Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבקש את עזרכת בעיקר בעלים של מכוניות ספורטיביות ביעוץ לרכישת רכב.

לאחר זמן רב שאני חוסך הגעתי לסכום של 25K פלוס מינוס...

יש לי נסיון עם רכבים ספורטיבים (GSI של אחי\XSI שלי) ונהגתי על לא מעט רכבים.

אז ההתבלטות היא בין 4 רכבים:

1) אסטרה GSI - יש לאחי ומאוד אהבתי השאלה איך היא ביחס לאחרות.

2) אסקורט RS2000 - המועדפת.

3) אונו טורבו - מכיר את כל הבעיות לא איכפת לי.

4) לנצ'יה HF אינטגרלה - יודע שהם נדירות אבל לא לחוץ.

אז הדגשים הם:

* בסיס קל לשיפורים.

* סה"כ אני די איש של רמזורים אז סיבובים זה לא מה שיכריע כאן.

* אמינות בקטנה אני מכיר רכבי ספורט אז השאלה יותר על בעיות ספצפיות.

אם מישהו רוצה להציע רכב שלא רשמתי אני תמיד ישמח.

תודה למבינים וליאשה ספציפית אם הוא יבחר להגיב, שמעתי שהוא בין המבינים בארץ לאסקורט ספורט.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

אתה רציני עם האינטגרלה:?:

 

אני חושב שהכי טוב לך קורסיקה (היה לי כזה) ואני אסביר בדיוק

אתה אומר שאתה איש של רמזורים ולא "סיבובים"

 

אתה קונה כזה בחמש עשרה עם מנוע 3100 ועוד עשר אלף על תיקונים

והחלפה של אגזוז של שתי יציאות אמיתיות (זה מנוע V6 שיש לו "שני" ראשים)

משנה קצת מתלים ויש לך רכב טוב מאוד ואפילו אמין

 

אפשר לחפש גם פונטיאק גרנדפרי

כל שאר הרכבים שכתבת לא כלכך קשורים למה שאתה צריך ןאני לא מבין איך 405 קשורה בכלל

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

סוף סוף תגובה לשרשור כזה פשוט למרות שהתשובה לא כלכך קשורה.

אמנם לא ציינתי את זה אבל ההעדפה שלי ברכבי ספורט הם מרכב האצ'בק\קופה.

למה שאלת שאני רציני אם האינטגרלה? לא סתם כתבתי שאני מחפש\מבקש פרטים על אחת.

ו405 יכול להיות פרוייקט מעניין וזה מה שאני מחפש, לא איזה רכב חדש מהחברה.

תודה על התגובה אבל הרכבים שנתת ממש לא קשורים למה שביקשתי מה גם שאני מחפש

רכב ספורטיבי עם גיר רגיל לא אוטומט.

אתה לא מוכר במקרה קורסיקה נכון? :wink:

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

היום אינטגרלות נמכרות במחירים של 100-250 אלף שקל, זה למה הוא שאל אם אתה רציני.

אולי התכוונת לHF טורבו רגילה, כי אינטגרלה אין לך תקציב מה גם שיש אולי 10 חתיכות בארץ.

פורסם

יכול להיות שטעיתי, לא ידעתי שיש הבדל בין אינטגרלה ו HF טורבו,

אם כן הכוונה הייתה לגביי ה HF.

לגביי ה 405 מישהו יודע מה מצב השוק שלהם?

יש כאלה להשיג עוד?

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
ןאני לא מבין איך 405 קשורה בכלל

 

ה-405MI16 1.9 היא מכונית ספורטיבית מוצלחת מאוד.

אם אני לא טועה, היו 2-3 מקוריות בארץ בלבד, ולי יצא לראות עוד 2 שעברו הסבה והשתלה.

הסיכוי למצוא אחת כזו הוא קלוש. (וגם SRI, למרות שהיתה נפוצה יותר, וכללה בעיקר אבזור עשיר ומנוע חזק).

למרות ביצועיה המעולים של ה-405MI16, היא דווקא התפרסמה בזכות ההתנהגות שלה.

בשורה תחתונה - לא ריאלי.

 

בתקציבך אתה יכול לחפש גם תמה טורבו, ZX16V, אלפא 164 או ב.מ.וו E30 חזקה.

לכל אחת מהן מחיר רכישה לא גבוה, אבל תחזוקה יקרה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

התמה גדולה מדי לטעמי, מה גם שאני לא במצב הכלכלי כרגע ל2.0 טורבו, התמכרתי להרגשה שדוחפים את הפיג'ו לקצה.

כפי שכבר אמרתי היה לי שתי 106 XSI, ובא לי על איזה פרוייקט קטן על 405 ספורטיבית,

חבל שכבר אין להשיג רכבים כאלה, מישהו יודע על אחת שאפילו לא במצב נסיעה אני ישמח לשמוע.

בימר גם תהיה יקרה, והZX אתה מדבר על מנוע ה-1.9 או ה-2.0?

הRS ממש "עשתה לי את זה" שראיתי אותה בנסיעה מה מצב השוק שלהם?

אנשים אני בלחץ אטומי לרכב ספורטיבי, רק השתחררתי מהצבא ואני נוסע בפיאט אונו!

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
התמה גדולה מדי לטעמי

 

סה"כ אני די איש של רמזורים אז סיבובים זה לא מה שיכריע כאן.

 

אז פונטו GT טורבו. (לא HGT).

מתאימה בדיוק למשימה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תודה על התשובות המהירות רז.

מה מצב השוק של הפונטו GT?

אני לא מסתכל על ידיים כבר היה לי רכבים יד 7 ומעלה.

הבעיה היחידה שלי היא מצב הטורבו והשילדה, כמה אקזמפלרים

בכלל אמורים להיות בארץ כרגע?

סליחה על זה שאני משגע אותך בשעה כזאת אבל אתה אומר בעצם

לרדת מה RS2000?

עריכה: מצאתי עכשיו SRI ביד2 אבל היא אוטומט :(.

השאלה האם היא באמת ספורטיבית או שסתם גימיק שיווקי?

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

לי היה RS2000 נהנתי מכל רגע מכונית יפה,חזקה ומדברת לנהג חופשי בלי כל מיני מערכות עזר מה שכן יש הרבה בלאי לאוטו והמוסכים לא מתים על הרכב זורקים לך מחירים מופרזים .

מבחינת מחיר תלוי מה מצב האוטו, אבל לפי מה שהבנתי ממך אתה איש של רמזורים ולא של סיבובים (הפסד שלך) כי האוטו הזה לא יאכזב אותך !!!!

מכל מה שציינת ברשימה הייתי הולך על הרכב הזה ומוסיף עוד קצת בשביל יישור קו.

 

 

 

בהצלחה:-)

פורסם

תראה דבר ראשון תוריד את הלחץ הוא לא תורם.

דבר שני אני אישית הייתי עושה פיפי בתחתונים לפני שקונה רכב ספורטיבי ישן בלי כמה אלפים בצד לתקלות שייבואו.

קח את זה בחשבון.

porsche 914,2.0,1970

×
×
  • תוכן חדש...