Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לקנות מכונית חדשה.

 

הגולף דור 4 תמיד היית מדהימה בעיני ועכשיו שיש לי האמצעים אני רוצה לקחת את הכל שלב אחת קדימה.

 

חשוב לי לקבל כמה פרטים טכנים קטנים + דעתכם שמאוד חשובה לי על הדגמים.

 

דגם ראשון

מודל שנת 99 , נפח מנוע 1.8 גיר רגיל,בנזין -משהו יודע כמה כוח סוס יש לדגם?

 

דגם שני

מודל שנת 99 ,נפח מנוע 1.9 טורבו דיזל ,סולר, -גם פה אני רוצה לדעת כמה כוח סוס יש לה?

והאם יש דגם 1.9 דיזל לא טורבו?

 

וכמובן הדבר הכי חשוב -דעתכם על האוטו?

*אמינות?

*צריכת דלק?

* חוזק (מהירות )

*נוחות

(הדגש שלי הוא על חוזק, צריכת דלק ו,כמובן אמינות)

 

כל פרט שגם לא רשמתי ,שיכול לתרום יתקבל בברכה.

 

תודה מראש

פורסם

לגולף 1.8 99 125 כ"ס.

לגולף 1.9 דיזל, מספר גרסאות מהן אחת, ה SDI נטולת טורבו, אבל גם כל שמץ של כוח. לדיזל טורבו TDI גם כן מספר גרסאות, 90 ו 110 כ"ס הן הנפוצות.

כל הגרסאות הללו הוכיחו אמינות טובה פלוס, תלוי בטיפולים ובמזל. הדיזלים יהיו חסכוניים יותר, אבל קשה למצוא פריט עם פחות מכמה מאות אלפי ק"מ. בהצלחה.

פורסם
לגולף 1.8 99 125 כ"ס.

לגולף 1.9 דיזל, מספר גרסאות מהן אחת, ה SDI נטולת טורבו, אבל גם כל שמץ של כוח. לדיזל טורבו TDI גם כן מספר גרסאות, 90 ו 110 כ"ס הן הנפוצות.

כל הגרסאות הללו הוכיחו אמינות טובה פלוס, תלוי בטיפולים ובמזל. הדיזלים יהיו חסכוניים יותר, אבל קשה למצוא פריט עם פחות מכמה מאות אלפי ק"מ. בהצלחה.

תודה רבה.

מה לגבי כוח?

האם הם נחשבות למכוניות חזקות ? (מהירות)

פורסם

ל TDI עם ה 110 כ"ס יש ביצועים טובים מאד,וכך גם ל 1.8.

צריך רק לזכור שלא מדובר בגירסאות הספורטיביות של הגולף,כך שמהירות ממש הן לא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
ל TDI עם ה 110 כ"ס יש ביצועים טובים מאד,וכך גם ל 1.8.

צריך רק לזכור שלא מדובר בגירסאות הספורטיביות של הגולף,כך שמהירות ממש הן לא.

תודה רבה

אני עובר מסופר לנסר 1600 אוטו ,מה אומר שבשבילי מדובר ברכב חזק בהרבה...

 

ושאלה אחרונה:

למה אנשים מפחדים מטורבו דיזל?

האחזקה יקרה?

הרבה תקלות?

 

למה אומרים שדיזל/טורבו דיזל לא ממולץ לידים פרטיות?

פורסם

דגמי ה TDI הינם לרוב בעלי נסועה גבוהה,מאחר וניקנו ע"י אנשים שחיפשו את החיסכון המובנה במנועי הדיזל ומחיר הסולר הנמוך יותר.

בעיקרון,מנועי ה TDI של פולקסווגן מוכרים בארץ היטב וידועים כאמינים מאד-אם טופלו כנידרש.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

יש עוד שאלות קטנות ( :) )

 

בגלל שאני לא מבין בדיזל ,אבל אני כן מתעניין בדגם הTDI

אני צריך את העזרה

 

*עד כמה טיפולים של דיזל יותר יקרים?

ומה לגבי טסט / אגרה ?

 

*מה אתם ממליצים לקנות בנזין 1.8 / TDI טורבו דיזל ?

-חשוב לי לקבל רכב חזק אחרי שהייתי "על" סופר לנסר 1600 אוטו חלשה להחריד

-אני נוסע ,אבל לא המון(בגדול עירוני)

 

 

 

*עד כמה שונה גירסת האוטו' והגיר הרגיל - צריכת דלק ,כוח. (בסופר לנסר זה היה ממש משמעותי)

 

 

 

 

ממש תודה!

פורסם
לגולף 1.8 99 125 כ"ס.

לגולף 1.9 דיזל, מספר גרסאות מהן אחת, ה SDI נטולת טורבו, אבל גם כל שמץ של כוח. לדיזל טורבו TDI גם כן מספר גרסאות, 90 ו 110 כ"ס הן הנפוצות.

כל הגרסאות הללו הוכיחו אמינות טובה פלוס, תלוי בטיפולים ובמזל. הדיזלים יהיו חסכוניים יותר, אבל קשה למצוא פריט עם פחות מכמה מאות אלפי ק"מ. בהצלחה.

 

אתה בטוח שהיא 125 כ"ס?

לפי CARFOLIO ולפי מה שזכור לי המנוע 1.8 האטמוספרי היחיד שמופיע הוא עם 90 כוח סוס. 125 כ"ס זה גרסאות של audi.

 

לפותח השרשור תבדוק טוב טוב את נושא ה1800 כי אם זה המנוע שאני מדבר עליו (בעל ה- 90 כ"ס) הוא מנוע מאוד לא מוצלח.

פורסם

דיזל אולי לא יהיה כלכלי מספיק בנסועה לא רבה כמו שלך. מנוע ה-110 כ"ס חזק למדי ולבטח ירגיש חזק משל האוטו הנוכחי שלך, אבל כאמור לא תמצא רכב כזה עם ק"מ נמוך ועם הק"מ באות התקלות...

 

מנוע ה-1.8 ל' הוא אכן בעל 125 כ"ס ובצירוף עם גיר ידני יתן ביצועים טובים משל הסופר לנסר, אך אולי לא ירגיש חזק כמו ה-TDI (בגלל מחסור במומנט בסל"ד נמוך).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אתה בטוח שהיא 125 כ"ס?

לפי CARFOLIO ולפי מה שזכור לי המנוע 1.8 האטמוספרי היחיד שמופיע הוא עם 90 כוח סוס. 125 כ"ס זה גרסאות של audi.

 

לפותח השרשור תבדוק טוב טוב את נושא ה1800 כי אם זה המנוע שאני מדבר עליו (בעל ה- 90 כ"ס) הוא מנוע מאוד לא מוצלח.

כן. לגולף סימן 4 1.8 אין מנוע אחר והוא אכן אותו מנוע שנמצא באודי. מנוע 1.8 90 כ"ס מצוי בדגמים מוקדמים יותר של הגולף והוא דווקא מאוד מוצלח.
פורסם

*עד כמה טיפולים של דיזל יותר יקרים?

 

טיפולים אותו דבר. חשוב להקפיד על החלפת שמן בתדירות המומלצת ורצועת טיימינג. לבדוק טוב טוב בספר טיפולים שהכל נעשה, ונעשה בזמן. אם אין ספר טיפולים, אז לבקש קבלות.

 

ומה לגבי טסט / אגרה ?

 

התוספת לאגרה עומדת כיום על 400 ש"ח. עם החסכון בדלק, ה"קנס" הזה מתקזז אחרי כמה נסיעות ארוכות.

 

מה אתם ממליצים לקנות בנזין 1.8 / TDI טורבו דיזל ?

 

ההסתייגות היחידה שיש לי מה-TDI מתייחסת לא לקטע של הדיזל אלא לתיבה האוטומטית. תריץ חיפוש ל"01M" (השם של התיבה) ותעיין בחומר.

 

אני נוסע ,אבל לא המון(בגדול עירוני)

 

החסכון בדיזל מתבטא בנסיעות של לפחות 10 דקות. כל פעם שהמנוע צריך להתחמם מחדש, זה פוגע בחסכונות. אני מצאתי שאפילו בנסיעות קצרות, עדיין יצא לי יותר חסכוני מנסיעות ברכב בנזין בינעירוניות.

פורסם
טיפולים אותו דבר. חשוב להקפיד על החלפת שמן בתדירות המומלצת ורצועת טיימינג. לבדוק טוב טוב בספר טיפולים שהכל נעשה, ונעשה בזמן. אם אין ספר טיפולים, אז לבקש קבלות.

 

 

 

התוספת לאגרה עומדת כיום על 400 ש"ח. עם החסכון בדלק, ה"קנס" הזה מתקזז אחרי כמה נסיעות ארוכות.

 

 

 

ההסתייגות היחידה שיש לי מה-TDI מתייחסת לא לקטע של הדיזל אלא לתיבה האוטומטית. תריץ חיפוש ל"01M" (השם של התיבה) ותעיין בחומר.

 

 

 

החסכון בדיזל מתבטא בנסיעות של לפחות 10 דקות. כל פעם שהמנוע צריך להתחמם מחדש, זה פוגע בחסכונות. אני מצאתי שאפילו בנסיעות קצרות, עדיין יצא לי יותר חסכוני מנסיעות ברכב בנזין בינעירוניות.

 

אם הבנתי אותך נכון.

TDI גיר רגיל הרכב המומלץ בענייך בשבילי..

 

תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...