Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיון: צי מכוניות בארץ - סיבות לעניות...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי מלונדון הבוקר, פעם "הלא זוכר כמה" שלי בעיר המלהיבה הזו. ושוב אני חוזר עם אותה הרגשה שאנחנו ממש בפיגור שנות אור מאירופה מבחינת צי כלי רכב (נעזוב לצורך הדיון את הבטים האחרים). והשאלה המתבקשת - למה? מיסוי? רמת חיים? תכלית כלי הרכב? סדרי עדיפויות בחיים? כל אלה ביחד וכל אחד לחוד ועוד דברים שלא ציינתי? ההבדלים לא כ"כ משמעותיים בינינו וזה לא מסביר את הפער. אז למה?

לא, לא שאני מקנא בבריטים, כי מכיר מבפנים את חייהם ויש להם לא מעט בעיות ותהיו בטוחים שהם לא מלקקים דבש ועם כל הבעיות שיש לנו כאן אני העדפתי ומעדיף להיות ישראלי. אבל רכבים שם וכאן... הפער פשוט מפליא.

   

*** ההודעה נערכה: תוקנו טעויות הקללדה ושגיאות קתיב ***

ט.ל.ח.

 

Reaching for Venus De Milo

But shes never gonna hold you tight

Styx - Killing The Things That You Love

פורסם

יש לזה מיליון סיבות ואני בוודאי לא מכיר את כולן, אבל אני יכול לשער:

 

מיסוי - טוב, זה הרי ברור. עלויות הרכישה של מכונית בארץ הן גבוהות מאוד. אפילו ביחס לבריטניה, שהיא לא זולה במיוחד. יותר מזה - רמת החיים שם גבוהה יותר ולכן אנחנו נאלצים לעבוד יותר בשביל לקנות רכב מסדר גודל זהה.

 

דגמים - מגוון הדגמים שם גדול יותר מכאן. יותר יצרנים, יותר מכוניות מעניינות. זה נותן מגוון. ככל שיש יותר דגמים שונים באולמות התצוגה, כך גם על הכביש. יש שם גם פתיחות רבה בהרבה למכוניות אלטרנטיביות מאשר כאן. כאן לכולם יש מזדה לנטיס/יונדאי אקסנט/טויוטה קורולה וכולי, כי העם רגיל לחפש רק מכוניות מהצורה וסדר הגודל הזה, בלי קשר ממשי לדרישות שלו.

 

צרכים - עמישראל דורש אמינות וסחירות. כל השאר אח"כ. באירופה הנתונים הללו אינם דומיננטיים כל כך, והציבור פתוח יותר לדברים אחרים. לכן פה לכולם יש לנטיס - כי זה סחיר (הרי יש לכולם), וכך מתגלגל לו (תרתי משמע) הסיפור... בבריטניה כל הרכבים מאבדים המון מערכם באופן יחסי, ולכן הסחירות כנראה פחות קריטית (לדעתי). לכן גם שוק המשומשות שם פורח כל כך. במקום לקנות סתם 307 חדשה, אפשר לקנות פורשה בת 5.

 

תרבות נהיגה - אמנם נשמע מופלץ, אבל אני בטוח שיש לזה גם משמעות. תרבות הנהיגה שם מלמדת הערכה לרכבים ולנהיגה עצמה. לכן אני מעריך שהרבה אנשים מרשים לעצמם להשקיע יותר ברכב שלהם, גם בבחירתו (במקום בחירה במשהו שבלוני ומשעמם, בחירה במכונית עם ערך מוסף) וגם בתחזוקתו.

 

טוב, יש עוד, אבל אני חייב לצאת...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בדקת מחירים ?

 

מכונית סופר מיני חדשה עולה באירופה שווה ערך ל-40K.

הטבות נוספות מהמדינה בקניית רכב מתוצרת מקומית.

לא תקנה ?!

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני חושב שסיבה עיקרית (ולא ב'ה' הידיעה) הינה המחיר, מן הסתם, כי שם זה שוק מקומי.. בדיוק כמו שבאמריקה יש הרבה אמריקאיות ובגרמניה יש הרבה גרמניות, זה גם יותר טבעי לקנות אוטו מקומי ומן הסתם הרמה שלו יורדת כשהוא מקומי. עוד דבר הוא רמת הכבישים - רמת הכבישים בארץ היא ממש גרועה (באמת? :idea: ).. ז"א כשבארץ על הכבישים האלו נוסעות מכוניות כמו מרצדסים ושאר מכוניות יוקרה, אם יהיה כביש ארצישראלי ממוצע בארה"ב - הוא יהיה כביש שיהיה מיועד לנסיעת פיקאפים למיניהם. למה? כי הוא גרוע. אין כמעט כביש בארץ שאין בו מהמורות או תלאים.. ואני לא מדבר על המהמורות הנוראות ביותר, הרי הן "פסי ההאטה".. אני יודע שזה לא שיקול שעומד בפני _כל_ האנשים אבל אני לא אקנה אוטו כמו פורשה או אודי TT בארץ מסיבה זו בלבד. מה זה שווה אם אי אפשר לנסוע כמו שצריך וכל שניה צריך להאט / להתחמק ממהמורה? עדיף איזה 4 על 4 שמיועד לתנאים האלו

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

קודם כל בתגובה ל malky, גם אני הייתי בלונדון במשך שבוע לא מזמן, ואיכות הכבישים שם גרועה מאוד. גם שם הכל מלא בסדקים, טלאים ומהמורות. הבריטים בהחלט צריכים להתבייש בתחום הזה.

 

דגמים - מגוון הדגמים שם גדול יותר מכאן. יותר יצרנים, יותר מכוניות מעניינות. זה נותן מגוון. ככל שיש יותר דגמים שונים באולמות התצוגה, כך גם על הכביש. יש שם גם פתיחות רבה בהרבה למכוניות אלטרנטיביות מאשר כאן. כאן לכולם יש מזדה לנטיס/יונדאי אקסנט/טויוטה קורולה וכולי, כי העם רגיל לחפש רק מכוניות מהצורה וסדר הגודל הזה, בלי קשר ממשי לדרישות שלו.

 

צרכים - עמישראל דורש אמינות וסחירות. כל השאר אח"כ. באירופה הנתונים הללו אינם דומיננטיים כל כך, והציבור פתוח יותר לדברים אחרים. לכן פה לכולם יש לנטיס - כי זה סחיר (הרי יש לכולם), וכך מתגלגל לו (תרתי משמע) הסיפור... בבריטניה כל הרכבים מאבדים המון מערכם באופן יחסי, ולכן הסחירות כנראה פחות קריטית (לדעתי). לכן גם שוק המשומשות שם פורח כל כך. במקום לקנות סתם 307 חדשה, אפשר לקנות פורשה בת 5.

 

הבריטים ממש לא קונים מכוניות לפי הצרכים....

הפוזה והיוקרה תופסים מקום גבוה בסדר העדיפויות.

אחוז הפורשים וה TVR שאי פעם עושים בהם שימוש כמו שהתכוון הבורא קטן ביותר, וכך גם עם מכוניות ספורט-סאלון שתופסות נתח גדל והולך של שוק הרכב באנגליה.

אני התארחתי אצל משפחה שהרכב של הבעל הוא יגואר S-Type 4.0, ואני די בטוח שהוא אף פעם לא עבר 3500 סל"ד, ובוודאי שאין לו צורך אמיתי במכונית פאר כזאת.

באזור בו הייתי ראיתי בערך פי 10 יותר 911 מאשר בוקסטר. הסיבה היא שהקונים רוצים להראות שיש להם את הכסף ל 911. רוצים לעשות רושם.

גם לוחיות הרישוי בנאגליה הם דרך לעשות רושם. לוחיות שיוצרות מילה או מספר בעלות משמעות (נגיד לוחית THE 911C על המכונית המתאימה) עולות אלפי ליש"ט, ולעיתים הלוחית עלולה לעלות יותר מהמכונית, כמו לדוגמה הקאיה פרייד שראיתי בחניה בבראנדס האטצ': הלוחית שלה הייתה 3. חבל שלא הצלחתי להוציא את המצלמה בזמן.... :cry:

 

הטיעון שלך לגבי כמה צריך לעבוד כדי לרכוש רכב מסויים הוא ההכי נכון.

אנשים קונים את הרכבים שהם יכולים להרשות לעצמם, והכסף שמספיק בארץ ללנטיס (במונחים של יחס עלות הרכב להכנסה הממוצעת) מספיק באנגליה לב.מ.וו סדרה 3 (או ל 911 משומשת...)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
קודם כל בתגובה ל malky, גם אני הייתי בלונדון במשך שבוע לא מזמן, ואיכות הכבישים שם גרועה מאוד. גם שם הכל מלא בסדקים, טלאים ומהמורות. הבריטים בהחלט צריכים להתבייש בתחום הזה.

 

דגמים - מגוון הדגמים שם גדול יותר מכאן. יותר יצרנים, יותר מכוניות מעניינות. זה נותן מגוון. ככל שיש יותר דגמים שונים באולמות התצוגה, כך גם על הכביש. יש שם גם פתיחות רבה בהרבה למכוניות אלטרנטיביות מאשר כאן. כאן לכולם יש מזדה לנטיס/יונדאי אקסנט/טויוטה קורולה וכולי, כי העם רגיל לחפש רק מכוניות מהצורה וסדר הגודל הזה, בלי קשר ממשי לדרישות שלו.

 

צרכים - עמישראל דורש אמינות וסחירות. כל השאר אח"כ. באירופה הנתונים הללו אינם דומיננטיים כל כך, והציבור פתוח יותר לדברים אחרים. לכן פה לכולם יש לנטיס - כי זה סחיר (הרי יש לכולם), וכך מתגלגל לו (תרתי משמע) הסיפור... בבריטניה כל הרכבים מאבדים המון מערכם באופן יחסי, ולכן הסחירות כנראה פחות קריטית (לדעתי). לכן גם שוק המשומשות שם פורח כל כך. במקום לקנות סתם 307 חדשה, אפשר לקנות פורשה בת 5.

 

הבריטים ממש לא קונים מכוניות לפי הצרכים....

הפוזה והיוקרה תופסים מקום גבוה בסדר העדיפויות.

אחוז הפורשים וה TVR שאי פעם עושים בהם שימוש כמו שהתכוון הבורא קטן ביותר, וכך גם עם מכוניות ספורט-סאלון שתופסות נתח גדל והולך של שוק הרכב באנגליה.

אני התארחתי אצל משפחה שהרכב של הבעל הוא יגואר S-Type 4.0, ואני די בטוח שהוא אף פעם לא עבר 3500 סל"ד, ובוודאי שאין לו צורך אמיתי במכונית פאר כזאת.

באזור בו הייתי ראיתי בערך פי 10 יותר 911 מאשר בוקסטר. הסיבה היא שהקונים רוצים להראות שיש להם את הכסף ל 911. רוצים לעשות רושם.

גם לוחיות הרישוי בנאגליה הם דרך לעשות רושם. לוחיות שיוצרות מילה או מספר בעלות משמעות (נגיד לוחית THE 911C על המכונית המתאימה) עולות אלפי ליש"ט, ולעיתים הלוחית עלולה לעלות יותר מהמכונית, כמו לדוגמה הקאיה פרייד שראיתי בחניה בבראנדס האטצ': הלוחית שלה הייתה 3. חבל שלא הצלחתי להוציא את המצלמה בזמן.... :cry:

 

הטיעון שלך לגבי כמה צריך לעבוד כדי לרכוש רכב מסויים הוא ההכי נכון.

אנשים קונים את הרכבים שהם יכולים להרשות לעצמם, והכסף שמספיק בארץ ללנטיס (במונחים של יחס עלות הרכב להכנסה הממוצעת) מספיק באנגליה לב.מ.וו סדרה 3 (או ל 911 משומשת...)

 

אכן כן,גם בחו"ל יש את הקטע של הפוזה,אצלנו יש יותר!

שם המנטליות טיפה שונה מאצלנו לגבי הדברים הללו. כלומר,מכוניות מאז ומעולם היו סמל לסטאטוס,אני אתלהב אם אני אראה שלמישהו יש סידרה שבע בארץ(למשל)....

בחו"ל רוב האנשים שאני הכרתי מעדיפים להסתכל דווקא יותר על בית של בנאדם,האנשים שהוא מסתובב איתם וכו',פה אנשים לוקחים הלוואות למכוניות שהם לא יכולים להחזיק,איזה טימטום!

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
אני חושב שסיבה עיקרית (ולא ב'ה' הידיעה) הינה המחיר, מן הסתם, כי שם זה שוק מקומי.. בדיוק כמו שבאמריקה יש הרבה אמריקאיות ובגרמניה יש הרבה גרמניות, זה גם יותר טבעי לקנות אוטו מקומי ומן הסתם הרמה שלו יורדת כשהוא מקומי. עוד דבר הוא רמת הכבישים - רמת הכבישים בארץ היא ממש גרועה (באמת? :idea: ).. ז"א כשבארץ על הכבישים האלו נוסעות מכוניות כמו מרצדסים ושאר מכוניות יוקרה, אם יהיה כביש ארצישראלי ממוצע בארה"ב - הוא יהיה כביש שיהיה מיועד לנסיעת פיקאפים למיניהם. למה? כי הוא גרוע. אין כמעט כביש בארץ שאין בו מהמורות או תלאים.. ואני לא מדבר על המהמורות הנוראות ביותר, הרי הן "פסי ההאטה".. אני יודע שזה לא שיקול שעומד בפני _כל_ האנשים אבל אני לא אקנה אוטו כמו פורשה או אודי TT בארץ מסיבה זו בלבד. מה זה שווה אם אי אפשר לנסוע כמו שצריך וכל שניה צריך להאט / להתחמק ממהמורה? עדיף איזה 4 על 4 שמיועד לתנאים האלו

 

פסי האטה יש בכל העולם...

כבישים במצב גרוע גם יש בכל העולם.

ולכן לא נראה לי שמצב הכבישים בארץ אמור לעצור אדם מלקנות אוטו-אולי יעצור בעדו להנמיח את האוטו אבל לא יותר מזה.

אין כאן ממש נושא לדיון מאחר שהמיסים פשוט מנצחים ובגדול (כמו שכתבו לפני)

לא משנה כמה נרצה אוטו מסוים המחיר יהווה את הגורם הראשי שישפיע עלינו.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

×
×
  • תוכן חדש...