Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
משהו פה תפס לי את העין.

היא התחילה בתור אחת עם בקרת אקלים דיגיטלית עם פס אלומיניום על הדש.

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=98264&d=1192737705

וסיימה עם בקרת אקלים מפוצלת עם פס עץ על הדש.

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=98179&d=1192647286

 

אתה בטוח שצילמת את אותו הרכב? :roll:

 

 

פשש, איזה חדות עין!

אולי אם הייתי מסתכל לעומק גם הייתי רואה, אבל ככה בחיים לא הייתי שם לב!

 

 

אני בהחלט חייב לציין שהעבודה נראית מעולה! הכל מקצועי ונקי!

 

רק שאלה: הפוד בשביל המסך המקורי (הכתום), יוצר מאפס? או שהוא נלקח מדגם אחר של פג'ו שמתאים למסך הזה? (נגיד 307)

כי הוא פשוט נראה קצת מקצועי "מדי" בשביל להיות מיוצר מפיבר בתנאים לא תעשייתיים.

 

 

בנימה אופטימית זו, אני חייב לציין, בלי עין הרע, הרמה בארץ עלתה פלאים בשנים האחרונות בכל תחום האודיו! אנשים פנו לאיכות ולא לכמות, וגם ההתקנות הפכו למתוחכמות בכמה רמות ממה שהכרתי עד ללא מזמן!

ולפי העבודות של אפי (יחיאל?), אתם בהחלט נמצאים על השביל הנכון! ישר כוח!!

בברכה!

יונתן.

פורסם

הפוד ותושבת למסך הוזמנה מיוחד עבור הלקוח לפי דרישתו והיה צורך בשיפצורים והתאמות לרכב התאמת המסך למשל והקיבוע של הפוד.

במבחן התוצאה תגובת הלקוח "אתם רואים ככה רציתי מעולה" אין מילים טובות מכך ותוספת של כמה לקוחות נוספים בפונטציאל להתקנה.

שבת שלום

אוסף ביתי :-)קפריס הרטופ1966,מנוע V8 8)טנדר GMC אפא'צ 1964 מנוע V8 :-P רכבים בבניה ואיבזור לאחרים.

פורסם

דבר נוסף בבדיקה של עלויות המוצר במצב מוגמר לעומת הבנייה בפיבר וזמן עבודה היה יותר טוב להזמין את המוצר שיכפולו הוא עניין של מה בכך אבל עלוית מול תועלת הם המבחן האמיתי.

אוסף ביתי :-)קפריס הרטופ1966,מנוע V8 8)טנדר GMC אפא'צ 1964 מנוע V8 :-P רכבים בבניה ואיבזור לאחרים.

פורסם

שמע, זה בהחלט נראה כאילו זה תמיד היה שם!

לצורך העניין, הייתי זקוק להתבוננות נוספת בשביל להבין שבהתחלה לא היה בכלל פוד על החלק העליון של הדש.

 

לפי התמונות, אני מבין שחתכתם את הפאנל העליון שהיה מיועד לרמקול "סנטר"?או שגם החלק הזה הוזמן בתצורה קצרה יותר (בשביל להשאיר מקום לפוד).

 

אגב - החלק הוזמן מסוכנות פג'ו-סיטרואן רשמית?

הייתי שמח לדעת קצת יותר פרטים על אופן הזמנה של חלקים שכאלה... דרך מי, עלויות, ולמי צריך לפנות?

בברכה!

יונתן.

פורסם

המקום העליון ישנה יציאת מזגן מזגן נוספת נוסף לחזית.

לגבי המוצרים הם הגיעו עם עוד פנלים למינהם שהוזמנו לא מחייב לפיגו דברים שעלות הקנייה זולה יותר מהיצור שלהם(פיבר)

אוסף ביתי :-)קפריס הרטופ1966,מנוע V8 8)טנדר GMC אפא'צ 1964 מנוע V8 :-P רכבים בבניה ואיבזור לאחרים.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...