Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה רק אני או שזה נראה לי מוגזם?

האוטו שנת 2002, קצת יותר משנתיים על הכביש.

כבר החלפתי כמעט את כל המנורות האחוריות באוטו הזה.

נשרפו 2 האחוריות

אחת מהאורות ברקס הצדדים.

2 נורות של המספר.

אחד מהאורות רברס.

האם זה סביר ???

אם לא, מה עושים???

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
זה רק אני או שזה נראה לי מוגזם?

האוטו שנת 2002, קצת יותר משנתיים על הכביש.

כבר החלפתי כמעט את כל המנורות האחוריות באוטו הזה.

נשרפו 2 האחוריות

אחת מהאורות ברקס הצדדים.

2 נורות של המספר.

אחד מהאורות רברס.

האם זה סביר ???

אם לא, מה עושים???

 

סביר בקונצרן פולקסוואגן.

 

גם באוקטביה של אבא שלי קיימת אותה תופעה. כמו כן בפאסאט של חבר.

 

בגולף GTI שלי שי גם כן נשרפו כבר כמה נורות

פורסם
זה רק אני או שזה נראה לי מוגזם?

האוטו שנת 2002, קצת יותר משנתיים על הכביש.

כבר החלפתי כמעט את כל המנורות האחוריות באוטו הזה.

נשרפו 2 האחוריות

אחת מהאורות ברקס הצדדים.

2 נורות של המספר.

אחד מהאורות רברס.

האם זה סביר ???

אם לא, מה עושים???

 

סביר בקונצרן פולקסוואגן.

 

גם באוקטביה של אבא שלי קיימת אותה תופעה. כמו כן בפאסאט של חבר.

 

בגולף GTI שלי שי גם כן נשרפו כבר כמה נורות

 

 

למה אתה סתם משמיץ, זה הגיוני שמנורה תשרף כל שבועיים :mm_tongu:

 

גם אצלי המנורות נוטות להשרף כל מספר מועט של חודשים ובמיוחד בפנסים האחוריים (SDI.1.6.GTI).

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

יש בעיה דומה עם פנסי חזית של פאסאט. שני פאסאטים שהיו לנו נהגו לשרוף את נורותיהם בקצב די מהיר, זה מעצבן אפילו שאלו רכבי חברה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
במקרים כאלו כדאי להשתמש במנורות איכותיות (OSRAM) לצורך צימצום מימדי התופעה.

 

איציק

 

איציק הנורות שאנחנו מחליפים הם אך ורק של OSRAM זה לא פותר את הבעייה, אם כי מאריך את חיי הנורה בחודש +-.

 

בשיחה עם אחד מעובדי מוסך סקודה, נאמר לי שזו בעייה ידועה בכל הקונצרן, ואמר לי שבסקודה פאביה (בעיקר דגמי ה דיזל) זה קטסטרופה, שיש לו לקוחות שפעם בחודשיים באים וקונים סטוקים של נורות = הקונצרן לא אמין. לא לקנות :wink:

פורסם

הגיוני שנוריות ישרפו מכמה סיבות:

 

1. טלטלות, מכות, וכיו"ב - היה לי סמוראי. הוא קפץ כמו משוגע, הנורות לא נשרפו ככה. נפסל.

2. מגע של מים עם נורה חמה, או כיו"ב (שינוי טמפ' קיצוני) - מכיוון שמתואר שזה קרה גם בקיץ, אז לא הגיוני.

3. מתח לא מתאים או קפיצות מתח - נראה לי יותר הגיוני. אולי התבצע איזה תיקון או משהו במערכת החשמל? אולי הם לא מקבלות את המתח שהן צריכות? אולי הן מחוברות עם עוד ציוד שגורם למתח לא סדיר?

 

אם זה היה קורה לי כל כך הרבה, ברכב באחריות, הייתי דורש בדיקה מקיפה של מערכת החשמל...

 

אבי

פורסם

המלצה - לפני שאתם מתניעים, וודאו שהאורות כבויים ושאינכם לוחצים על דוושת הבלם.

בזמן ההתנעה יש ניתוק וחיבור מחדש של הזרם ובכלל - זעזוע מסויים לכל צרכן. אז עדיף שבזמן ההתנעה יהיו מה שפחות צרכנים מחוברים.

פורסם
המלצה - לפני שאתם מתניעים, וודאו שהאורות כבויים ושאינכם לוחצים על דוושת הבלם.

בזמן ההתנעה יש ניתוק וחיבור מחדש של הזרם ובכלל - זעזוע מסויים לכל צרכן. אז עדיף שבזמן ההתנעה יהיו מה שפחות צרכנים מחוברים.

 

במכוניות רגישות זה באמת יכול להיות מועיל...מעניין אם זה באמת פותר את הבעיה או מצמצם את מימדי התופעה, שווה לנסות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
המלצה - לפני שאתם מתניעים, וודאו שהאורות כבויים ושאינכם לוחצים על דוושת הבלם.

בזמן ההתנעה יש ניתוק וחיבור מחדש של הזרם ובכלל - זעזוע מסויים לכל צרכן. אז עדיף שבזמן ההתנעה יהיו מה שפחות צרכנים מחוברים.

 

במכוניות רגישות זה באמת יכול להיות מועיל...מעניין אם זה באמת פותר את הבעיה או מצמצם את מימדי התופעה, שווה לנסות.

 

איציק

 

גם אם זה עוזר, לא כך צריך להיות הפתרון.

בכל המכוניות אני מניע עם מתג אורות מופעל ומחליף נורה אולי פעם בשנה. כדאי למדוד את המתח / זרם בבית הנורה הבעייתי. אם הערכים יציבים, אפשר להכניס נגד למעגל שאולי יחליש במעט את עצמת הנורה אבל יאריך ימיה. אם לעומת זאת מודדים קפיצות מתח/זרם כדאי לפנות בתקיפות ליבואן שיפתור את הבעיה.

 

במחשבה שניה: זה אוטו גרמני. אולי שכחו להכניס ויטמין B1 ?

 

נמרוד

(ששמח לגלות תקלה אחת שלא קיימת בפיאט)

פורסם
זה רק אני או שזה נראה לי מוגזם?

האוטו שנת 2002, קצת יותר משנתיים על הכביש.

כבר החלפתי כמעט את כל המנורות האחוריות באוטו הזה.

נשרפו 2 האחוריות

אחת מהאורות ברקס הצדדים.

2 נורות של המספר.

אחד מהאורות רברס.

האם זה סביר ???

אם לא, מה עושים???

 

זה אומר שאתה משתמש יותר מידי עם הברקס... תשתחרר גבר, תשתחרר... :wink:

×
×
  • תוכן חדש...