Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,ערב טוב

מתי עליי להחליף אם בכלל שמן הגה ושמן ברקסים?כל כמה ק"מ?כיצד אני בודק את מצב השמנים הנ"ל ויודע נגיד שהגיעה העת להחליפם? וכמובן אילו יצרנים הם המומלצים?

הגולף היא מדור רביעי.

 

תודה

פורסם

1. נוזל בלמים לאחר שנתיים

2. נוזל הגה כוח אין הנחייה של הייצרן להחליף

כיצד בודקים את הנוזלים ? ראה ספר רכב או חפש בפורום מכיוון שפירסמתי לא פעם הוראות ברורות כיצד לבדוק שמן הגה כוח בצורה נכונה.

איזה כייף לי :)

פורסם

כדי לבדוק שמן הגה אתה מחמם את האוטו לטמפ' עבודה, מוודא שההגה במצב ישר, בנסוף אתה מוודא שהרכב נמצא במישור.לאחר שוודאת הכל אתה מכבה את האוטו ומוציא את המדיד של השמן הגה ובודק.

 

שמן ברקס פשוט תסתקל על המיכל שלו, שנמצא בתא המנוע בצד של הנהג.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

היי,תודה קודם כל.

מרק האמת שחיפשתי ולא הכי מצאתי,אני אעשה עוד סיבוב...

בכל אופן אם אני רוצה להחליף סתם כדי ליישר קו עם עצמי,לא תיתכן שום סוג של בעיה (למשל כמו חילוקי הדיעות לגבי השמן גיר)?

וכמו ששאלתי, אילו יצרנים וסוגים מומלצים.

 

תודה לכם

פורסם

בדיקה כאשר השמן קר ! (קיימת בדיקה גם שהשמן חם)

1. החנה את הרכב במקום מפולס וגלגלים מופנים ישר.

2. כבה מנוע.

3. פתח מכסה מנוע.

4. בדוק גובה נוזל הגה כוח המיכל נמצא בצד שמאל בעל פקק בצבע ירוק, בכדי לפתוח את הפקק יש להעזר במברג רחב.

5. הוצא את המדיד ונגב את שאריות השמן והכנס אותו בחזרה והברג עד הסוף בעזרת מברג.

6. הוצא את המדיד ובדוק.

גובה הנוזל צריך להיות בתחום הסימון המקווקו שעל פני המדיד.

 

במידה וחסר שמן גש בדחיפות למוסך לצורך בדיקה וגילוי נזילות במערכת הגה הכוח.

יש למלא אך ורק נוזל מקורי

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, בספר רכב שלי (פאסט 93) רשום לעשות את הבדיקה כמו שאתה מציין אך רק כאשר השמן חם.

 

יש לך הסבר לזה אולי?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...