Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כרגע כשבועיים לפני גיוס, ממש רוצה לטוס עם חברים לחו''ל, הבעיה שלי שעד שאני אחדש דרכון זה כבר יהיה מאוחר מדי בשביל לטוס...

 

הייתי רוצה לברר האם יש לי דרך כלשהי לחדש דרכון ביומיים או שזה באמת מקרה אבוד ואצטרך להסתפק באילת? :(

 

תודה מראש לעונים, עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

לפי מה שאני יודע, אפשר לחדש דרכון כל עוד הוא לא בן 10,

אתה מגיע עם הדרכון, אם התמונה ממש לא מעודכנת אז מוסיפים תמונה בעמוד האחרון, וחותמים לך על הארכה עד שהדרכון מגיע ל10 שנים, אז תצטרך כבר להוציא חדש.

 

אגב, אם אתה ממש ממש לחוץ, אני זוכר שהייתה אפשרות להוציא במקום בנתב"ג דרכון, אבל העלות היא מאוד גבוהה.

פורסם

לא צריך קומבינות ולא צריך כלום ,גם אם זה חדש וגם אם זה רק חידוש ...

תיגש לסניף של משרד הפנים באזורך תעשה את כל הנוהל הרגיל אצל הפקידה ולאחר מכן תכנס למנהל/ת תסביר לה על מה הדחיפות חצי שעה ויש לך דרכון

 

מנסיון

172 סוסים כבר לא מספיקים אז קנינו הונדה מצוננת

פורסם

אז נבדק העניין, באריאל אי אפשר, בכ''ס כנראה אפשר ומחר אני עם חבר על הבוקר שם.

 

הטיסה שיש היא ב 19

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

גם אם תחדש את הדרכון,כדאי לברר לפני כן שצה"ל ייתן לך לצאת מהארץ כל כך סמוך לגיוס,אותי תקעו כמה שעות בנתב"ג ולא נתנו לי לצאת בשל החשש שאני "בורח מהצבא"...:loco:

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

שמעתי שב600 שקל אפשר לקבל דרכון אקספרס בדיוטי פרי, יכול להיות שזאת רק שמועה אבל אם זה יעזור לך מה טוב.

אני שעתיים לפני הטיסה חידשתי את הדרכון, כמה טוב שיש קשרים.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

כל מה שצריך זה 235 ש"ח אם אני לא טועה, 2 תמונות פסספורט, את הדרכון, וטופס שאתה ממלא במקום.

אני עשיתי את שלי לפני כחודש. יום רביעי הגעתי למשרד ויום ראשון הוא הגיע בדואר. כל-כך מהר שגם אני התפלאתי.

פורסם

לגבי הצבא אם אתה מראה שהטיסה חוזרת ארצה עד 3 ימים לפני הגיוס אין להם שום זכות לעצור אותך או לעקב אותך

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

×
×
  • תוכן חדש...