגם הדשבורד תוצרת יפן מאוד דומה להונדה סיוויק(90-91)ועוד..דיברו פה על עלויות גג נפתח..סליחה אבל אני לא מכיר רכב קבריולט שהגג שלו הוא עסק זול,והאמת שלא קל למכור את הרכב וזה רק בגלל הסטיגמה הלא מבוססת של אנשים שלא יודעים אפילו מה המשמעות של טיפול 10000 אנשים כאלה ששמעו מהחבר מהדוד ומהכלב שוקי,.

×
×
  • תוכן חדש...