Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיוון של מערכת צריך להתבצע בצורה כזאת (וזה לדעתי בלבד כמובן)

סט קידמי צריך לרדת הכי נמוך שאפשר, אם הוא יכול לנגן פול-ריינג' לבריאות, אבל בפועל נגיד 63 הרץ עם סלוט של 12OCT זה יהיה סבבה, סאב יחתך מהסט הקידמי והלאה, זאת אומרת 63 הרץ עם סלוט של 12OCT או 18OCT או 24OCT אני תמיד מקפיד לכוון מערכת שהסאב כבוי לגמרי, לפעמים זה לוקח לי מספר שעות להגיע עם הסט הקידמי הכי נמוך שאפשר, ואז הסאב קל, כי הוא משם והלאה

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עבדתי שבוע עם סט של 100 RMS. (אוטופיה הישן) על גישורים של הP-4. (מוצהר כ380W RMS)

והגיין היה מכיוון בהתאם. וחתוך יחסית נמוך. ועוד יש בכניסה ליין דרייב.

ולא קרה כלום לסט.

 

לכן מה שחשוב זה הכיוונים. ולשמור ליהם כל הזמן. ולשמוע כל הזמן את הרמקולים. ולדעוג שהם לא יתעוותו = ישרפו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

תודה רבה על כל ההתיחסויות ואני היום התחדשתי בטוויטרים חדשים הסופרימו פיקולו.

יום שני אני ירכיב אותם אני ימקווה שהכל הייה קשורה.

השאלה שלי היא עם אני ירגיש הבדל בינהם?

כי אני הולך לחבר אותו על הקרוס המקורי של האילייט אני לא עושה ביי אמפינג בנתיים כי אין לי מגבר בשבילהם.

פורסם

אתם לא מבינים מה קרה לי היום:cry::cry::cry::cry:

אני מגלה שגם המיד של אותו הצד נשרף או שאני לךא יודע מה קרה לו אבל שומעים בו כאילו שומעים רדיו באיכות גרועה....

זה קרה כבר למישהו?

אולי קרה משהו לקרוס אובר אבל אני לא מאמין...:roll:

פורסם

תפסיק לשחק עם המערכת

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני מציע שאם אתה לא יודע לאבחן תקלה אז תיגש למישהו שיעזור לך אין טעם להחליף את כל הרכיבים באוטו סתם רנדומלית ובכלל התקלה במקום אחר

 

באותה נשימה כדי לבדוק באמת טוב מאוד את כל הכיוונים כלל הכיוונים שנעשו אוטומטית ע"י האלפיין כי לא יתכן שרכיבים ישרפו ככה כמו לחמניות !

פורסם

אני חושב שזה מהמשחק שלו עם הגיינים, הבחור בעצמו אמר שהוא קצת הרים קצת הוריד גיינים, אני בטוח שהגיינים שלו בכלל רחוקים מלהיות בכיוון הנכון.

במיוחד בJL קל לכוון אותם ולא לגעת בהם יותר!!!!

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם
אתם לא מבינים מה קרה לי היום:cry::cry::cry::cry:

אני מגלה שגם המיד של אותו הצד נשרף או שאני לךא יודע מה קרה לו אבל שומעים בו כאילו שומעים רדיו באיכות גרועה....

זה קרה כבר למישהו?

אולי קרה משהו לקרוס אובר אבל אני לא מאמין...:roll:

 

 

אולי תבין שגישור על המגבר+ כיוון לא תקין של חיתוכים במגבר +כיוון לא נכון של גיין = נזק חמור?

 

עשה לעצמך טובה אמיתית, וגש למישהו מקצועי בעניין הזה לפני שאתה תצלה גם את הצד השני של המערכת.

under construction..

פורסם

אני לא מבין אך נשרף לך טוויטר.

יש לי אותו שנה, הוא מזה מנגן חזק, אין.

כול הזמרים, חוץ מאחד, שפבלוב, רק איתו צורם, וגם אילי זה דיסק או צריבה לא איכותית.


×
×
  • תוכן חדש...