Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריכה של 1 ל 10 בתוך העיר נשמעת לי דווקא חסכונית, קורולה או מאזדה 3 או פורד פוקוס או כל 1600 ממשפחתית אחרת לא חסכונית יותר מזה.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתי בוחר את המאזדה 3 רק בגלל העניין של מכונית גדולה יותר .

אולי כדי כבר לחכות לדגמי 2009 ? עיצוב יותר יפה =) וגם יותר בולט :x השאלה היא מה הבדלי מחירים .

אפרופו הבדלי מחירים , כמה עולה המאזדה 3 מנוע 1.6 , לאומת מאזדה 3 2.0 ?

 

תודה מראש

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

רכשתי מאזדה 2 ונראה לךי שהיא פשוט טורפת דלק.. התצרוכת הרשמית היא 1/14.7 בנסיעה משולבת, 11 בנסיעה בעיר, ו- 18.2 בבינעירונית . בדקתי מספר פעמים רב הן בנסיעה בינעירונית, הן בעיר והן בשילוב והתוצאה הכי טובה בעיר היתה - 1/9, ובבינעירונית ובמשולבת- 1/11. האם זה נורמלי? האם היצרן מטעה את הצרכנים? :cry:

פורסם
רכשתי מאזדה 2 ונראה לךי שהיא פשוט טורפת דלק.. התצרוכת הרשמית היא 1/14.7 בנסיעה משולבת, 11 בנסיעה בעיר, ו- 18.2 בבינעירונית . בדקתי מספר פעמים רב הן בנסיעה בינעירונית, הן בעיר והן בשילוב והתוצאה הכי טובה בעיר היתה - 1/9, ובבינעירונית ובמשולבת- 1/11. האם זה נורמלי? האם היצרן מטעה את הצרכנים? :cry:

לא, היצרן לא מטעה.

בדיקת צריכת דלק אצל היצרן מתבצעת בתנאי מעבדה, ללא השפעת הטבע עם דגש על תנאים אידאליים.

במציאות לעולם לא ניתן להגיע לנתוני היצרן. (רק על גרר, גם זה לא בטוח)

בכל מקרה, צריכת הדלק מושפעת בעיקר מהרגלי הנהיגה.

מי שנוסע עם רגל כבדה, משלם ביוקר בסופו של דבר, וזה נכון במיוחד כיום לאור מחירי הדלק.

פורסם
חזרתי עכשיו מנסיעת מבחן על המאזדה 2 , היינו 4 אנשים ברכב , נראה שהמכונית סחבה טוב ,אפילו יותר מטוב ,וגם הייתה לי נעימה מבחינת הנוחות כשנהגתי אם כי היה צפוף קצת מאחורה (ל 1.81 מטר) .

 

המכונית סוחבת יותר טוב מהמאזדה 3 שגם עליה עשינו נסיעת מבחן וגם יותר נעימה מבחינת נוחות.

 

לצערי אחותי לא רצתה להיכנס לסוכנות סוזוקי .

 

ואחותי עדיין מתלבטת בין ה 3 ל 2 , עם נטייה ללכת על ה 3 .

 

מה שאני לא מבין זה , איך זה ש ה 1250 קילו של המאזדה 3 עושה כמעט אותו דבר קילומטר לליטר כמו המאזדה 2 עם הבדל של 1-2 קילומטר לליטר בסך הכל לטובת ה 2 אם אני לא טועה .

 

זה אותו מנוע עם שינויים קטנים במהלך קדח+מחשב ניהול מנוע,אבל זה אותו מנוע עם רכב יותר כבד במקרה של ה-3.

 

אני אישית לא הייתי קונה 3 רק מהסיבה שמחליא כבר לראות כמה כאלה בכל רמזור.

 

בשביל מה אחותך צריכה רכב גדול?יש לה משפחה או ילדים?

 

אם לא שתחסוך לעצמה את הכסף ותיקח רכב קטן,ולא רכב לא בוחרים לפי מראה כמו שרוב הנשים עושות.

פורסם
מבחינת אמינות עוד לא ידוע, אבל זו מאזדה, אז כנראה שהאמינות תהיה בהתאם.

בשביל חיסכון, אל תקנו מאזדה. המאזדות לא חסכוניות, למרות שה-2 היא מכונית קטנה ולא שוקלת כלום, עדיין היא בולעת דלק (1 ל-10 בעיר, בנסיעה לא רגועה אבל גם לא משוגעת). בקשר לתגובה של האוטו, האוטו מגיב טוב, זריז, סוחב היטב גם כשהאוטו עמוס.

חכה לנסיעת מבחן, ותדע הכל. בהצלחה!

 

1 ל 10 בנסיעה לא רגועה בעיר זה מצויין :!: רוב הרכבים המשפחתיים לא מגיעים לתצרוכת הזאת בנסיעה משולבת.

 

המזדה 2 היא אכן רכב חמוד וחסכוני יחסית.

 

לי יש היום סוויפט שהיא אכן חסכונית מאוד. ליטר ל 13-14 ק"מ. אבל מדובר בעיקר בנסיעה בין עירונית, 200 ק"מ ביום...

פורסם
זה אותו מנוע עם שינויים קטנים במהלך קדח+מחשב ניהול מנוע,אבל זה אותו מנוע עם רכב יותר כבד במקרה של ה-3.

 

אני אישית לא הייתי קונה 3 רק מהסיבה שמחליא כבר לראות כמה כאלה בכל רמזור.

 

בשביל מה אחותך צריכה רכב גדול?יש לה משפחה או ילדים?

 

אם לא שתחסוך לעצמה את הכסף ותיקח רכב קטן,ולא רכב לא בוחרים לפי מראה כמו שרוב הנשים עושות.

 

 

אחותי עדיין מתלבטת אבל החליטה לרדת לגמרי מהמאזדה 2 לצערי היא לא רוצה פולו ידנית כמו שהמלצתי לה, רק אוטומטית

אבל לא יודעת איזה בשביל 2 נפשות בלבד .

 

וגם לגביי המאזדה 3 היא כבר לא כל כך מעוניינת היות ושמענו מבת משפחה שקנתה מאזדה 3 חדשה שצריכת הדלק פשוט מטורפת והיא מצטערת שקנתה אותה.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
הייתי בוחר את המאזדה 3 רק בגלל העניין של מכונית גדולה יותר .

אולי כדי כבר לחכות לדגמי 2009 ? עיצוב יותר יפה =) וגם יותר בולט :x השאלה היא מה הבדלי מחירים .

אפרופו הבדלי מחירים , כמה עולה המאזדה 3 מנוע 1.6 , לאומת מאזדה 3 2.0 ?

 

תודה מראש

יעקב

כלומר אתה קונה רכב על פי האורך...

הבנתי.

פורסם

אם היא מחפשת רכב קטן

 

אז יש אופציות נוספות כגון סוזוקי סוויפט או טויטה יאריס.

 

צריכת דלק טובה ברכב אוטומטי לא תקבל כמובן שהכל יחסי.

פורסם
אם הכי חשוב חיסכון ויש כסף גם למאזדה 3 אז מה עם הונדה ג'אז?

 

 

האמת שלא חשבתי בכיוון הזה אבל אני יציע את זה לאחותי , כמה זה צריך לעלות ?

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.


×
×
  • תוכן חדש...