Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שבוע אני גישרתי את המגבר שלי JL300\4 ל2 ערוצים כדי שיוכל להזיז לי את הסט קומפוננט(אילייט).

במשך שבוע שמעתי טוב מאוד ויפה, אך לפני כמה שעות פתאום, אני שומע צליל צרוד מהטוויטר...

מסתבר שהוא נשרף קליל. הוא מוציא צליל כמו מיד משהו מגעיל. אז אני לא מבין מה לא עשיתי טוב?

הרי הסט הנ"ל צריך לעבוד ב150 RMS לא?

(ד.א המגבר על רבע בגיין...) אז אני לא מבין מה הסיבה.

 

אני רוצה לקנות עכשיו טוויטרים חדשים, אבל מה יבטיח לי שהם לא ישרפו כמו הקודמים?

ועם אני כבר מחליף, אז אני רוצה לשדרג אז אני גם פתוח להצעות של טוויטרים.

חשוב לי שהם לא יהיו צורמים מידי, יותר רכים כמו מה שהייה לי(הייה לי את הטוויטרים הרגילים של האילייט)

תודה רבה. רועי

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איך יכול להיות שהוא נשרף ? אני יודע שהסט יכול לקבל עד 200 RMS

תבדוק שוב למה הוא נשרף , תבדוק בגישור בחויווט . חכה לעוד אנשים שיגידו לך מה לבדוק .

לגבי שידרוג לטוויטרים אחרים , אני ממליץ לך על הטווטרים של הסופרימו ...

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

כמה רמקולים צריכים ללכת לעולם הבא עד שאנשים יבינו שהנתון של הRMS זה חתיכת בולשיט.

 

 

טוויטרים - לא משנה איזה, אפילו עם יש להם גלימה של סופר מן על ממברנה והם יכולים לעמוד ב200 RMS - הם לא צריכים לקבל יותר מכמה עשרות וואטים בודדים ולא יותר.

 

לתת לטוויטר מעל 50 RMS זאת שטות מוחלטת.

 

בנוסף לכך בכמה חתכת אותם? טוויטר של מורל נחתך לפי הסט המקורי שלהם (אילייט MT23) ב1800 בדרגה ראשונה, הדיעה שלי ומהנסיון שלי הם נשמעים הכי טוב כשהם חתוכים ב2.5 קילוהרץ וגם אז אין שום צורך לספק להם כזאת עוצמה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני באמת לא מבין אני לא עשיתי בי אמפינג אלה פשוט הגברתי את הסט כמו שהוא ואז הוא נשרף אז מה אז בעצם הסט לא יכול לעבוד ב200RMS

חוץ מזה איך אני יכול לתת למיד 150 RMS ולטוויטר רק 50 -40 RMS? אין דבר כזה זה לא אפשרי בלי בי אמפינג...

אני מחכה להצעות של טוויטרים. חשבתי על הMT-37

מה אתם אומרים?

פורסם

ככה זה כשאתה משחק יותר מדי ולא יודע מה אתה עושה.

לומדים, למדנו:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

צלם לנו את החיבורים בקרוס, אולי חיברת את הטוויטר לוופר ובכך לא חתכת אותו מלמטה (HPF).

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

את כל החיבורים עשה שמעון מסאונד סטרום. אז אין מצב שהחיבורים לא נכונים. וחוץ מזה המערכת עבדה יפה רק לפני שבוע גישרתי את המגבר. ומאז הרגשתי שהוא נשרף.

פורסם
לפני שבוע אני גישרתי את המגבר שלי JL300\4 ל2 ערוצים כדי שיוכל להזיז לי את הסט קומפוננט(אילייט).

במשך שבוע שמעתי טוב מאוד ויפה, אך לפני כמה שעות פתאום, אני שומע צליל צרוד מהטוויטר...

מסתבר שהוא נשרף קליל. הוא מוציא צליל כמו מיד משהו מגעיל. אז אני לא מבין מה לא עשיתי טוב?

הרי הסט הנ"ל צריך לעבוד ב150 RMS לא?

(ד.א המגבר על רבע בגיין...) אז אני לא מבין מה הסיבה.

 

אני רוצה לקנות עכשיו טוויטרים חדשים, אבל מה יבטיח לי שהם לא ישרפו כמו הקודמים?

ועם אני כבר מחליף, אז אני רוצה לשדרג אז אני גם פתוח להצעות של טוויטרים.

חשוב לי שהם לא יהיו צורמים מידי, יותר רכים כמו מה שהייה לי(הייה לי את הטוויטרים הרגילים של האילייט)

תודה רבה. רועי

 

שיחקתה בחיתוחים של קרוס?

אם מערכת היתה פועלת בזמן הז?

איפו קרוסים יושבים? (אם בדלת, תבדוק רתיבות או אם הוא קיבל מכה)

אולי חות של טוויטר יושב לא ממש טוב על הקרוס?

אני לא חושב שכך הם נשרפו, זה לא יכול לייות.

פורסם

זה לא משנה כמה RMS המגבר.

אם פתחת את הגיין יותר מדי אז הכנסת את הסט לקליפינג.

ומשם הדרך לשרוף טוויטר היא קטנה מאוד.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

יש מצב שאולי הוא נרטב כי זה הצד של זה שיושב ליד הנהג ואני בצד שלי שאני פותח את הדלת אני מהר מאוד סוגר אותה ואולי חברה שלי השאירה אותה קצת פתוחה.:x

הקרוסים בתוך הדלתות והדלתות אטומות רצח אז אני לא יכול להגיע אליהם.:-(

פורסם

מה זה אטומות רצח?

הדלתות אטומות עם חומר אטימה כמו דינמט(וכ'.)?

או שאתה לא מצליח פתוח את הדלת בגלל הברגים?

לדעתי הטויטר לא שרוף..כנראה מגעים.


×
×
  • תוכן חדש...