Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי ניר, נגיד ואני מעוניין 'להחיות' אותה.

מה הפרוצדורה שכלולה בכך?

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ה-"להחיות" שאתה מדבר עליו זה משהו אחר לגמרי (אני דיברתי על כל מיני משחקים שאפשר לעשות ברכב שיש לו זיהוי ואז במקום נורה אחת להפעיל נורה אחרת או בכלל ציפצוף).

לא חושב שזה פשוט בכלל. כנראה משהו חיצוני בכל מקרה.

פורסם

למי יש זמן ב-7K סל"ד להסתכל על לוח שעונים ולגלות שצריך להעביר הילוך ?

החלפת הילוך אמורה להיות אינטואיטיבית אחרי זמן קצר של לימוד. מנורה כזאת היא גימיק נטו.

Veni Vidi Vici

פורסם
למי יש זמן ב-7K סל"ד להסתכל על לוח שעונים ולגלות שצריך להעביר הילוך ?

החלפת הילוך אמורה להיות אינטואיטיבית אחרי זמן קצר של לימוד. מנורה כזאת היא גימיק נטו.

 

תלוי באיזה הילוך, ברביעי יש לך מספיק זמן להסתכל בלוח שעונים, הבעיה היא שבסוף רביעי כדאי יותר להסתכל על הכביש דווקא :roll:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
הנורה נדלקת כשאתה נמצא בשיא האופטימלי של ההילוך (בכל הילוך נדלקת בסל"ד אחר)

הסבר בבקשה

פרט בבקשה

אפשר גם דוגמאות בבקשה ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
הסבר בבקשה

פרט בבקשה

אפשר גם דוגמאות בבקשה ?

 

מה יש להסביר או לפרט?

 

הנורה נדלקת בכל הילוך בסל"ד אחר.....אני מניח שע"פ הזמן האופטימלי להעביר הילוך.

 

אייל

BMW M135I

פורסם

והזמן האופטימלי להעביר הילוך הוא ?

 

 

כוונתי היא שהזמן האופטימלי להעביר הילוך משתנה ע'פ תנאי הדרך וצורת הנהיגה אז איך בידיוק זה עובד בקליאו ?

 

אתה בטוח שזה לא קבוע כמה מאות סלד פחות מהקו האדום וזהו ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

משום מה חשבתי שראיתי משהו אחר ברכב של שראל, אוי הסניליות...:?

 

בכל מקרה, ע"פ מה שמצאתי, לכל הילוך יש את המהירות המרבית שלו:

הילוך 1 ,או 3 - 7250 סל"ד.

הילוך 4, או 5 - 7000 סל"ד.

הילוך 2 - לא מצאתי :roll:

 

הנורה המדוברת, נדלקת בקירוב ל- 400 סל"ד לפני המהירות המרבית של ההילוך. כלומר, מה שאייל אומר - תלוי באיזה הילוך אתה.

פורסם

ירדתי מנושא, אבל נחמד לשמוע/לדעת/ללמוד על הנושא.

התעניינתי בזה בגלל שזה מן תוספת נחמדה, לא בגלל שזה איזהשהו מדד להעברת הילוכים.

 

ליאור, לגבי זה שנורה תידלק בהילוך 5 ב-7,000 סל"ד... לא נראה לי שזה יקרה! :roll::shock:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

למיטב ידיעתי המנתק בקליאו הוא ב-7200 סל"ד בהילוכים 1-2 ו-7000 בהילוכים הגבוהים יותר משלישי ומעלה.

לא יודע מאיפה הנתון של 7250 שליאור רשם.

 

מנתק בחמישי - צריך לקרות ב-252 קמ"ש, לא בדיוק ריאלי.

 

נורת העברה בחמישי - אם אכן הנורה אמורה להידלק 400 סל"ד לפני המנתק (אין לי מושג, הקליאו שלי היא מהדור בו הנורה לא פעילה) זה אמור לקרות ב-237.6 קמ"ש, לדעתי זה ייתכן אם הרכב משופר ו/או התנאים אופטימליים (מזג אוויר קר, קצת ירידה).

אבל לכ תדעו, אולי יש שם איזו אלקטרוניקה שמונעת מהנורה להידלק בחמישי, יכול להיות שהצרפתים חשבו על זה שזה לא הגיוני... (התראה להעלאת הילוך כשאתה בהילוך העליון)

 

כל החישובים נערכו לפי 108 קמ"ש ל-3000 סל"ד, אגב.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני לא זוכר איפה קראתי את זה (אולי ב"אוטו"?!), אבל באחד המבחנים לקליאו ספורט החדשה, הבוחן פשוט נסע במהירות המירבית בהילוך שישי כאשר נורית העברת הילוך דולקת קבוע ונשמע "זימזום" קבוע ברקע.

כנראה שהצרפתים לא מסוגלים לחשוב עד הסוף...

פורסם

וואלה.

מה שמצחיק הוא שבקליאו החדשה המהירות המירבית מוגבלת ע"י יחסי ההעברה בגיר, השישי יותר קצר מהחמישי של הקליאו MK1.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ה 108 ב 3000 זה הנתון האמיתי או הערכה (סתם שאני יהיה בטוח ואקח ברצינות את החישובים שלך) כלומר 2780 סלד ב 100 קמש ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...