Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין טעם לאכול את הלב חפש כלה חדשה

 

מה שנכון נכון. אלעד תהיה חזק ותתחיל לחפש כלה אחרת.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הכל שטויות.

 

 

קח מחירון על האוטו ותמכור לי את הנבלה תמורת עשיריה,ככה יהיה לך כסף לדור 2.:arrow:

 

 

מה שהכי חשוב זה שחבר שלך בסדר,אם הוא היה נהרג חס וחלילה אתה בעצמך היית יכול להסתבך אם הביטוח לא היה מכסה אותו:shock:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

תנחומיי.

נפקח עיניים על קליאו למכירה.

אולי זאת הזדמנות להתקדם למשהו אחר (אלא אם כן עוד לא מיצית את הרכב).

 

אצלי אף אחד לא נוהג על הרכב מלבדי, גם לא מהמשפחה.

פשוט עושים ביטוח נהג יחיד (שאפילו יוצא יותר זול) וזה אחלה תירוץ לכל אלה שרוצים סיבוב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מה אתם רואים שאני לא רואה?

זו פגיעה של טוטל-לוס? :shock:

 

אם השילדה חוטפת אז זה ישר RIP ?

סורי, אין לי כ"כ נסיון בתאונות (לשמחתי).

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

הבנתי.

עצוב לי לראות רכב ככה :cry:

(ועוד קליאו , הרכב הראשון שלי - לא ספורט, אבל היה קרוב לזה :wink: )

 

תנחומיי לאלמן.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
ארז, קורה B התעקמה לגמרי. זה אומר עיוות כל מבנה הרכב.

 

קורה A

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
מה אתם רואים שאני לא רואה?

זו פגיעה של טוטל-לוס? :shock:

 

אם השילדה חוטפת אז זה ישר RIP ?

סורי, אין לי כ"כ נסיון בתאונות (לשמחתי).

 

ימתחו את הרכב והוא יחזור לכביש, אל תדאג.

 

כבר ראיתי פגיעות צד יותר חמורות שחזרו לכביש. (ב106 ספציפית שאני מכיר למשל)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אובדן להלכה בוודאות יש פה - פשוט בגלל שתיקון ראוי של הרכב (כלומר חלפים מקוריים, כי בקושי יש תחליפיים עבור הרכב הזה) יגיע בקלות לחצי מהמחירון, וזה הקריטריון היחיד.

 

זה נובע מכך שהמחירון נמוך אבל החלקים מאוד יקרים.

 

 

לגבי החזרה לכביש - זה בהחלט יכול לקרות, התרחיש הוא כזה:

1. חברת הביטוח קובעת אובדן להלכה, משלמת לבעלים את המחירון, ולוקחת את הרכב.

2. חברת הביטוח מוכרת את הרכב (המעוך...) לסוחר במחיר נמוך למדי.

3. הסוחר מתקן את הרכב באופן הכי זול שהוא יכול, עם כל הקומבינות שאפשר לחשוב עליהן - הוא לא חייב דין וחשבון לאף אחד.

4. הסוחר מוכר את הרכב באחד הלוחות.

 

אם חברת הביטוח מתעקשת שתבוצע העברת בעלות לרכב אליה, ולא מוכנה שהבעלים המקורי יבטל את רשיון הרכב במשרד הרישוי - זו אינדיקציה טובה לכך שזה מה שהולך להיות.

אגב, לא כ"כ ברור לי אם חברת הביטוח במקרה כזה צריכה לשלם למבוטח את החלק היחסי של רשיון הרכב שנשאר עד הטסט הקרוב או לא, זו שאלה מעניינת.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

היום לא כל כך קל לתקן רכב של תאונה

השמאי מעריך את הנזק, רוצים חשבוניות על כל חלק שהשמאי כתב

יש וועדה

יש תקנה 309

סוחר קונה אוטו כזה כשאין ביטוח מקיף אז משתלם לו

מחירון 40 ?

הוא משלם לבעל הרכב 15

מתקן ב10 בלי להציג או להראות לאף אחד חשבוניות או להביא שמאי

לא עובר וועדות

 

ברגע שהאוטו ביטוח הוא ביטוח לתמיד .

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם
היום לא כל כך קל לתקן רכב של תאונה

השמאי מעריך את הנזק, רוצים חשבוניות על כל חלק שהשמאי כתב

יש וועדה

יש תקנה 309

סוחר קונה אוטו כזה כשאין ביטוח מקיף אז משתלם לו

מחירון 40 ?

הוא משלם לבעל הרכב 15

מתקן ב10 בלי להציג או להראות לאף אחד חשבוניות או להביא שמאי

לא עובר וועדות

 

ברגע שהאוטו ביטוח הוא ביטוח לתמיד .

 

השמאי העריך את הנזק ב-29000 ש"ח

נינג'ה לבנה!

פורסם

אלעד, מאוד הצטערתי לשמוע.

אני יודע שאהבת אותה וכן בדיוק בתקופה האחרונה התחלתם לצאת ביחד לתחרויות.

 

תמשיך הלאה ותזכור שזאת הזדמנות לחפש אחת טובה אפילו יותר.

 

 

img0621ea5.jpg

 

img0623dl6.jpg

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 


×
×
  • תוכן חדש...