Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמה טיפות של מים לא יהרגו את הטוויטר ואל תאשים את חברה שלך :)

 

הסופרימו פיקולו מחייבים בפודים בשביל ההתקנה שלהם, אין להם בית או משהו דומה.

 

חוץ מהעניין שגישרת , אני זוכר שכתבת שכיוונת את רגישות המגבר שלך על HIGH , נכון?

מה שאומר, שרבע גיין , שווה ערך לשלושת רבעי גיין במצב LOW [שככה הוא צריך להיות]

 

כנראה הכנסת עיוות ויותר מדי גיין לדרייברים.

 

אבל תבדוק שוב עם רב מודד אם הטוויטר מת.

 

אם לא תראה שום התנגדות מהטוויטר, שרפת אותו.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני יבדוק את זה תודה.

אז מה אתב הציע לי לעשות בקשר לטוויטרים איפה אני ירכיב אותם?אין איזה פיתרון אחר זול יותר?

פורסם

גם לי נשרפו MT 22 פעמיים ..... עד שלמדתי :)

 

לא פותחים גיין עד הסוף :)

 

הם כנראה נשרפו מגיין גבוהה ..

אם יש לך רעש כמו לחישה בטויטר השני סימן שהמתח שהם מקבלים ממש גבוהה

פורסם

לא מוזר, היה לי מורל אילייט, וגם היה לי הייבריד.

גם האילייט והם ההייבריד הוגברו על גישורים גם מה JL 300\4 וגם מהזטק P2 [שאמור להוציא בערך 200 לערוץ]

 

איך תסביר שהסטים הנ"ל עבדו אצלי על 200 אראמאס בערך ולא קרה כלום?

 

תבדוק את השירים שאתה שומע, יכול להיות שהם הבעיה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

לא אני שומע כבר כמה שנים את אותה המוזיקה.

ופעם בכמה חודשים אני מחליף דיסקים. ועכשיו גם התחדשתי באייפוד. אז לרוב אני שומע מהאייפוד.

קיצור זה לא קשור לשירים.

 

הרגע בדקתי את הגישור אז זה מה שמצעתי:

1.הגיינים לא היו אותו דבר אחד(השרוף)הייה קצת יותר פתוח מהשמאלי.

2.הקרוס של המגבר הייה לא שווה בצד שנשרף הוא הייה על 50 ובצד ובשני הוא על 60

3.בקשר לLOW\HI אין בעייה כי שניהם על LOW

:oops::oops::oops::oops:

אז זהו. עם אתם חושבים שמשהו בסלט הזה הוא זה שיצר את הבעייה, אז אני מעוניין לשמוע, כי אני לא רוצה לשרוף עוד טוויטרים.

תודה על התשובות.

פורסם

אולי דיי כבר לצטט בלי צורך ??!!

 

 

 

 

מה זה LOW:|

הבנתי שאתה עובד פסיבי(עם קרוס) !

אם אתה חותך אותם במגבר אז זה צריך ליות על HI, חוץ מזה אלית שלי עבדים יפה מאוד על 30% של גיין ופתוחים במגבר על FULL RANGE, ואני חותך אותם במכשיר שלי כול פעם אחרת ( 100HZ/125HZ/160HZ), ובמקביל את הסאב. תלוי בסוג מוזיקה.

פורסם
אולי דיי כבר לצטט בלי צורך ??!!

 

 

 

 

מה זה LOW:|

הבנתי שאתה עובד פסיבי(עם קרוס) !

אם אתה חותך אותם במגבר אז זה צריך ליות על HI, חוץ מזה אלית שלי עבדים יפה מאוד על 30% של גיין ופתוחים במגבר על FULL RANGE, ואני חותך אותם במכשיר שלי כול פעם אחרת ( 100HZ/125HZ/160HZ), ובמקביל את הסאב. תלוי בסוג מוזיקה.

100\125\160 הרץ זה מאוד מאוד מאוד - מאוד גבוה לסט קידמי

אפילו סט סיני אמור לרדת נמוך יותר, רמקול כמו אלייט אמור להיות חתוך ב63 הרץ בלי הרבה בעיה, ואם יש בעיה אז איטום הוא הפתרון !

 

מה הטעם בכלל להשקיע בסט כמו אלייט כסף אם לא מנצלים אותו כדי שימשוך את הבמה כמה שיותר נמוך קדימה ? תקנה קליפורניה בום ב160 וואט גם הם יעבדו יפה

פורסם

אתם לא מבינים למה התכוונתי

לJL יש שתי כיוונים לרגישות גיין HIGH\LOW.

 

תקראו את הספר, תבינו על מה אני מדבר.

הוא כיוון את הגיין גבוה מדי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

עתיד ענה לך למה המידבאס צריך לנגן כמה שיותר נמוך . ככל שהמיד באס ינגן נמוך יותר הבמה תהיה מדויקת יותר והבאס פחות ישמע מאחורה אלה יהיה ממורכז יותר עם שאר הרכיבים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
יש סאב שיכול להתמודד עם שער הנמוכים, למה להתמץ למידבאס יותר מדי, אם הוא יכול לעבוד כמו שצריך בתדרים אלה?

סאב לא אמור להתמודד עם נמוכים אין ספק !

אבל 160\120 וגם 100 זה לא תדרים נמוכים ברמה של סאב, זה תדרים שאמורים להיות מנוגנים ע"י הסט הקידמי, סאב במערכת תקינה וטובה אמור לנגן 80 ומטה ואם הסט מקדימה מצליח לרדת ל63 אז גם הסאב צריך לרדת ל63 ומטה, רק כך תהיה במה מאוזנת ולא יהיה מצב כמו שהיה במפגש לבחור עם הGTI שהסאב שלו ניגן תחומים של מיד ריינג'

פורסם

GTI אני זוכר, זה לא הוא כיוון מערכת, זה המתקין שלו.

כן אבל ב-6 DB הוא מתחיל מבן 60 ל 80 שהוא גם מנגן אתם בתחילת פונקציה, פחות אם אני אחתוך אותם ב-60 ואז הוא מתחיל מ-40. לא? זה לא תלוי בסוג מוזיקה?

OK. אני חותחים ב-60 כמה DB לתת לסט? ואם חתחנו ב-60 גם סאב חותחים ב-60, וכמה DB לסאב צריך לתת ?


×
×
  • תוכן חדש...