Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כך לפחות טען המתקין שאליו פניתי.

 

ראשית שלום לפורום הנכבד, אני אבי וזאת הודעתי הראשונה.

מעולם לא הייתי פעיל בפורום שקשור לרכב (ליסינג) אך לאחר שהתחדשנו בפנדה

לאשתי צצו לי כמה שאלות וכאן אתם נכסים לתמונה.

 

ניגש לבעיה.

בפנדה שלנו נעילה מרכזית (אגב המודל הוא 2005) ואזעקה עם ביפר של יצרן עלום

(או שלא?) בשם גלקסי GALAXI שלא מחוברות יחדיו. כשקנית את הרכב ושאלתי את המוכר מדוע

הן לא מחוברות האחת עם השניה הוא מלמל משהו לא ברור והנחתי לו מבלי לקבל תשובה מפורטת.

 

מה גם שהוא השאיר בידי את החוברת של התקנת האזעקהמושם ישנו גם השירטוט החשמלי של ההתקנה.

מעיון קצר בו ראיתי מייד שישנה אופציה כזה של פתיחה וסגירה של הדלתות מהשלט ולכן תמוהה היה לי הדבר

מדוע לא חיברו לו אותה בהתקנה.

 

כשהגעתי למתקין על מנת לחבר את האזעקה לנעילה לא היה לו ספק בהתחלה שמדובר בזוטות

אך לי מישום מה לא היה הדבר כל כך נהיר ואכן כשהחל לפרק את מכסה הדלת בנסיון למצוא את החוטים

המתאימים גילינו שמישהו כבר "היה שם קודם", החוטים דקורים וכיסוי הניילון קרוע.

 

המתקין מייד ניסה גם הוא לבדוק משהו עם הדוקרן שלו ופסק:

"המנעול בפיאט הוא מנעול חשמלי אינטגרלי והוא נדפק"

ואכן, רק על ידי סיבוב המפתח במנעול מתבצעת נעילה/פתיחת כל הדלתות

אך עם שליחת סיגנל מבחוץ המערכת לא מגיבה.

 

אני מקווה שהייתי ברור בהסברים שלי ואתם אכן מבינים מה ניסיתי לשאול.

או בקיצור, האם מישהו מכיר את התופעה? או אולי מה ניתן לעשות עכשיו

או כמה יעלה לי להחליף את המנעול הסורר?

 

בתודה אבי.

פורסם

במוסך המרכזי של פיאט ואולי גם במוסכים המורשים של היבואן ידעו היכן מתחברים בדיוק עם מע' האזעקה לבצוע נעילת ופתיחת דלתות ע"י שלט האזעקה וכמובן שרקאית יש לבדוק אם אכן נועל שלת הנהג פגום.

בכל מקרה, גם אם נועל דלת אחת פגום האזעקה הייתה אמורה לבצע נעילה/פתיחה מרכזית כרק הנועל הפגום לא היה מופעל.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

מעיון קצר בו ראיתי מייד שישנה אופציה כזה של פתיחה וסגירה של הדלתות מהשלט ולכן תמוהה היה לי הדבר

מדוע לא חיברו לו אותה בהתקנה.

 

כשהגעתי למתקין על מנת לחבר את האזעקה לנעילה לא היה לו ספק בהתחלה שמדובר בזוטות

אך לי מישום מה לא היה הדבר כל כך נהיר ואכן כשהחל לפרק את מכסה הדלת בנסיון למצוא את החוטים

המתאימים גילינו שמישהו כבר "היה שם קודם", החוטים דקורים וכיסוי הניילון קרוע.

 

המתקין מייד ניסה גם הוא לבדוק משהו עם הדוקרן שלו ופסק:

"המנעול בפיאט הוא מנעול חשמלי אינטגרלי והוא נדפק"

ואכן, רק על ידי סיבוב המפתח במנעול מתבצעת נעילה/פתיחת כל הדלתות

אך עם שליחת סיגנל מבחוץ המערכת לא מגיבה.

 

 

 

בתודה אבי.

 

יכול להיות שהוא חיפש הפעלה חשמלית בעזרת פקודת מינוס,

אין לי מושג אם הוא בדק אפשרות של +וגם - מתחלפים ,

במידה ואין את האופצייה -כדאי לשקול תוספת של מנוע חשמלי נשלט ע"י האזעקה

בהנחה שאזעקה תומכת במנוע -אפשר לוודא בשרטוט התקנה.

גם אם אין תמיכה באזעקה למנוע חשמלי- ניתן להוסיף ממסרים NC הנשלטים ע"י מע' האזעקה

ומפעילים מנוע חשמלי .

 

בברכה.

-

×
×
  • תוכן חדש...