Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6779 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במחירים האלה ממליץ פיוניר.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

היה על זה דיונים לא קצרים בפורום "עיין במנוע החיפוש של הפורום"

שוב אני אישית הייתי בוחר בפניונר ! למה ?

אז ככה

בפסוניק אין שום אפשרות לשיטה בעוצמת הבאס ברכב .

לפניונר יש שלט ( אני אוהב את העניין ) .

הפניונר נראה הרבה יותר יפה לדעתי .

אין הרבה הבדל בין שינהם חוץ ממה שרשמתי למעלה . (אם אני לא טועה לפנסוניק הנ"ל יש גם רק יציאה אחת למגבר)

 

בברכה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

עכשיו אחרי שנתת דעה על רדיו שאתה אפילו לא מכיר אני מציע לך לקרוא ולדעת על מה אתה מדבר לפני שאת נותן דעה.

אני לא בא נגדך אבל למה לכתב אם אתה לא יודע ? תודה בכל אופן !

פורסם
עכשיו אחרי שנתת דעה על רדיו שאתה אפילו לא מכיר אני מציע לך לקרוא ולדעת על מה אתה מדבר לפני שאת נותן דעה.

אני לא בא נגדך אבל למה לכתב אם אתה לא יודע ? תודה בכל אופן !

אתה האחרון שיכול לתת לי ביקורת כזאת !

בוא אני יגיד לך משהו את הפנסוניק יש לאמא שלי (בחירה שלי) את הפניונר הנ"ל יש לדוד שלי (במקרה גם שכן שלי) אז בוא נגיד שביננו אתה יכול לשבת ולשתוק . תוריד את האף כמו שאומרים !

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

פיוניר.

הפנסוניק עשוי מפלסטיק זול ניראה כמו זבל סיני.

אולי יש לו יותר אפשרויות. אבל הפיוניר עדיף.

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

בגדול ,



אין כאן הרבה הבדל - אני הייתי בוחר בפיוניר.

 

נקודה למחשבה - אתה יכול להשיג רדיו דיסק של JVC מסדרת ARSENAL שהיא סדרה לא רעה בכלל במחיר הזה.

 

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

בפסוניק אין שום אפשרות לשיטה בעוצמת הבאס ברכב .

(אם אני לא טועה לפנסוניק הנ"ל יש גם רק יציאה אחת למגבר)

 

מזל טוב שיש לאמא שלך פנסוניק ולדוד שהוא במקרה שכן שלך פיוניר. אבל זה לא עושה אותך איזה פרופסור לענייני מערכות לרכב.

לא בא להתווכח איתך ואפילו כתבתי לך את זה אבל כנראה שלא הבנת.

ובינינו, אני במקרה יושב ושותק. אולי בגלל שאתה אמרת לי אבל אני לא בטוח.

המשך לילה טוב.

פורסם
שלום !

איזה רדיו לדעתכם יותר טוב מבין שני אלה:

 

Pioneer DEHP4950

 

Panasonic CQC5301U

 

 

תודה והמשך שבוע טוב :-)

 

שניהם מכשיירם בסיסיים.

שניהם יעשו את העבודה.

 

אם אתה חושב להשתדרג (וכנראה גם למכור את המכשיר הנ"ל על מנת להשתדרג), אז תרכוש את הפיוניר כי יהיה לך קל יותר למכור אותו כיד שניה.

 

אם זה מכשיר שאמור לשרת אותך זמן רב, אז אני הייתי ממליץ על הפאנאסוניק כי הוא פשוט נשמע אחרת לגמרי.

ואגב, אם כבר פיוניר באיזור המחיר הזה אני ממליץ על זה:

480P מסדרת הפרימייר.

http://zap.co.il/model.asp?model_id=391922

 

כנ"ל גם הפאנאסוניק, ישנם דגמים בערך באותו מחיר שטובים ממנו משמעותית כמו זה לדוגמא: ה5401.

http://zap.co.il/model.asp?model_id=369933

under construction..

פורסם

יעקוב איזה קישקושים.

לפנסוניק שליטה על עוצמת הסאב, שליטה על נקודת חיתוך לסאב, אקוליזר גרפי 3 בנדים עם אפשרות לקביעת התדר המרכזי בכל בנד, ובסה"כ 12 תדרים שונים באקולייזר ובנוסף לכך יש לו 3 יציאות למגברים ולא אחת.

אז אולי יש את המכשיר לאמא שלך, אבל אתה לא מבין בו כלום.

אם אני לא יודע משהו, אני לא מגיב, שותק ולומד. כדאי לך לאמץ את השיטה.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

המטרה של הת'ראד הזה הוא לעזור לבן אדם ולא לריב בינכם על מי צודק ומי לא, אז בבקשה... תחזרו לנושא.

Seat Ibiza 2012

×
×
  • תוכן חדש...