Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

חבר טוב שלי קנה לפני שנה רכב (יונדאי אקסנט). הרכב נקנה אחרי בדיקה במכון כשהמכון נבחר ע"י המוכר. מיותר לציין שהחבר לא יעשה את הטעות הזו שוב...

לפני שבוע הרכב היה במוסך ואחרי שעלה על ליפט התברר שיש לו פגיעת שאסי קשה. אפילו החבר שלא מבין כלום אומר שרואים שיש קטע ברכב שעבר זיפות.

מעבר לנושא של ההפסד הכספי מאוד מרגיז שיש אנשים מחורבנים והכי מרגיז מכון הבדיקה שמשתף פעולה.

מה ניתן לעשות?

 

תודה רבה.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

לא יודע להגיד לך מה לעשות.

אך לפעם הבאה תדע שאם המוכר מתעקש על מכון בדיקה "מומלץ", זה כבר נראה חשוד.

חובה על הקונה לבחור מכון בדיקה, גם אם הוא לא יודע איזה מהם טוב יותר.

פורסם

גם אם טופס הבדיקה אצלו זה לא יעזור, כי איך הוא יכול להוכיח שהרכב לא נפגע תוך כדי השנה שעברה מאז הבדיקה. זה כמו להוכיח שאחותך לא ז**ה...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לחבר שלום

לדעתי גש לסוכן הביטוח שלך ונסה דרכו דרך מספר הרישוי לברר האם יש לבעלים הקודמים תביעות קודמות

מעט קשרים ותוכל גם למצוא את מספר התיק ,ואז יש לך קייס

האם כשביטחת היו בעיות של סירוב פוליסה לרכב הנל ,אם כן נסה להיזכר באיזו חברה?

בהצלחה

פורסם

אנשים מחורבנים תמיד יהיו צריך פשוט להיות חכם. דבר ראשון תמיד צריך ללכת לבדוק את הרכב היכן שהקונה רוצה. אתה הקליינט ואתה רוצה שיבדקו אותה במקום שאתה מכיר. חוץ מזה, אם בעל הרכב עשה עם החבר שלך זכרון דברים שבו הוא מתחייב על שלדה נקייה מתאונות, אז יש לך קייס גם נגדו וגם נגד המכון שבדק את הרכב. אני הייתי תובע את מכון הבדיקה על הסתרת מידע ומסירת פרטים שקריים. שיהיה בהצלחה.

פורסם
אנשים מחורבנים תמיד יהיו צריך פשוט להיות חכם. דבר ראשון תמיד צריך ללכת לבדוק את הרכב היכן שהקונה רוצה. אתה הקליינט ואתה רוצה שיבדקו אותה במקום שאתה מכיר. חוץ מזה, אם בעל הרכב עשה עם החבר שלך זכרון דברים שבו הוא מתחייב על שלדה נקייה מתאונות, אז יש לך קייס גם נגדו וגם נגד המכון שבדק את הרכב. אני הייתי תובע את מכון הבדיקה על הסתרת מידע ומסירת פרטים שקריים. שיהיה בהצלחה.

 

 

הכול טוב ויפה. רק שקודם כל הוא צריך להוכיח שהפגיעת שאסי לא נעשתה בשנה שהרכב אצלו.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
שמאי טוב, יכול להעריך + - ממתי הנזק.

 

+- לא עוזר במקרה הזה...המוכר יטען כי הפגיעה קרתה אפילו באותו היום שבו נרכש הרכב ואז מה?

אם ניתן להוכיח כי הרכב עבר תאונה קשה לפני המכירה אז אולי (בדגש על אולי) יש קייס..

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תודה רבה לכל העונים.

ברור שלא בודקים במקום שהוצע ע"י המוכר ועכשיו זה ברור גם לחבר.

מה עושים עכשיו?

עדות שמאי קבילה בבית משפט? יש המלצה למישהו טוב באזור ירושלים?

אולי ברישומי משטרה יהיו הוכחות לתאונה או שיש רק של תאונות עם נפגעים?

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

לפי הכותרת אני מעט מופתע שרק אחרי שנה גילית שיש לך ברכב שאסי.

אבל ניחה.

בכל מקרה, מצא את המוכר ואל תחשוש ללכת עד לבית המשפט עם זה. פגיעת שאסי זה לא צחוק. זה לא להוריד טיפה את המחיר במכירה של הרכב.

שים לב שאם במשך השנה הזאת שהרכב בבעלותו של חבר שלך הרכב עבר תאונה כל שהיא זה יהיה בלאגן להכנס במוכר.

 

בהצלחה.

GS300.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אין שום בעיה לתבוע את המכון ואת המוכר.

במקרה השבוע ניתן פסק דין מעניין בנושא זה.

חפש באתר של ביהמ"ש העליון, הודעות הדוברת, פסקי דין שפורסמו על ידי הדוברת מלפני כשבוע.

(כן הח"מ הוא במקרה עו"ד).

השאלה כמה כסף מדובר - לכאורה ניתן לתבוע ביטול העיסקה והשבה.

×
×
  • תוכן חדש...