Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני צריך בבקשה תרשים של המערכת מיזוג בפונטו 96 SX75

יש לי שם בעיה ואני רוצה לסדר אותה לבד

מילאו לי גז והבעיה עדיין חוזרת כאשר אני נוסע עם הרכב יש בעיה שהמזגן פשוט לא מקרר(יוצא אוויר בלי קרור)

פורסם
האם מזגן מקורי או ישראלי (רסקור)?.

כתוב דוא"ל ותקבל שרטוט שפענחתי ותרגמתי לעברית.

מה בדיוק הבעיה?.

בברכה - רפי לין :-)

רפי תראה הבעיה היא שכאשר אני עומד במקום המזגן עובד ממש טוב

וכאשר אני נוסע הוא ממש לא מקרר ונראה לי שהמזגן מקורי לא ידוע לי על החלפה שלו לישראלי

ואם אפשרות ליצור איתך קשר באייסיקיו או מסנג'ר יעזור לי יותר

פורסם

הבעיה שלך נשמעת, כמאוורר מעבה שמסתובב הפוך. בדוק ועדכן.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
הבעיה שלך נשמעת, כמאוורר מעבה שמסתובב הפוך. בדוק ועדכן.

דוד.

דוד אם אפשר לדעת מהיכן המסקנה זזאת כי הרי המזגן מקרר טוב וכאשר אני נוסע פתאום הוא מספיק לקרר אך יש אוויר (זריקת אוויר מהאוורר)

פורסם

המסקנה הזאת מעצם היותי מזגניסט.

אני מדבר על הוונטה של המעבה(מס' 8 ) בקובץ המצורף, בדוק ועדכן.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
המסקנה הזאת מעצם היותי מזגניסט.

אני מדבר על הוונטה של המעבה(מס' 8 ) בקובץ המצורף, בדוק ועדכן.

דוד.

שנייה דוד יש פלוס ומינוס אתה אומר בעצם להחליף בינהם

וד"א יש לך קובץ שהוא לא וורד?

פורסם

כן להחליף בינהם, רק לאחר בדיקה עם עיתון לאן נושבת הרוח, לצד המנוע או כלפי חוץ. זאת כאשר המנוע פועל, המזגן דלוק והאוטו לא בתנועה. מצטער אין לי קובץ שאינו וורד.

אגב, יש שיר על זה, "לאן נושבת נושבת הרוח, הרוח לאן היא נושבת... :-P

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

לחברים

לדעתי הצנועה אני חושד במדף הסירקולציה הנשאר פתוח ומקבל אויר מבחוץ,בשעת נסיעה כמות האויר החיצוני גדלה ולכן עוצמת הקירור יורדת

יגאל

ולמיטב זכרוני ישנה ונטה אחת בפונטו ללא מאוורר עזר נוסף בחזית .

פורסם
כן להחליף בינהם, רק לאחר בדיקה עם עיתון לאן נושבת הרוח, לצד המנוע או כלפי חוץ. זאת כאשר המנוע פועל, המזגן דלוק והאוטו לא בתנועה. מצטער אין לי קובץ שאינו וורד.

אגב, יש שיר על זה, "לאן נושבת נושבת הרוח, הרוח לאן היא נושבת... :-P

דוד.

חחח תודה דוד אבל לא הבנת את כוונתי נראה לי

תראה המזגן והמאוורר עובדים אך הבעיה היא שונה אני מרגיש שלא יוצא מספיק קוררררררר זאת אומרת המאוורר עובד

אך אני מרגיש כאילו המדחס לא עובד שאני בזמן נסיעה מפסיק לכמה דקות ואז חוזר לעבודה:oops:

פורסם
לחברים

לדעתי הצנועה אני חושד במדף הסירקולציה הנשאר פתוח ומקבל אויר מבחוץ,בשעת נסיעה כמות האויר החיצוני גדלה ולכן עוצמת הקירור יורדת

יגאל

ולמיטב זכרוני ישנה ונטה אחת בפונטו ללא מאוורר עזר נוסף בחזית .

יגאל היכן הוא נמצא ברכב שלי?

פורסם

זה כבר סיפור שונה שלא סיפרת בהתחלה.

התופעה המתוארת יכולה להגרם מחוסר גז במערכת, או לחץ גבוה בקו הדחיסה שמנתק את המדחס, עקב מעבה או רשת מעבה סתומה. גם איוורור לקוי למעבה יכול לגרום לתופעה הנ"ל. לכן זה קשור גם "לאן נושבת הרוח", כמו שכתבתי קודם.

תתחיל לבדוק את כיוון האוויר עם עיתון, זאת הפעולה הקלה ביותר לביצוע.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
זה כבר סיפור שונה שלא סיפרת בהתחלה.

התופעה המתוארת יכולה להגרם מחוסר גז במערכת, או לחץ גבוה בקו הדחיסה שמנתק את המדחס, עקב מעבה או רשת מעבה סתומה. גם איוורור לקוי למעבה יכול לגרום לתופעה הנ"ל. לכן זה קשור גם "לאן נושבת הרוח", כמו שכתבתי קודם.

תתחיל לבדוק את כיוון האוויר עם עיתון, זאת הפעולה הקלה ביותר לביצוע.

דוד.

דוד הכיוון מצויין לגבי גז מילאו לי יום שישי האחרון מה עוד יכול להיות אני חסר רעיונות כבר

פורסם

עוד סיבה שיכולה להיות , סתימה חלקית במייבש. תן לעסק לעבוד במקום לפחות 10 דקות, ובדוק את החום על צינורות כניסה ויציאה למייבש,אם יש הפרש גדול , המייבש סתום.

אגב כיצד מילאו לך גז, מבלון עם שעונים או ממכונה ?. זה שמילאו ביום שישי, לא אומר שלא חסר גז או שאין דליפה.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...