Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחורף הקרוב אני מקווה להחליף את המאליבו 07 במאליבו החדשה 08 שמגיעה לארץ. ה 08 היא מהפכה ענקית של שברולט וכנראה המוצלחת בעשורים האחרונים (שונה מקודמותיה לגמרי).

 

אני מתחיל בהתלבטות לגבי הצבע שעלי לבחור. אסביר את הדילמה:

 

בכוונתי להחזיק את המאליבו 08 לשנים רבות מאוד(אלא אם כן תשבוק/תתרסק וכיוצ"ב...).

 

צבעים מטאליים-גם איכותיים מאוד- נוטים לאבד מזוהרם תוך כמה שנים (תופעה שאני מבחין בה גם ברכבי פאר יקרים מאוד) ואף להישרף. אני מאלה שלא שוטפים את הרכב אלא מעט ובתדירות של פעם בחודש. השטיפה מתבצעת תמידבמכון כזה או אחר (יש לי על המאליבו 07 שריטות עדינות ופחות עדינות ממכונים אלה....).

 

החשש שלי שרכב מטאלי זוהר יאבד את הברק תוך כמה שנים ויהפוך לדהוי או שרוף.

 

כרגע ברשותי מאליבו כחולה כהה ו... :

1. שריטות יד אדם(נבלות עם מפתח שעברו על הדלתות) שבולטות מאוד על רקע הכחול

2. הלכלוך שאני צובר בין השטיפות בולט למרחקים (הזהירו אותי שייתכן וצבע כזה איננו אידיאלי)

 

חשבתי ללכת אולי על לבן רגיל(לא פנינה), כדי להוציא טיפה את העוקץ מהשורטים (על רקע לבן השריטות כמעט לא נראות ויותר קל לתקן, מה שלא אפשרי עם המטאליים) וגם משום שהלכלוך נראה פחות בולט.

 

אבל....אני לא ממש מתלהב מרכב לבן(היו לי כאלה במשך 14 שנים).

 

מה אתם אומרים? שיקולים נוספים?

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

למה לא להתחיל לדאוג לרכב שלך?

 

"אני מאלה שלא שוטפים את הרכב"?

 

אם השיקול שלך בבחירת הצבע הוא שלא יראו לכלוך - תקנה פיאט אונו עם צבע לבן דהוי בן 15 שנה, ואז באמת זה לא ישנה אם תשטוף אותה או לא.

 

קונה רכב חדש? פנק אותה בכל סוף שבוע בשטיפה - כמה זמן זה כבר לוקח? כל כמה חודשים דאג לביצוע ווקס, ותאמין לי שתוכל להנות מצבע שנראה חדש גם אחרי כמה וכמה שנים.

 

תקף גם על צבע שחור מטאלי - נסה ותווכח בעצמך. רוצה לשמור על הצבע עוד יותר? דאג לצל לצבע הרכב - כיסוי או חנייה מקורה כשהרכב לא בשימוש. כך גם תגן עליו משריטות.

 

אם אתה לא יכול לעשות את זה בעצמך, יש מקומות פרטיים שמבצעים שטיפה ידנית, אתה נהנה לעשות עוול לרכב שלך עם מכונת שטיפה אוטומטית? :|

פורסם

וולוו צודק.

מה זה השטויות האלה? כנס פעם בשבוע\שבועיים לשטיפה ידנית וסגור עניין.

 

אם אתה עצלן ועקשן - קנה צבע כסוף. לא רואים לכלוך.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לא ממש עזרתם כי לא ממש הבנתם את הפואנטה המרכזית :shock:. אני אשם אם התהיות שלי לא הובנו כפי שרציתי.

 

אנסח אחרת:

 

1. האם גוון לבן, לא מטאלי, יהיה עמיד יותר לאורך שנים רבות בכל הקשור לדהייה/שריפה (בכפוף ל 2 המשתנים: עם טיפול מסור וללא טיפול מסור. ראו גם הערה/הארה למטה)

2.האם גוון לבן קל יותר לתיקון שריטות מכוונות של "ילדי מפתח" מזדמנים, זאת בהשוואה לבעייתיות שיש בתיקון שריטות במטאליים

 

לגבי עניין שטיפת הרכב והצללה:

 

לעמיתים שלי לעבודה מכוניות מטאליות שמטופלות טוב יותר מאשר הילדים במשפחה....:lol:

הרחיצות ידניות ומוקפדות וכו' אבל אף אחת מהמכוניות לא חונה בצל (אנו כולנו אנשי הנגב וצל הוא מצרך בעייתי להשגה...) ולכן אחרי 5-7 שנים כולן חיוורות, דהויות וכו'.

 

החשש שלי לחזור לצבעים כהים(וולוו הציע שחור, שהנו צבע אחלה לטעמי האישי) הוא העובדה שזה מגנט(באזור מגורי לפחות) לאותם חוליגנים עם מפתח. נדמה לי שגוון לבן מבעאס כי השריטות המכוונות לא כ"כ בולטות עליו...(אני טועה?)

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

אני לא נותן לחוליגנים להחליט בשבילי על צבע הרכב...

בתור אחד שנוסע מספר חודשים ברכב כסוף, אני יכול לומר שפחות רואים עליו לכלוך,

בגולף הקודמת שלי שהיתה בצבע כחול בהיר מטאלי, המצב היה עוד יותר טוב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

רחיצה זה דבר אחד, והגנה על הצבע זה דבר אחר.

 

דהייה / שריפה של צבע רכב זהה בדיוק לאפקט שיש לשמש עם אנשים.

 

יש כאלו רגישים יותר (להלן בעלי עור בהיר יותר, או צבע רכב כהה יותר) ועל כן יש להגן על העור (או הפח) בעזרת קרם הגנה (או ווקס) - רק שכשזה מגיע לווקס, זה תלוי באזור שאתה נמצא בו.

 

ולהפך - יש כאלו שרגישים פחות (להלן בעלי עור כהה יותר, או רכב עם צבע בהיר יותר) - שגם אם הם נשרפים, הם לא מתקלפים/ לא ניכר ההבדל מלבד היעדר הברק.

 

הרבה שמש? נגב? תעשה ווקס אפילו פעם בשבועיים. אתה רק תהנה מהתוצאה.

 

בחניה הפרטית לפחות, ניתן לבנות הצללה פרטית, או חנייה סגורה אפילו, אם מדובר בבית פרטי.

 

בכל מקרה - כיסוי לרכב אמור לעשות את העבודה, אין סיבה שלא תצליח לשמור על צבע הרכב שלך, גם אחרי 10 או 15 שנה, שלא לדבר על רכב חדש לגמרי.

 

 

תבין - אתה מוציא ממיטב כספך (אני מאמין), כדי לרכוש רכב שאתה כ"כ רוצה, בצבע שאתה לא מעוניין בו.

 

אתה נותן לאחרים לבחור לך את הצבע? אז לך איתם לבחור את התוספות, ואולי אפילו תתן להם מפתח, הרי היה להם חלק בקנייה.

 

תקנה מה שאתה רוצה, ותהיה מרוצה עם הקנייה שלך - למה לקנות אם תחשוב כל הזמן "למה קניתי רכב לבן ולא שחור".

פורסם

חן חן למשיבים,

 

נראה לי ששוכנעתי.

 

כשיגיע "יום הבוחר" אלך על צבע שנראה לי אטרקטיבי ולא על ברירת המחדל (לבן...).

 

מה יהיה יהיה...

 

תודה לכולם,

 

דני

 

נ.ב אצטרך לשנות משהו בקוד הגנטי שלי בכל הקשור לואקס....

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

1. בצבע בהיר פחות רואים שריטות, לכן יש הרבה המלצות על כל הלבן/כסוף וכו'.

 

2. אתה חושב שצבע לא מטאלי לא דוהה ונהיה מכוער עם השנים?

 

אני ייתן לך טיפ: אתה לא יודע מה יהיה עוד הרבה שנים, לכן במקומך הייתי לוקח צבע יפה במעמד הקנייה שלפחות תהנה ממנו אז, ועוד כמה שנים, אלוהים גדול.

פורסם

לבן לא דוהה?

 

ראית פעם צבע לבן שלא עבר ווקס?

 

הוא בהחלט דוהה וגם מאבד מהברק שלו - טיפול של פוליש ווקס לצבע לבן שלא ראה טיפול כזה, ואתה תחשוב ששאר האוטו שחור.

 

דוהה כן, מתקלף או מחליף צבעים בצורה הזויה כמו צבעים כהים אחרים - לא.

פורסם
לבן הוא הצבע היחידי שאינו דוהה וכן גם קל לתיקון.

 

וגם רואים עליו הכי פחות שריטות וכו'.

 

תומכת בצבע הלבן, מאוד פשוט לניקוי.

במידה ותתטפל ברכב בצורה תמידית לא תהיה בעיה לצב הלבן לשמור על הבר שלו לאורך זמן.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הלבן אכן אטרקטיבי למצב זה , אבל לא הייתי פוסל על הסף צבע כסף או אפילו שמפניה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

lלדעתי לך על לבן פנינה. צבע לבן הוא יפה מאוד.

ויש לו את כל היתרונות שאופינים לארץ שלנו.

והכי חשוב הכי קל לתיקון. ברמה של הפחחים והצבעים בארץ כדאי ומומלץ על לבן.

אתה יודע שצבע כסף יש לו את היתרונות של הלבן אבל בהתאמת צבע ממש קשה להתאים לגוון המדיוק.

לי עשו תיקון לצבע כסף ואיך רואים את ההבדלים . שמים וארץ.

וצא מנקודת מבט שבטוח הרכב יזדקק לתיקון פחחות.

לדעתי מי שהמליץ לך ללכת על משאלת ליבך בבחירת צבע הוא טועה בגדול כי זו החלטה שנובעת מהלב ללא הגיון רציונלי והתאמה למציאות.

יש את כל הבעיות מסביב שהזכרתה. אז למה לא לקחת אותם בחשבון.

נגיד שאתה רוצה שחור(שזה צבע מהמם למכונית). אחרי כמה שנים כל הלקה מתפוצצת. כל הזמן נראה מלוכלך. הנכות והלחיצות של דלתות בולטות.

אז מה תגיד ? אני שלם עם הבחירה שלי.

לך על ההגיון או תעשה פשרה באמצע ולך על כסף.

אני אחרי צבע כסף שהיו לי בהרבה מכוניות הגעתי למסקנה שאין כמו לבן.

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

לדעתי מי שהמליץ לך ללכת על משאלת ליבך בבחירת צבע הוא טועה בגדול כי זו החלטה שנובעת מהלב ללא הגיון רציונלי והתאמה למציאות.

ללא הגיון רציונלי והתאמה למציאות?!

הבן אדם כולה מתלבט בקשר לצבע הרכב, שיבחר מה שהוא אוהב!

זה לא כאילו שמירה על הצבע תדרוש ממך לשנות את דרך חייך, בסה"כ לעשות ווקס מדי פעם בצבעים מטאליים \ רגישים במיוחד כמו שחור למשל.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

×
×
  • תוכן חדש...