Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער לשמוע ושמח שזה נגמר בפציעה קלה!!

 

החבר יצא בלי נזק ברגליים בכלל?! כל הכבוד לבטיחות של רנו!

 

 

 

לגבי לתת רכב לאנשים - אני את הרכבים שלי (בפרט הוולקן) לא נתתי לאף אחד. (למעט לדוד שלי שהוא בן אדם בן 60 ועליו אני סומך בעיניים עצומות). גם כשאחי היה נוסע הייתי נע בכיסא בחוסר נוחות.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חוזה חלפיניו. On a steek ..!

 

[ATTACH]103877[/ATTACH]

 

עכשיו ברצינות, כדאי שתברר לאיזה מגרש הרכב הלך. אם כבר מפרקים לחלפים,

כדאי שאנחנו נהיה הראשונים להתלבש עליה. אנחנו מבטיחים להיות עדינים. :twisted:

פורסם

ממליץ אם אפשרי, לקנות את הרכב מהביטוח ולמכור בחלקים. תא מנוע לא נפגע כלל וכך חלק גם חלק אחורי. תוכל בקלות להרוויח.

Veni Vidi Vici

פורסם

אלעד, משתתף בצערך, בעיקר לאור הועבדה שאנחנו מכירים ממש לא מהיום ואני יודע כמה אהבת את הרכב.

 

גם אני מאלו שתומכים בכך שלא מביאים את הרכב שלך לכל אחד, בטח לא לנהג לא מיומן, ובטח ובטח לא כשאתה לא ברכב...

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
אלעד, משתתף בצערך, בעיקר לאור הועבדה שאנחנו מכירים ממש לא מהיום ואני יודע כמה אהבת את הרכב.

 

גם אני מאלו שתומכים בכך שלא מביאים את הרכב שלך לכל אחד, בטח לא לנהג לא מיומן, ובטח ובטח לא כשאתה לא ברכב...

 

תודה על התנחומים חברים...

 

אלדר הדרך מהבית שלי לבית של חבר שלי זה בערך 2 ק"מ לא חשבתי לרגע שאלו יהייו התוצאות...

 

זאת הפעם הראשונה שנתתי את הרכב לחבר וכנראה פעם אחרונה (עד אז רק אני ואמא שלי היחידים שנהגנו בה ופעם אחת לירן)

 

הסיפור דיי מוזר שכאשר נתתי את הרכב ובדיוק שגם אני מתלבש אני שומע את הרכב מחליף בין ראשון לשני ופתאום אני שומע "זבנג" של ברזל בברזל....עוד לפני שהוא התאושש להתקשר או משהו הייתי בדרך אליו עם כפכפים...

 

בקיצור בעסה!!!!! אני כבר מתגעגע:cry:

 

אלעד

נינג'ה לבנה!

פורסם

אולי תשתקו במקום לשאול איפה היא ?

אם זה הייתם אתם אני מאמין שממש הייתם שמחים לראות הודעה שכל תחליתה זה לאן הרכב נלקח!

 

שירגיש טוב,ואני רואה שאמרו הכול על לא לתת את הרכב לחבר במיוחד שאתה לא איתו,

מאחל שתמצא רכב טוב ושמור במהרה ותהנה ממנו גם,והפעם לבד,ללא חברים:p

 

 

 

(אגב,לפי התמונה,נראה שהוא בא לשם ממש מהר,ופשוט חיפש על איזה עמוד להתלבש,כי

הוא הסתובב טוב מאוד במקום,מצער לראות את זה.)

פורסם
לבחור נפתח קצת הראש ומרגיש דיי בסדר...

 

אני במקומך הייתי אומר לו שחבל על התפרים ושישאיר פתוח, למה בין כה וכה אני לא מתכוון להשאיר לו אותו סגור...:roll:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

משתתף בצערך,ומסכים עם התגובה מעליי,לא הייתי מציע לו ליתפור.

 

אם הייתי רואה את התמונות האלה באיזה אתר חדשות או משהו בסיגנון בטח הייתי יושב וצוחק.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
אלעד, משתתף בצערך, בעיקר לאור הועבדה שאנחנו מכירים ממש לא מהיום ואני יודע כמה אהבת את הרכב.

 

גם אני מאלו שתומכים בכך שלא מביאים את הרכב שלך לכל אחד, בטח לא לנהג לא מיומן, ובטח ובטח לא כשאתה לא ברכב...

 

 

 

לא, מישהו נתן לך את הרכב שלו ואתה הרסת אותו :wink: (מצטער, זה היה מתבקש).

 

לא יודעת מה העליהום על הבחור שנתן למישהו לנהוג לו באוטו (למעט מבחן התוצאה העגום משהו)

 

לחברים - תמיד נותנת לנהוג בקליאו כשמבקשים (כשאני לידם כמובן, במלמולים שקטים של "למה אתה עם היד על ההילוכים במקום על ההגה" ו"אני לא בטוחה שכדאי שתיקח את הפניה הזו במהירות שלך עכשיו").. זה מקובל בחבר'ה, גם למכוניות שמורות ואהובות. אני לא חושבת שזה כזה דבר רע, כל עוד סומכים על החברים. גם לג'יפים שמורים ומושקעים, גם למכוניות ספורט מושקעות, גם לדו"גים. חברים זה חברים - סומכים עליהם שאם לא היו יודעים לנהוג ולשלוט ברצון שלהם לתת גז לא היו מבקשים (חוץ מאחד בעבודה שגם תמורת סכום כספי גבוה למדי לא הייתי נותנת לו להתקרב לאף רכב שלי, גם לא לאוטו ליסינג.. כבר עדיף לדרדר אותו מצוק).

 

מצד שני - קליאו ספורט אפשר למצוא.. וברור לי שאם הבייבי שלי תירצח באכזריות אז הרוצח ישלם את כל ההפרשים הרלוונטיים. אם היה לי רכב שלא ניתן למצוא כמוהו (YZF600 שהיה לי - פשוט כמעט ואין כאלה בארץ בכלל יותר) - לא בטוח שהייתי נותנת לנהוג, רק בגלל שאי אפשר להחליף.

פורסם

אני מקווה שאתה לא הולך לקבל את העצות ה"חכמות" ולהתעצבן על חבר שלך. הוא בטח לא עשה את זה בכוונה, וצריך להתאושש.

 

חבר אמיתי זה אומר שגם אם הוא השבית לך את הרכב לא יהרסו היחסים שלכם בגלל זה. בגלל פעם אחת בשוגג להרוס חוויות של שנים? :?


×
×
  • תוכן חדש...