Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ! מחפשת רכב בדחיפות!!

לאחר בירורים רבים מאוד, האפשרויות הצטמצמו לטויוטה יאריס וסוזוקי סוויפט

היום כמעט הזמנתי יאריס והתבאסתי קצת מהתגובות על הגיר הרובוטי, האם הוא עד כדי כך מבאס ???

התקציב שלי נע בין המאה למאה עשרים, אשמח לקבל הצעות ותגובות בנושא...

:) תודהה

פורסם

הגיר הרובוטי יוציא אותך מדעתך(אף שישנם מי שמתרגלים. אבל למה בעצם להתרגל להתנהגות כזאת?).הסוויפט מצויינת. נקודה.

 

לכי על הסוויפט (אם הבחירה בין השתיים) ואם את לא "נעולה" על היאריס אזי שווה לשקול את הפביה החדשה שתעלה לך בגרסתה החזקה/מאובזרת 107K...כך ישאר לך עוד עודף.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

מתלבטת לגבי הרכבים,

על מה הייתם ממליצים ?

מי מבין השתיים שומרת יותר על ערכה בעת המכירה?

לגבי בקרת יציבות שמעתי כי הסוזוקי אינה מתמודדת טובה...

 

תודה תודה

פורסם

לטעמי האישי הסוויפט עולה על ה 2. אין פרספקטיבה רצינית של זמן-וחייבים כזאת- כדי לקבוע את שמירת הערך של ה 2, אעפ"י שניתן להעריך כי תהיה לא רעה(לכל הפחות). פגשתי כמה קוני סוויפט וכולם מרוצים מאוד , בכל היבט, וירכשו בעתיד סוויפט(זה לא מדגם מייצג כמובן, ובכ"ז הסוויפט זכתה בכמה וכמה פרסים בינ"ל שה 2 לא שזפה עיניה בהם...).

 

שווה לשקול עוד אופציות שנזכרו בעץ הקודם שפתחת בבוקר(הפביה החדשה ועוד).

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

שמירת ערך - אין לדעת.

בקרת יציבות - לסוזוקי אין, ל-2 יש.

 

מבין השתיים - עניין של טעם. יש לשער, עם זאת, שמבחינת עלויות אחזקה הסוויפט תהיה עדיפה (ביטוח, דלק).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

7 אלף (כולל מקיף וחובה) לנהג חדש על ה-2. דיי זול ניתן להגיד. דלק? אני שותק :shock::lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לפני כ 5 חודשים היינו גם בדילמה מה לקנות והאופציות היו : פולו , יאריס , סוויפט .(כולם דגם 2008)

 

עשינו השוואות מה עדיף ומה מנצח וכמובן מה הכי כדאי והגענו למסקנה שזו תהיה הסוזוקי סוויפט .

ההשוואה בין הדגמים המפוארים ביותר .

פולו - 1400 סמ"ק , 80 כ"ס ,ליטר דלק ל 18.6 ק"מ בנסיעה משולבת , המחיר 100000ש"ח .

 

יאריס - 1300 סמ"ק , 87 כ"ס , ליטר דלק ל 17.3 ק"מ בנסיעה משולבת , המחיר 108000 ש"ח .

 

סוויפט - 1500 סמ"ק , 102 כ"ס , ליטר דלק ל 18.8 ק"מ בנסיעה משולבת , המחיר 104000 ש"ח .

 

ומבחינת מרחב פנימי אין אל סוויפט לעומת המתחרות , היא מאוד מרווחת מבפנים גם לאנשים די גבוהים .

במילה אחת היא - נ ה ד ר ת !

 

פורסם
מתלבטת לגבי הרכבים,

על מה הייתם ממליצים ?

מי מבין השתיים שומרת יותר על ערכה בעת המכירה?

לגבי בקרת יציבות שמעתי כי הסוזוקי אינה מתמודדת טובה...

 

תודה תודה

 

לידיעתך בוצעו השוואות בין סוזוקי סוויפט למאזדה 2 ובהכל סוויפט לקחה את ה 2 ממש כך , תקראי בבקשה את הכתבה של המגזין אוטו ותחליטי לבד מה כדאי .

 

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleID=4341&SubjectID=175

 

פורסם

ומבחינת מרחב פנימי אין אל סוויפט לעומת המתחרות , היא מאוד מרווחת מבפנים גם לאנשים די גבוהים .

במילה אחת היא - נ ה ד ר ת !

 

א. נתוני צריכת הדלק שכתבת הם נתוני יצרן, ואין להם ממש אחיזה במציאות.

ב. הסוויפט פחות מרווחת מהיאריס באופן משמעותי, מול הפולו הקרב יותר צמוד. בכל זאת - היא בפירוש לא מהמרווחות בקטגוריה.

 

לידיעתך בוצעו השוואות בין סוזוקי סוויפט למאזדה 2 ובהכל סוויפט לקחה את ה 2 ממש כך , תקראי בבקשה את הכתבה של המגזין אוטו ותחליטי לבד מה כדאי .

 

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleID=4341&SubjectID=175

 

יש לשים לב ש:

א. הסוויפט ממש לא ניצחה את ה-2 בהכל (תא מטען למשל, בקרת יציבות. בביצועים שתיהן היו שוות).

ב. ניתן לראות מהכתבה ששתי המכוניות טובות והבחירה ביניהן היא יותר שיקול של טעם. הסוויפט אמנם מנצחת כי בסיכום הכללי היא טובה יותר, אבל ה-2 גם היא מכונית מוצלחת וקנייה ראויה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אז אני אומר לך בוודאות שהסוויפט יותר מרווחת מבפנים מאשר היאריס , אני לא בטוח שנהגת בהם וישבת גם בתור נוסע ואני לעומת זאת כן .

ותאמין לי היאריס בכלל לא שווה את הכסף , הסוזוקי נותנת הרבה יותר מיאריס בהרבה פחות .

 

×
×
  • תוכן חדש...