Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי:

 

 

ברצוני לדעת איזה מגבר מתאים להגברת המערכת, עם עדיפות למגבר בודד בעל 4 יציאות שיוכל להגביר את שתי המערכות בו זמנית.

 

תקציב משוער 2,500 - 3,500 ש"ח

 

תודה

:-P

פורסם

עידכון: שיניתי את הקומפוננט לקומפוננט של מורל... כעת הסט אפ נראה כך:

 

 

 

 

 

כמובן שהעדפה שלי היא למגבר אחד, אבל אני מבין שזה לא יקרה בגלל השוני בצריכה



לכן אני צריך 2 מגברים, ואשמח לדעת על אילו 2 מגברים אתם ממליצים.

 

תודה.

פורסם

במחיר הזה אתה יכול למצוא המון מגברים טובים אני אמליץ לך על המגבר שמרים לי את הסט בבי אמפ וזה הסנדאון הוא נותן לך בבדיקה של 12V 100RMS לערוץ מה שאומר שהוא אנדרייטד ויתן לך בפועל 120 לערוץ.

אתה יכול למצוא עליו המון ביקרות טובות למרות שזאת חברה חדשה.

 

במחיר הזה יש לך את הנקמיצ'י PA100.4

או את הMBQ 4 ערוצים.

אם אתה לוקח בחשבון הזמנות מחול אז את הDLS אולטימייט שהוא אחד האיכותיים. אחרי מיסים ויבוא יצא לך 3000 אלף(מנסיון)

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

ההספק של ה6X9 הוא 150RMS

ואילו של המורל 200RMS

 

נראה לי שעדיף 2 מגברים כדי שאוכל לפתוח את שני הסטים לגמרי...

פורסם
PPI DCX 1000.4

 

אני מצטט את עצמי.

 

אתה לא צריך לתת לאלמנט את הספקו המוצהר במדויק.

 

מגבר ברמת ה-PPI, ייתן לך תוצאה מעולה.

×
×
  • תוכן חדש...