Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני נוסע עם מאזדה 3 מנוע 2.0 בנסיעה משולבת רגועה ומתונה מגיע ל1:10 ו1:11 לפי המחשב רכב (עשיתי את המדריך שהיה פה) ובנסיעה בעיר מגיע ל1:9 8.5 אז הנתונים שאתה נותן פה לא הגיוניים בכלל.

אם היה הגיוני אתה חושב שהייתי פותח בשאלה הזו ? הרכב נסע כ 2000 ק"מ ,כל הזמן מגיע לאותה תוצאה.

הפיתרון האחרון ,כניסה למוסך מורשה של מאזדה .

פורסם

לפני שאתה נכנס למוסך , תשים 44 K , אני בטוח שזה ישפר את הצריכה וגם הביצועים ,שים את זה לא על מיכל מלא שתהיה השפעה חזקה של החומר.

 

ואולי גם נשרף לך הפיוז של המשאבת דלק זה גם עלול לקחת הרבה דלק.

 

אבל אל תצפה להרבה שיפור שמעתי הרבה מבעלי מאזדות שזאת מכונית שאוהבת לאכול דלק כמעט כמו היונדאי גץ .

 

מה שמתאים לציי רכב וחברות הייטק לא מתאים לאנשים פרטיים.

 

מדובר במכונית כבדה במיוחד , אפילו הגולף שוקלת פחות מאה קילו מהמאזדה.

 

1600 סמק ו105 כוחות סוס זה לא מספיק למכונית ששוקלת 1250 קילו.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
לפני שאתה נכנס למוסך , תשים 44 K , אני בטוח שזה ישפר את הצריכה וגם הביצועים ,שים את זה לא על מיכל מלא שתהיה השפעה חזקה של החומר.

 

ואולי גם נשרף לך הפיוז של המשאבת דלק זה גם עלול לקחת הרבה דלק.

 

אבל אל תצפה להרבה שיפור שמעתי הרבה מבעלי מאזדות שזאת מכונית שאוהבת לאכול דלק כמעט כמו היונדאי גץ .

 

מה שמתאים לציי רכב וחברות הייטק לא מתאים לאנשים פרטיים.

 

מדובר במכונית כבדה במיוחד , אפילו הגולף שוקלת פחות מאה קילו מהמאזדה.

 

1600 סמק ו105 כוחות סוס זה לא מספיק למכונית ששוקלת 1250 קילו.

 

מאיפה נפלת עלינו ?:-D

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

ואולי גם נשרף לך הפיוז של המשאבת דלק זה גם עלול לקחת הרבה דלק.

 

 

 

במקרה שפיוז משאבת הדלק שרוף המשאבה לא תעבוד, לא תהיה כלל זרימת דלק.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
השאלה מכוונת לבעלי מאזדה 3 1.6 ,לי יש כזו שנת ייצור 2004 .

הרכב צורך כ 7 ק"מ לליטר ,נראה לי ממש מוגזם .

בצעתי טיפול , עידכתי את התוכנה במוסך מאזדה ,בדקתי כמות אויר בצמיגים ,החלפתי פילטר אויר ,שמתי תוסף של BG .

הנסיעות משולבות עם או בלי מזגן,נסיעות מהירות וגם איטיות ,נסיעה מחוץ לעיר בלבד יעדיין מגיע ל 7.8 ק"מ לליטר .

אם נסעתי רק בעיר זה בקושי מגיע ל7 ק"מ...

תודה .

 

שאלות:

1. כמה זמן הרכב אצלך ?

2. כמה ק"מ הרכב עובר בחודש ?

3. כל כמה זמן אתה ממלא דלק וכמה ליטרים אתה ממלא בכל תידלוק עד סימן ה FULL ?

4. איפה אתה גר ולאן אתה נוסע בד"כ ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני שאתה נכנס למוסך , תשים 44 K , אני בטוח שזה ישפר את הצריכה וגם הביצועים ,שים את זה לא על מיכל מלא שתהיה השפעה חזקה של החומר.- שטויות במיץ

 

ואולי גם נשרף לך הפיוז של המשאבת דלק זה גם עלול לקחת הרבה דלק.- בוודאי זו הבעיה

 

אבל אל תצפה להרבה שיפור שמעתי הרבה מבעלי מאזדות שזאת מכונית שאוהבת לאכול דלק כמעט כמו היונדאי גץ .- איפה זה רשום

 

מה שמתאים לציי רכב וחברות הייטק לא מתאים לאנשים פרטיים.

 

מדובר במכונית כבדה במיוחד , אפילו הגולף שוקלת פחות מאה קילו מהמאזדה.

 

1600 סמק ו105 כוחות סוס זה לא מספיק למכונית ששוקלת 1250 קילו.

 

אני מקווה שאתה לא מתכוונת ברצינות לדברים שרשמת, נכון ?

איפה בני.ל ? בני כנס לפה דחוף

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק כתב : אבל אל תצפה להרבה שיפור שמעתי הרבה מבעלי מאזדות שזאת מכונית שאוהבת לאכול דלק כמעט כמו היונדאי גץ .- איפה זה רשום

 

 

אחותי רצתה לקנות מאזדה 3 , כמעט כל בעל מאזדה אמר לה שהמכונית בולעת דלק ולא חסכנית.

 

אני עשיתי נסיעת מבחן , המכונית איטית שזה לא יאמן .

 

למכונית יש פחות כוחות סוס מהסוזוקי סויפט ושוקלת 250 קילו יותר , מה קשה להבין פה ?

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
לפני שאתה נכנס למוסך , תשים 44 K , אני בטוח שזה ישפר את הצריכה וגם הביצועים ,שים את זה לא על מיכל מלא שתהיה השפעה חזקה של החומר.

 

ואולי גם נשרף לך הפיוז של המשאבת דלק זה גם עלול לקחת הרבה דלק.

 

אבל אל תצפה להרבה שיפור שמעתי הרבה מבעלי מאזדות שזאת מכונית שאוהבת לאכול דלק כמעט כמו היונדאי גץ .

 

מה שמתאים לציי רכב וחברות הייטק לא מתאים לאנשים פרטיים.

 

מדובר במכונית כבדה במיוחד , אפילו הגולף שוקלת פחות מאה קילו מהמאזדה.

 

1600 סמק ו105 כוחות סוס זה לא מספיק למכונית ששוקלת 1250 קילו.

 

בקשר לK44 אני דווקא הבנתי שעדיף לשים את זה על מיכל מלא?? אני טועה??

פורסם
מרק כתב : אבל אל תצפה להרבה שיפור שמעתי הרבה מבעלי מאזדות שזאת מכונית שאוהבת לאכול דלק כמעט כמו היונדאי גץ .- איפה זה רשום

 

 

אחותי רצתה לקנות מאזדה 3 , כמעט כל בעל מאזדה אמר לה שהמכונית בולעת דלק ולא חסכנית.

 

אני עשיתי נסיעת מבחן , המכונית איטית שזה לא יאמן .

 

למכונית יש פחות כוחות סוס מהסוזוקי סויפט ושוקלת 250 קילו יותר , מה קשה להבין פה ?

 

 

אתה ממש מדבר שטויות,מה גם שפותח השרשור מדבר על מאזדה לאנטיס(323).

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

אי אפשר לערוך את ההודעה,אבל עכשיו שמתי לב שטעיתי,אך עדיין הצריכה גבוהה למדי,

 

רוטנברג-עמך הסליחה.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
השאלה מכוונת לבעלי מאזדה 3 1.6 ,לי יש כזו שנת ייצור 2004 .

הרכב צורך כ 7 ק"מ לליטר ,נראה לי ממש מוגזם .

בצעתי טיפול , עידכתי את התוכנה במוסך מאזדה ,בדקתי כמות אויר בצמיגים ,החלפתי פילטר אויר ,שמתי תוסף של BG .

הנסיעות משולבות עם או בלי מזגן,נסיעות מהירות וגם איטיות ,נסיעה מחוץ לעיר בלבד יעדיין מגיע ל 7.8 ק"מ לליטר .

אם נסעתי רק בעיר זה בקושי מגיע ל7 ק"מ...

תודה .

 

תבדוק שאין לך נזילת דלק בצנורות כייון ואין שינוי גדול בכביש מהיר מול עירוני אז כנראה הסיבה היא לא במנוע אלא בריחת דלק בלחץ ממקום אחר. ככה נראה לי. ותחליף תחנת דלק. או ששכנים גונבים לך דלק או שמה שאתה שם במיכל אינו דלק אמיתי.

פורסם
שאלות:

1. כמה זמן הרכב אצלך ?

2. כמה ק"מ הרכב עובר בחודש ?

3. כל כמה זמן אתה ממלא דלק וכמה ליטרים אתה ממלא בכל תידלוק עד סימן ה FULL ?

4. איפה אתה גר ולאן אתה נוסע בד"כ ?

 

איציק

1. חודש ימים ,נוסע רק בו (השארתי את האיפרזה לזוגתי).

2. 2000 ק"מ .

3. תלוי כמה נסעתי .

4. גבעתיים קצת ת"א הרצליה וטיולים מחוץ לעיר .

 

קניתי את המכונית עם 9500 ק"מ ,מד האוץ מראה היום 11800 ק"מ,הרכב אמור להיות שני בבית ככה שהוא לא יסע הרבה,מלאתי מיכל מלא נסעתי 120 ק"מ מלאתי שוב ואופס נכנסו 16 ליטרים .

ניסיתי שוב היו פעמיים שנכנסו 15 ליטרים ,לפני טיפול במאזדה הוספתי K44 למיכל ובמאזדה ביצעו לי עידכון תוכנה.

אני מודע לזה שה 3 לא צורכת דלק כמו הסיויק אבל פערים כאלו זה ממש תמוה,אפילו כבר מסקרן אותי מה הבעיה.

יום שבת נסיעה באלפא GT 2007 גיר סלספיד מגבעתיים לקסריה חזרה לת"א ומשם לגבעתיים ,מזגן עובד ונהיגה אגרסיבית למידיי עשתה כ7.5 ק"מ לליטר .

×
×
  • תוכן חדש...