Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפשת רכב שיש בו מקום מאחור לשלושה כסאות בטיחות, לא סלקל ולא בוסטר. יש לי ילדה בת 3 וחצי ותאומים עוד מעט בני שנה ואנחנו לא יכולים לנסוע כולנו יחד כי אין לנו רכב מתאים.:cry:

לא חייב להיות אוטומטי אבל שיהיה בגאז' מספיק גדול שנכנסת בו עגלת תאומים, תקציב מוגבל, בערך 60K.

תודה מראש לכל עזרה

פורסם

תקציב? שנתון?

חשיבות לאמינות? סחירות? בטיחות? ואל תגיד על הכל כן כי זה לא הולך יחד!

גיר ידני? (מולטיפה/בלרינגו) או רק אוטומטי?

 

קצת יותר מידע יעזור ביעוץ.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

משנת 2002 זה בסדר, גיר לא משנה, כסף בערך 60000 ש"ח, בטיחות חשובה, צריכת דלק סבירה, סחירות לא בראש סדר החשיבות. תודה.

פורסם

רנו סניק 2001-2002 יתן לך מקום לשלושה כיסאות בטיחות (יש לו שלושה כיסאות נפרדים מאחורה) כדאי לבדוק את הסיטרואן קסרה פיקאסו.

פורסם

סיטרואן פיקאסו יכולה להיכנס לך לתקציב , מודל 2004 בדוחק..

4 כ"א, ESP, מרווחת להפליא מאחור, ולעניות דעתי ללא כל בעיה ברתימה של 3 כיסאות מאחור.

 

ובניגוד לכול הדעות הקדומות, אמינה מאוד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

מצטרף להמלצות לעיל: את יכולה לבחור בין מיניואן (סניק, ואולי עדיף פיקאסו בזכות המרווח העדיף, ולדעתי גם האמינות), לבין משפחתית גדולה ו C5 היא דוגמה מצויינת - במושב האחורי נכנסים 3 כסאות בטיחות.

פורסם

רנו סניק או סיטרואן פיקאסו יתאימו לשלושה כיסאות בצורה יותר טובה מרכב משפחתי (אפילו גדול כמו C5).

ממליץ לקנות סניק ידנית -יותר מדי מקרים של תקלות בגיר אוטומטי והשיפוץ יקר מאוד.

אפשרות נוספת- רכב מסחרי קטן (קנגו, ברלינגו)-בגאז' יותר גדול .בעיה שקשה למצוא במצב טוב כי זה רכב עבודה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אופציה נוספת למיניוואן + אוטומטי - מאזדה פרמסי מנוע 1800 מודל 2001.

אמינה יותר מצרפתיות.:

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=22&SubModelID=190&FromYear=&UntilYear=&Hand=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אופציה נוספת למיניוואן + אוטומטי - מאזדה פרמסי מנוע 1800 מודל 2001.

אמינה יותר מצרפתיות.:

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=22&SubModelID=190&FromYear=&UntilYear=&Hand=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=

 

 

נראה אותך דוחף לפראמסי 3 כיסאות מאחור.., ואם מדברים על אמינות, התגובות על הפיקאסו טובות בהחלט באירופה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

בקשר לרוחב בפרמסי יכול להיות שאתה צודק.

גם לפיקאסו וגם לסניק תגובות טובות באירופה -אל תשכח שבאירופה עד עכשיו רוב הרכבים בעלי גיר רגיל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...