Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש הרבה במה שאתה אומר

מצד שני, במקרה של courier ספציפית אני לא בטוח שזה נכון, וכבר גיגלתי למוות על הפירמה הזו

מקווה שלא נדפקתי

:loco:...Judge Not, Lest Ye Be Judged

פורסם

אם אינני טועה, צמיגי שואף ישבו פעם בתחנת דלק "פז" בקרבת "התאומים" בר"ג על ז'בוטנסקי

אם אכן הדבר, הם כבר לא שם (כמו שכתבתי בתגובה קודמת)

:loco:...Judge Not, Lest Ye Be Judged

פורסם

מישהו יודע מה היה הקטע עם צמיגי שואף?

ערב אחד פשוט עלו דחפורים על הפנצ'ריה שלהם והרסו אותה עד היסוד, כשהציוד והצמיגים עדיין בפנים. קצת אחר כך הם פתחו מחדש את הפנצ'ריה במכולה סמוכה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בדיוק לצמיגי שואף התכוונתי! :-)

נכון ליום חמישי האחרון הם עדיין שם ועובדים כרגיל!

אם אינני טועה הם עובדים עד 17:00.

הסיפור של הדחפורים וכו' היה בגלל בעיות של בעל המקרקעין (היתרים או משהו...) ולכן קיבלו את המכולה עד שהעניינים יוסדרו.

שי

פורסם

עברתי דרכם לפני שהלכתי לצמיגי יהלום, וחוץ מכמה ערמות של צמיגים משומשים לא ראיתי שם כלום

המכולה יושבת בשטח התחנה? כי לא ראיתי שם כלום (קצת קשה לפספס מכולה... ולא שתיתי כלום לפני זה :))

מוזר הסיפור

:loco:...Judge Not, Lest Ye Be Judged

×
×
  • תוכן חדש...