Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי משהו שנראה חמוד..

Eagleroad 45647

מישהו ראה אותו או ניסה אותו ?

התקציב זה אגב לא יותר מ650 נגיד

יש גם את הזולים יותר כמו

Pyle PLCD88USMP

 

מישהו ניסה אחד מהם או ממליץ על איזה משהו אחר ?

בעקרון לא אכפת לי איזה חברה אבל שיהיה מספיק אמין שלא יהרס אחרי כמה ימים .. :|

 

תודה לעוזרים :]

פורסם

שלום וברוך הבא לפורום ,

 

הייתי רוצה לגעת לצומת ליבך , אם אתה כבר מעוניין "לזרוק" 650 ש"ח על מכשיר סיני .

 

לא כדאי להוסיף עוד 100-150 ש"ח ולקחת מוצר בעל מותג אמין ?

 

כך זאת לצומת ליבך , איגלרוד לא מתמצאים באיכות שווה לנפש .

פורסם

שמע בתקציב הזה היחיד (אם אני לא טועה) שעונה על ההגדרה (מותג אמין) של ידידי מעלי ועל בקשתך (USB באזור ה650ש"ח) הוא זה :

 

Cadence CR750:

http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=1070

 

תוספת של 50ש"ח +- ואפילו יש בו כניסה לכרטיסי זיכרון :wink: פאנל נופל, יציאה של 5V וטיונר RDS..

 

מה שלא תעשה..אל תקנה את האיגלרוד הזה.. (יש לחבר) הוא כל כך גרוע.. הדיסק קופץ על כל אבן קטנה בכביש (במקרה שהוא באמת הצליח לקרוא בכלל את הדיסק).

:wink: ". Alfa Romeo Alfetta 1982 :king: - "There are a lot of good sports cars on the road. I know, I pass them all the time"

!JBL

×
×
  • תוכן חדש...